kosu
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kosu
Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja posiadam instalacje 6gen od 2013r na instalacji zrobione mam 100tyś km wszystko działa jeździ. Auto odpala zawsze na gazie i jeździ tylko na gazie. Czas przełączenia na benzynę to koło 2min musi wypalić z przewodów gaz i podać benzynę w to miejsce w drugą stronę jest to samo. Instalacja jest bezobsługowa.
-
Witam, zatarł się kompresor. Niestety na nim nie ma naklejki z numerami. Dlatego prosze o pomoc w dobraniu kompresora. Mój silnik to 2.0 TFSI a kod BWT auto jest z 2008r Czy jest jakas różnica miedzy silnikami o różnych kodach? Czy poprostu szukac kompresora do 2.0TFSI? Jeszcze jedno pytanie co oprócz wymiany kompresora i płukania układu trzeba zrobić alby klima sprawnie działała? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
-
Witam, i jak udało się rozwiązać usterkę ?? Ponieważ u mnie w b7 2.0tfsi jest taka sama przyczyna problemy z rozruchem i jak odpali to gaśnie potem długie kręcenie i odpala. I oczywiście zero błędów.
-
Cena wysoka bo na dzień dzisiejszy firma Vialle nie robi układu LPdi do silnika 2.0tfsi na stronie można zobaczyć jakie modele obsługują http://www.vialle.com.pl/index.php?str=0&lang=pl. Więc zostaje tylko ICom, chyba że są jeszcze jakieś inne firmy o których nie wiem a oferują system działający podobnie jak LPdi czyli wtrysk gazu fabrycznymi benzynowymi wtryskiwaczami.
-
Ostatnie moje spalanie z trasy 10l gazu jazda tak do 140km/h. W miescie nie wiem musiał bym przetestować bo nigdy nie liczylem. Koszt instalacji niektórych może zabić wyniósł 12tys zł. Jako że mam firme to wiadome vat i podatek więc wyszla taniej i w rok sie zwróciła a zrobilem 40tys km. I co najważniejsze przez te 40tys km nie zuzylem benzyny ktora zostala w baku. Auto odpala odrazu na gazie i można by bylo wymontowac bak paliwa Gazu w zbiornik w kole wchodzi 56l
-
Jedyna słuszna instalacja to bezpośredni wtrysk gazu w fazie ciekłej np firmy icom bądź vialle. Gaz jest podawany przez wtryskiwacze benzynowe nie ma wiercenia i co najważniejsze pali tylko gaz. Mam instalacje Icom Jtg Hp i przez rok nie dolalem benzyny. Ale ze mowia o tym zeby od czasu do czasu wykorzystać benzyne ze zbiornika bo sie starzeje to po roku przelaczylem na benzyne i ją wyjezdzilem po czym znowu jazda na gazie. Nie bawił bym sie w instalacje ktore moga zniszczyc silnik przez to zużywają benzyne zeby chlodzic wtryski czyli glownie korki lub wysoki obroty. Czyli po takim miescie jak wawa głównie jeździło by sie na benzynie
-
Ja odmy nie mam została usunięta Jeszcze może brać olej wylotem oparów do turba albo pierścieniami. Chodź na załączonych wcześniej zdjęciach widać że dostaje olej w turbo i dalej w dolot.
-
panowie mam następujący problem posiadam kabel Vag Can Pro VCP + K i niestety nie mogę się połączyć ze sterownikiem silnika z innymi sterownikami typu airbag skrzynia nie ma problemu a z silnikiem niestety brak komunikacji. Może ktoś się orientuje co zrobić żeby udało się połączyć i sczytać błędy
-
Świece zmienione na PFR7S8EG. Chwie postał i mial problem z rozruchem taki jak wcześniej. Czyli teraz muszę sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu.
-
Różnica w cenie między tymi PFR7S8EG a VK22 jest 20zł na sztuce a teoretycznie lepsza świeca.
-
Witam, u mnie przyczyną braku mocy był właśnie zawór N75 a dokładnie ułamany jego króciec i klejony jestem w szoku że wytrzymał ponad dwa lata bo tyle mam ten samochód. Po wymianie auto odzyskało moc
-
Witam, otóż mam problem z rozruchem. Temperatura spadła na minus i rano żeby odpalić muszę kręcić z 2min. Wcześniej problemy były jak zgasiłem auto i postało z 1h 2h to zapalił i gasł za drugim razem dłużej pokręcił i odpalał powoli wkręcając się na obroty. A teraz zimno i kręci chce łapać ale gaśnie i za każdą próbą kręcenia jest coraz lepiej aż w końcu załapie i się rozkręci. Wydaje mi się że mogą być winne świece zapłonowe bo od kiedy audi kupiłem nie wymieniałem ich a zrobiłem nim 60tyś km. Więc w poniedziałek będę chciał kupić świece i zobaczyć czy się poprawi chociaż może wy wcześniej coś podpowiecie co to może być. A i pytanko co myślicie o tych świecach DENSO VK22 są to świece irydowe.
-
Witam ja mam też na podobnym poziomie spalanie oleju. I ostatnio przy wymianie zaworu N75 zauważyłem że olej leci mi w dolot. Orientujecie się panowie dlaczego tak się dzieje i co z tym fantem zrobić ?? Myślę o tym żeby usunąć tą metalową rurkę i założyć oil catch tank a przy turbo zaślepić ją. Poniżej wklejam zdjęcia
-
u mnie taki efekt 6000k też z rezystorami jeżdżę już od 1,5roku i zero błędów postojówki tak samo zmienione.
-
To chyba ja mam ciężką nogę. Bo mi ten silnik na PB w trasie naj mniej spalił 7,9 a max 13l a miasto minimum 11l do 17. A niżej fotki instalacji Icom Jtg HP