Skocz do zawartości

MarkoPolo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarkoPolo

Osiągnięcia MarkoPolo

0

Reputacja

  1. MarkoPolo

    niedogrzewa

    U mnie problem jest podobny. wymienilem termostat i czujnik temperatury. Po wymianie samochod nagrzewa sie bardzo,ale to bardzo wolno. W miescie nagrzewa sie po kilkunastu kilometrachi wystarczy wyzsza predkosc zeby znow spadla do okolo 70...na trasie poprostu nie ma szans sie nagrzac, wskazowka spada nawet do polowy. nie mam juz sil. czy to moze byc wina zamiennika termostatu?
  2. moje radio to audi symphony II by matsushita. Mozliwe ze wzmaczniacz jest walniety bo auto bylo stukniete wlasnie w prawy tylny bok. Jak sprawdzic czy on dziala wymontowac i zawisc do elektryka czy podlaczyc auto pod komputer? Czy ktos ma namiary na taki wzmacniacz (tylko nie salonowy)[br]Dopisany: 01 Luty 2008, 12:28 _________________________________________________www.allegro.pl/item305143878_audi_a4_02_rok_wzmacniacz.html czy to mozliwe zeby czlowiek chcial za sprawny tylko 100 zl?
  3. Przepraszam nie bylo mniew jakis czas. Przekonaliscie mnie wkoncu do odpowietrzenia ukladu. Juz chcialem sie za to zabierac ale nie dalem rady......mam jakis oporny zacisk na wezyku do nagrzewnicy ktory trzeba zsunac. Powinna chyba byc na nim srubka ktora trzeba odkrecic a u mnie jej nie ma jest poprostu sam zacisk, chcialem wstawic tu zdjecie ale nie wiem jak... Za nic nie moge zdjac tego zacisku[br]Dopisany: 30 Styczeń 2008, 14:27 _________________________________________________Ok juz wiem jak zdjac zacisk trzeba go scisnac np obcegami i wtedy sie rozluznia. Tak tez zrobilem ale mimo wszystko sam przewod tak scisle ze nie dam rady go zsunac, czy u was jest tak samo?
  4. W takim razie sprobuje odpowietrzyc. Dam znac czy podzialalo moze jutro
  5. a czy on sie przypadkiem sam nie odpowietrza?
  6. Dzieje sie tak zawsze gdy mam niskie obroty czyli i na luzie i na biegu. Przykladowo jade 60 na piatym biegu obroty wynosza dwa tysiace i juz czuje ze leci chlodniejsze niz powinno, jesli wrzuce teraz na luz to wali chlodem cala moca az palce dretwieja. A jesli wrzuce teraz 3 bieg obroty powiedzmy trzy i pol tysiaca to mam cieplo jak w domku
  7. Witam problem polega na tym ze nie graja glosniki w tylnych drzwiach. Myslalem ze poprostu ich nie mam az do wczoraj kiedy to zdjalem boczek z drzwi i mym zdziwionym oczom ukazaly sie orygijnalne glosniki (radio rowniez jest oryginalne). Autka nie mam od nowosci kupilem stukniete i wiadomo ze aby naprawic trzeba wszystko rozebrac myslalem ze przy skladaniu spec czegos nie podlaczyl ale sprawdzilem wszystkie kable siedza i w glosniku i za radiem....nie wiem czy dzialaly u poprzedniego wlasciciela ale teraz nie chodza. Slyszalem o jakims konfigurowaniu radia czyli moze byc poprostu ustawione na przednie glosniki czy to prawda?
  8. nie ma roznicy czy jest na auto czy nie. Jesli na zewnatrz jest mroz a ja z biegu wrzuce na luz to w samochodzie mam lodowke az czasami ciezko wytrzymac z zimna. To nie sa male wahania temperatury o ktorych piszecie tylko naprawde leci lodowate powietrze, tak lodowate ze lepiej wogole wylaczyc nawiew, nawet na klimie tak nie chlodzi. Zauwazylem jeszcze jedna rzecz chociaz nie jestem pewien-mam wrazenie ze ubywa mi plyn chlodniczy.....ale powtarzam to jeszcze nie jest pewne. Nie wiem co robic
  9. podpinam sie do tematu. czy w modelu B6 wszystko wyglada tak samo??
  10. MarkoPolo a podłączałeś VAGa ?? Byl podlaczany pod komputer u pewnego speca w celu wykasowania bledow jakie sie pojawily po stluczce (w tyl samochodu wiec z silnikiem nic wspolnego). Gdyby cos wykryl na pewno by powiedzial
  11. Niezaleznie od tego czy na klimatroniku mam 20 C czy HI jesli tylko sie zatrzymam z nawiewu leci wrecz lodowate powietrze. Z tego co zaobserwowalem problem wystepuje tylko przy minusowej temp na zewnatrz samochodu. To tak jakby puszczal poprostu nie ogrzane powietrze z zewnatrz. Nie mam zadnego problemu z obrotami silnika oraz z temperatura silnika-wskazowka stoi jakby przyklejona we wlasciwym miejscu[br]Dopisany: 19 Styczeń 2008, 09:48 _________________________________________________ a to jest akurat normalne, klimatronik tak wlasnie dziala raz puszcza cieplejsze a raz o drobine chlodniejsze powietrze zeby w sumie utrzymac dana temperature
  12. Witam duzo sie naczytalem o problemach z ogrzewaniem ale u mnie wyglada to troche inaczej. Chodzi o to ze silnik lapie temperature dosc szybko i i podobnie nagrzewa wnetrze lecz.....dzieje sie to tylko do czasu dopoki sie nie zatrzymam np. na swiatlach. Wtedy puszcza do kabiny chlodne powietrze (silnik oczywiscie trzyma swoja temperature). Ruszam z miejsca i znow mam cieplo. Moge dodac ze im wyzsze obroty ma silnik tym cieplej jest w srodku. Poziom plynu jest ok, odpowietrza sie czytalem ze sam wiec coz mam czynic? przeplukac nagrzewnice amoze cos nie tak z pompa? Autko ma przebieg zaledwie 32000 wiec nie wierze zeby moglo sie poprostu spiep...Dziekuje z gory za pomoc W przyszłości nazywaj tematy zgodnie z Regulaminem [spedyt]
  13. Ciesze sie ze sa na swiecie fani tego wspanialego samochodu....Swoj posiadam od czerwca 2007 roku. Jestem szczesliwym wlascicielem A4 B6 z 2004. Zakupilem ja z przebiegiem 29 tys km niestety po stluczce z tylu. Poza tym bryka swietna. P.S. Jestem z bialegostoku i mam 22 lata
×
×
  • Dodaj nową pozycję...