Skocz do zawartości

louolo

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O louolo

Osiągnięcia louolo

0

Reputacja

  1. Witam panowie wszyscy piszą o tym że trzeba wymienić origa uszczelniającego trzpień ale żaden nie pisze jaki to powinien być wymiar tego oringa a więc pisze ze oring powinien mieć wymiar 15x12 mm czyli 12mm x 1,5mm ścianka ja takie załozyłem i śmiga uważajcie na zabezpieczenie wałka bo nie można tego dokupić jedynie potem można segera załozyć a i nie proponowałbym wybijania zapieczonego trzpienia lepiej delikatnie palnikiem zagrzać pod wpływem temperatury tulejka sie rozszerzy i trzpień sam wypadnie sprawdzone sam tak robie i prawie w każdym mechanizmie jest tak samo.Jesli nie macie palnika delikatnie nad kuchenką gazową
  2. Witam jak w temacie dziś sie zabrałem za naprawe mechanizmu wycieraczek przednich niestety jedna tulejka była zapieczona ale wszystko działa moje pytanie jest takie chodzi o oringi jakie przychodzą do uszczelnienia wałka chodzi mi o wymiar dzieki
  3. Witam po dłuzszej przerwie ale wracam do problemu z zegarami a więc nie dawało mi to spokoju więc postanowiłem pojechac do elektronika z zdiagnozować problemy w moim liczniku a więc pierwszy problem to silniczki od temperatury,paliwa i obrotomierz padnięte wymiana jednego koszt ok 150 zł ale jak sie wymienia więcej to po 100 liczą ja miałem jeszcze popalone diody od kontrolki świateł i długich i spalony głosniczek od sygnalizacji zapalonych swiateł po wyciagnięciu kluczyka co do procesora to mi powiedzieli ze jest ok nie trzeba nic wymieniać wczesniej robiłem fis-a i teraz zegary sa jak nowe. Tam gdzie ja robiłem licznik dają gwaracje pisemną na dwa lata mozna powiedziec ze profesjonaliści wiedzą w czym jest problem polecam moge dac namiary na nich jesli ktos by chiał na śląsku Naprawa licznikow i wyswietlaczy Audi BMW Mercedes Renault Skoda - cala Polska
  4. Witam ponownie problem odpalania na zimnym silniku w końcu sie wyjasnił po podłaczeniu do kompa okazało sie że jest opóżniony zapłon i dlatego tak żle zapałał wyszła tam jakaś wartość dużo niższa niż powinna być a związane to było z wymianą rozrządu niewiem czy do końca mechanik który wymieniał rożrząd ustawił zapłon czy mógł sie przestawic delikatnie ale oczywiście zgodził sie poprawic nieodpłatnie i mysle że bedzie ok napisze jak odbiore auto od mechanika pozdrawiam ---------- Post dopisany 09-11-2012 at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany 08-11-2012 at 08:12 ---------- witam ponownie i problem odpalania chyba sie wyjaśni ponieważ doszliśmy do tego iż mechanik stwierdził ze przyczyną cięzkiego odpalenia jest rozrusznik podobno za powoli kręcił i brał duży prąd przy rozruchu rzędu 350A a podobno powinien brać ok 250A zobaczymy dzś wymontowałem rozrusznik sam i zawiozłem do naprawy zobaczymy czy sie polepszy odpisze jak poskładam wszystko ale roboty z wyjęciem troche było ale bez większych problemów ---------- Post dopisany 13-11-2012 at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2012 at 17:45 ---------- witam wszystkich jestem po naprawie owego rozrusznika i rzeczywiście tak jak mechanik stwierdził ze za powoli kręci po wymontowaniu były do wymiany tulejki i łozysko teraz całkiem inaczej pali na dotyk i słychac jak rozrusznik chodzi ładnie jeszcze podjade do sprawdzenia kąta wtrysku zeby byc pewnym że wszystko gra tak jak powinno jeśli ktos chce sam wymontowywać rozrusznik prosze pisać na meila chętnie odpowiem jak to mozna szybko i bez wiekszych problemów zrobić i jakie do tego są potrzebne narzędzia do ztego co szukałem to niebardzo jest o tym napisane pozdrawiam
  5. witam mam problem tego typu poprostu rano jak odpalam po nocy wydaje wszystko ok kontrolka od świec świeci sie jakis czas potem gasnie i odpalam i tak jak by nie zapapłał na wszystkie gary a potem jak sie troche zagrzeje jest ok sprawdzałem swiece miernikiem i na wszystkich wyszła taka sama opornośc ok 2ohm i nawet amperomierzem przepływ prądu na początku ok 7A i spada dłuzej nie trzymałem zeby jej nie spalić w czym może byc problem dodam ze rok temu był wymieniany rozrząd ---------- Post dopisany 27-10-2012 at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany 21-10-2012 at 12:08 ---------- witam dalej mnie męczy temat odpalania na zimnym silniku awięc po sprawdzeniu swiec bez odkrecania nie dawało mi to spokoju i postanowiłem je odkręcić i sprawdzić czy rzeczywiście grzeją i tak więc po odkreceniu swiec i sprawdzeniu czy działaja działaly ale nagrzewaja sie tylko do połowy i niewiem czy to moze byc przyczyną ze nie dogrzewają komory i dlatego tak pali cieżko ogólnie są wszystkie dobre tylko nagrzewają się do połowy a więc myśle o wymianie wszystkich świeć bo zima coraz bliżej co wy o tym myślicie
  6. szukałem na forum i znalazłem temat o montażu podłokietnika w dziale "warsztat" i juz wszystko obejrzane i właśnie nie powinno być problemu tylko trzeba otwór wyciąć na wspornik i zdemontować tunel ten tylny więc zamawiam podłokietnik na allegro i montaz pozdrawiam
  7. witam mam pytanie chciałbym założyć do mojej A4 podłokietnik tylko jest jeden problem czy bedzie wogule pasował oryginalnie nie ma podłokietnika i niewiem czy trzeba coś więcej wymieniać czy wystarczy to co jest prosze o odpowiedzi z góry dzieki
  8. witam jak pisałem byłem u elektronika i swierdził ze po wymianie procesora w zegarach nie sa one wykalibrowane zrobił test zegarów i tylko prędkosciomierz pokzaywał dobrze woltomierz i temp cieczy a reszta szajs zostawiłem go u elektornika i zeby to zrobił ale jak rozkręcił to swierdził ze owy procesor ktos jka go lutował to spartaczył to i trzeba jeszcze raz wymienic procesor i wtedy wszystko wróci do normy i daje na to roczną gwarancje niestety jeszcze nie robiłem tego bo to koszt żedu 400zł jak zrobire to napisze czy wszystko wróciło do normy
  9. witam ponownie troche czasu upłynęło ale problem który opisałem z tylna wycieraczka został rozwiązany anie manetka ani przerywacz nie były problemem poprostu sie zepsuł sie silniczek a dokładnie płytka w nim problem rozwiązałem kupnem nowego silniczka wycieraczek niestety bardzo trudno dostępnego bynajmniej jest dużo dostępnych uzywanych ale kto by chciał wydać kase żędu 150 zł a być moze ze nie sprawny jest więc zostało kupno nowego i jest ok pozdrawiam
  10. pływak pływakiem mi tez mechanik powiedział że pływak jest zaśniedziały a dokładniej styki od pływaka a okazało sie że jest silniczek krokowy padnięty od sterowania wskazówką wskażnika
  11. witam spróbuj vaga podłączyć być może są silniczki krokowe padniete i trzeba je naprawić
  12. jest napięcie miedzy dwoma zaciskami zewnętrznymi na kostce a środkowe są bez napięcia i nie wiem czy to napięcie tam powinno występować nawet jest jak manetka nie jest przełączona na włączenie to silniczek goni cały czas i tu tkwi problem zastanawiam się nad przekaźnikiem ale z tego co znalazłem to od wycieraczek jest tak duży o nr 377 tak podaje etka ale jak go wyjmę to wycieraczki chodzą dalej a po wyjęciu przekaźnika nr 213 w moim aucie przestają działać i nie wiem gdzie szukać błędu Jeszcze może być elektronika w silniczku padnięta płytka ale niewiem
  13. ja mam tak że po zatankowaniu wskazówka wychyla sie ile moze poza fulla jak jest połowa na wskażniku to zaczyna świecić rezerwa ale ostatnio byłem u elektronika i po podłączeniu Vaga stwierdził ze są uszkodzone silniczki krokowe w zegarach koszt naprawy powiedział do 100zł jeszcze nie robiłem dopiero po świętach napisze czy sie coś zmieniło jak naprawi mi to
  14. własnie dokopałem sie do przekaźnika ale on jest dobry więc problem tkwi w manetce pewno sie styki skleiły albo coś bo silniczek tez jest ok[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 13:51_________________________________________________Witam dzisiaj rozkręciłem manetkę od wycieraczki i wynika na to ze tam jest wszystko ok więc dalej nie wiem gdzie tkwi problem.proszę pomóżcie
  15. wiem ale chodzi mi o sprawy techniczne czy nie bedzie sie coś działo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...