yankes_69
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O yankes_69
Osiągnięcia yankes_69
0
Reputacja
-
Problem rozwiązany, w tym silniku są dwie podwójne cewki zapłonowe nakładane bezpośrednio na świece, okazało się że problem powoduję te dwie fajki cewek zapłonowych.
-
Mam problem z którym lokalne elektryki i mechaniki nie mogą sobie poradzić. Od kilku miesięcy podczas jazdy miałem objawy wypadającego suwu co jakiś czas, tak jakby na chwilkę silnik tracił zapłon. W ostatnim czasie się to nasiliło do tego stopnia, że problemem było nawet przyspieszanie. Problem się nasila wraz z temperaturą silnika, na zimnym jest praktycznie w porządku. Wymieniłem świece na NGK, kable zapłonowe BERu i nic nie pomogło. Podmieniłem cewkę zapłonową na taką samą z auto szrotu i dalej to samo (nie jestem tej cewki z auto szrotu pewny bo miała małe pęknięcie od spodu ale objawy były identyczne). Ciśnienie na cylindrach 14-14,5 bara. Sonda lambda - napięcie mierzone między szarym i czarnym kablem ok 0,5-0,6V, między czarnym kablem a minusem akumulatora ok 1,3V, mierzyłem zwykłym tanim voltomierzem. Problem występuje zarówno na benzynie jak i na LGP (4ta generacja). VAG pokazał następujące błędy: 00561. regulacja mieszanki 01250. zawor/dysza wtryskowa 2-n30 16518.p0134 podgrzewana sonda lambda 1, rzad cylindrow 1 - brak dzialania
-
Witam! Jestem kilkuletnim użytkownikiem Audi A4 i mam problem z którym nie mogę sobie poradzić.