Skocz do zawartości

E.N

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O E.N

Informacje

  • Imię
    Erwin
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia E.N

0

Reputacja

  1. Koszt 180. Czujnik 150 plus 30 za robociznę. Po problemie Z tą adaptacją w poniedziałek podziałam przed robotą. Generalnie pozostał mi jeszcze wyłącznik ciśnieniowy klimy. Z tym ze muszę znaleźć w dosyć odpowiedniej kwocie bo mechanik wspomniał ze 360zł za ten czujnik
  2. Witam. Wczoraj wieczorem zawiozlem auto do mechanika. Dzis dzwoni i powiedzial ze przyczyna takiego stanu rzeczy na chwile obecna jest czujnik halla. Wspominal ze musza jeszcze sprawdzic elektryke itp. orientuje sie ktos jakie to moga byc koszta? no i czy mozna uzyc zamiennika?? bo z tego co wiem to ori kosztuje ok 200zl. pozdrawiam
  3. Z tym czujnikiem to dziwna sprawa. Dziś od rana sprawdzałem kanał 51 i jak się okazuje od zimnego silnika do pełnego rozgrzania jest różnica ok 10st. na klimie pokazuje 80 a na desce 70 itd.
  4. Na kanale 51 sukcesywnie rośnie wraz ze wskaźnikiem na zegarze. Ale na kanale 49 również rośnie z opóźnieniem ok 5-6pkt w szczytowym momencie było 92. Z listy kotów wyczytałem że 49 to Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu) ?! Generalnie jeżeli chodzi o błędy to 22.1 wyłącznik wysokiego ciśnienia i 15.1 Potencjometr silnik klapa powietrza – G113, ciągła przerwa (uwaga: tryb limp-home dla tego trybu wartość cyfrowa wewn. zaprogramowana)
  5. Witam. Niedawno miałem nabitą klimatyzację. Generalnie czynnik jest, układ jest szczelny. Natomiast klima nie działa i na klimie pojawia się błąd 22.1. Wyczytałem że jest to Wyłącznik ciśnieniowy klimatyzacji. Dziś zamówiłem http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=9A08C7#x taką część. Moje pytanie czy przy wymianie zawór się zablokuję? Bo dostęp jest łatwy, mogę to zrobić ale boję się że gaz wyleci Dzwoniłem do mechanika ale ten powiedział że czynnik trzeba będzie spuścić i to może kosztować do 150zł(tyle to nowe nabicie kosztuje)
  6. I czekałem na taką sugestie, po zimie (w sumie miesiąc temu) wymieniałem czujnik temp. jak i termostat. Termostat mam ori vernet-a a czujnik mam taki 059 919 501A coś ze skody?! wszystko kupione w inter cars.pl Generalnie nie było problemu od razu po wymianie, tylko z czasem się pojawiały. Nie wspomniałem o tym bo nie miałem pojęcia że może mieć to wpływ. ---------- Post dopisany 05-05-2012 at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2012 at 22:34 ---------- Witam. Generalnie to dzwoniłem do mechanika, który wymieniał mi czujnik i termostat. Ten zarzekał się że to nie możliwe by przez to silnik tak się zachowywał. Zasugerował przepustnice. Na czwartek umówiliśmy się że podłączy pod komputer i sprawdzimy. Pytanie teraz, czy może to być wina termostatu lub czujnika? Druga kwestia to jakie są koszty przeczyszczenia i adaptacji przepustnicy? W między czasie zrobiłem nagranie by zobrazować zachowanie silnika. Temperatura w przeciągu minuty rośnie do 90st. http://youtu.be/fz8zPY9QBMo No i te obroty zaraz po osiągnięciu pionu na wskaźniku temperatury. http://youtu.be/6K7qG6BO1QM
  7. (ponoć) ok 7 miesięcy temu była czyszczona i adoptowana. Piszę ponoć bo mechanik u którego robiłem Audi zrobił też inne rzeczy, które jak się w praniu okazało wcale nie były zrobione. Jeżeli takie objawy świadczą o przepustnicy to pojadę do mechanika bo samemu nie mam środków by to zrobić. Czy oprócz przepustnicy, może to być coś jeszcze? i czy od właśnie przepustnicy zacząć? Generalnie wiem że bez vag-a to jak wróżenie z fusów, ale chcę mieć już jakąś wiedzę jak pojadę do mechanika. PS. Możecie kogoś polecić z Poznania lub okolic? PS2. Co do przewodów to miałem właśnie dylemat które wybrać. Jednak cena i kilka opinii zdecydowały żebym wybrał sentecha. E: dopisek.
  8. Witam wszystkich forumowiczów. Czytałem kilka tematów z podobnym wątkiem, lecz moje objawy wydają się być ciutkę inne. Auto po kilku minutach jazdy, zaczyna szarpać, a obrotomierz skacze, gdy wcisnę sprzęgło i puszcze gaz(by nie szarpało) obrotomierz przez chwile jeszcze fiksuje. Po ustabilizowaniu się obrotów, moc auta totalnie spadła. Po takiej akcji odpalanie samochodu jest również ciężkie. spostrzegłem też że silnik szybko się nagrzewa do 90st. http://www.youtube.com/watch?v=YM1iJRTK8Lk&feature=youtu.be Filmik przedstawia sytuacje podczas postoju(falujace obroty) oczywiście powyżej 2tys/min pojawia sie gdy dodaje gazu. http://youtu.be/75uXXenJApk Podczas odpalania( po odpalenia dodaje gazu ale auto jak widać nie reaguje) Wczoraj świece wymieniłem na NGK V-Line i przewody zapłonowe również wymienione, na SENTECH-a. Przy czym zauważyłem że silnik terkocze bądź stuka?!? http://youtu.be/yRgSQiK-oSg PS. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ ale do wymiany mam jeszcze wyłącznik ciśnieniowy klimatyzacji (już jest zamówiony NRF i jutro odbieram) przy okazji, czy zawór zablokuję się jak będę wymieniał czujnik?? czy nie ryzykować utraty gazu i fachowiec niech zrobi? Czy wie ktoś co może być przyczyną takiego stanu rzeczy??
  9. Witam. Od pół roku posiadam Audi A4 B5 1998 1.6 AHL. I od pół roku, jak kobieta, ciągle wplątuje mnie w jakieś wydatki Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...