Skocz do zawartości

kolodzieju

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kolodzieju

Osiągnięcia kolodzieju

0

Reputacja

  1. IMO łatwiej przerobić śrubę na nasadkę zwykłą 24 jak ja zrobiłem, niż przerabiać nasadkę lub kupować klucz za ~50 PLNów. Odkręcisz tą śrube śrubokrętem i młotkiem spokojnie, przerobisz na nasadkę i dokręcisz. Duża śruba nie jest tyko "prowadzeniem małej" ale denkiem tłoka, że tak to ujmie. Powyższy sposób osobiście sprawdziłem w praktyce. UP: Oring B zrobiłem bez wyciągania pompy.
  2. Kończąc sprawę: kąt wtrysku na rozgrzanym silniku w vag-com koło 35 a nie jak pokazywał przed zrobieniem "8" , jako tako, ale pali bezproblemowo
  3. Sprawa raczej wyjaśniona. Pompa łapała powietrze przez tą wcześniej wymienionią śrubę, ponieważ śruba ta jest cześcią cylindra a nie tylko zaślepką. Śrubę wykręciłem, przerobiłem na nasadke 24 i na nowym oringu dokręciłem do oporu. Odpowietrzenie pompy gruszką, wtrysków przez poluzowanie przewodów i zapalił za pierwszym razem. Kąty sprawdzę później, może odczyty były złe przez powietrze? Dam znać.
  4. doszedłem to takiego wniosku - ta trojkątna sruba nie jest tylko zaslepką, ale też częścią cyilindra, więc jeżeli oring nie trzyma, to przy cofaniu tłoczka zasysa powietrze. Czy to co napisałem ma sens?
  5. Jak wcześniej pisałem, silnik pracuję, ale powyżej 2000 obrótów. Paliwo, również podczas kręcenia rozrusznikiem tryska po lekkim poluzowaniu nakretek na wtryskach. Ale mocy przy tych obrotach brak, tak jakby paliwa było za mało - zapowietrzanie pompy? Miedziane podkładki na zasilaniu/ powrocie nowe.
  6. Ruszałem tylko śrubę calkiem w tyłu, od strony tłokorzdzielaca żeby zdjąć łapę i lekko wysunać tłokorozdzielacz. Jeżeli śruby byłyby poluzowane, to patrząc po fasolce powinien się jeszcze bardziej przyspieszyc. Dodam, że brak jakiegokolwiek zapłonu mieszkanki podczas kręcenia nawet jednej. Czy brak wyprzedzenia wtrysku (8-10w tdi timing to chyba tyle co nic) uniemożliwi zapłon?
  7. Przyznaję, właśnie w tym polu. Teraz już nie sprawdzę ponownie, bo nie ma obrotów jałowych. Możliwe, że kąt się przestawił samoczynnie? Patrząc na fasolkę z tyłu pompa jest max w stronę silnika.
  8. Nie próbowałem, ponieważ nie dotykałem ani mocowania pompy (poza tylną łąpą oczywiście) ani nastawnika. wszystko sie zaczęło walić po odkręceniu tej tylnej śruby ( albo to zbieg okoliczności, w co wątpię)
  9. Nic więcej nie robiłem, problemów raczej spodziewałem się przy wymianie oringu tlokorozdzielacza, ale po tym wszystko było dobrze,
  10. Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy a takiej sprawie: Pacjent AFN, ciekła pompa. Wymieniłem oring na tlokorozdzielaczu (bez wyciagania pompy) po odpowietrzeniu działało wszystko, niestety ciekło jeszcze spod trojkatnej śruby pomiedzy króćcami przewodów wtryskiwaczy. Wykręciłem króćce, wykręciłem śrubę, wrzuciłem nowy oring z zestawu uszczelnień, chociaż okrągły a wrzucony był o przekroju kwadratowym, ale skoro z zestawu to ok. Wszystko skręcone, odpowietrzone i kręcę, kręce nic. Poszło na plaka, przewaliło powietrze z przewodu, i chodził, chociaż spadek mocy. Zgasiłem i już nie odpaliłem. Dało się odpalić tylko na plaka, dalej jechał. Przejechałem 50 km przy spadku mocy, pożniej postanowiłem poprawić oring, założyć o przekroju kwadratowym. I skończyło się tak: Odpali na plaka i trzeba dać 2000 obrotów, poniżej tej wartości gaśnie natychmiast. Dodatkowe info: 1. Paliwo prosto z baku - to samo. 2. Zły TDI timing, ale nie wiem jak było wcześniej (jest około 8-10 na wykresie) 3. Dawka koło 15-18mg/r 4.brak błędów na vag-com
  11. Witam. Marcin, posiadam audi b5 avant, afn, bardzo zadowolony
  12. Cześć! Jestem Marcin, wcześniej B4 sedan 9(audi80.pl) , teraz B5 avant AFN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...