Skocz do zawartości

kosu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kosu

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kosu

0

Reputacja

  1. kosu

    2,0T 200KM + LPG

    Ja posiadam instalacje 6gen od 2013r na instalacji zrobione mam 100tyś km wszystko działa jeździ. Auto odpala zawsze na gazie i jeździ tylko na gazie. Czas przełączenia na benzynę to koło 2min musi wypalić z przewodów gaz i podać benzynę w to miejsce w drugą stronę jest to samo. Instalacja jest bezobsługowa.
  2. Witam, zatarł się kompresor. Niestety na nim nie ma naklejki z numerami. Dlatego prosze o pomoc w dobraniu kompresora. Mój silnik to 2.0 TFSI a kod BWT auto jest z 2008r Czy jest jakas różnica miedzy silnikami o różnych kodach? Czy poprostu szukac kompresora do 2.0TFSI? Jeszcze jedno pytanie co oprócz wymiany kompresora i płukania układu trzeba zrobić alby klima sprawnie działała? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam, i jak udało się rozwiązać usterkę ?? Ponieważ u mnie w b7 2.0tfsi jest taka sama przyczyna problemy z rozruchem i jak odpali to gaśnie potem długie kręcenie i odpala. I oczywiście zero błędów.
  4. kosu

    [ALL B7] 2.0TFSI a LPG

    Cena wysoka bo na dzień dzisiejszy firma Vialle nie robi układu LPdi do silnika 2.0tfsi na stronie można zobaczyć jakie modele obsługują http://www.vialle.com.pl/index.php?str=0&lang=pl. Więc zostaje tylko ICom, chyba że są jeszcze jakieś inne firmy o których nie wiem a oferują system działający podobnie jak LPdi czyli wtrysk gazu fabrycznymi benzynowymi wtryskiwaczami.
  5. kosu

    [ALL B7] 2.0TFSI a LPG

    Ostatnie moje spalanie z trasy 10l gazu jazda tak do 140km/h. W miescie nie wiem musiał bym przetestować bo nigdy nie liczylem. Koszt instalacji niektórych może zabić wyniósł 12tys zł. Jako że mam firme to wiadome vat i podatek więc wyszla taniej i w rok sie zwróciła a zrobilem 40tys km. I co najważniejsze przez te 40tys km nie zuzylem benzyny ktora zostala w baku. Auto odpala odrazu na gazie i można by bylo wymontowac bak paliwa Gazu w zbiornik w kole wchodzi 56l
  6. kosu

    [ALL B7] 2.0TFSI a LPG

    Jedyna słuszna instalacja to bezpośredni wtrysk gazu w fazie ciekłej np firmy icom bądź vialle. Gaz jest podawany przez wtryskiwacze benzynowe nie ma wiercenia i co najważniejsze pali tylko gaz. Mam instalacje Icom Jtg Hp i przez rok nie dolalem benzyny. Ale ze mowia o tym zeby od czasu do czasu wykorzystać benzyne ze zbiornika bo sie starzeje to po roku przelaczylem na benzyne i ją wyjezdzilem po czym znowu jazda na gazie. Nie bawił bym sie w instalacje ktore moga zniszczyc silnik przez to zużywają benzyne zeby chlodzic wtryski czyli glownie korki lub wysoki obroty. Czyli po takim miescie jak wawa głównie jeździło by sie na benzynie
  7. kosu

    spalanie oleju 2.0 TFSI

    Ja odmy nie mam została usunięta Jeszcze może brać olej wylotem oparów do turba albo pierścieniami. Chodź na załączonych wcześniej zdjęciach widać że dostaje olej w turbo i dalej w dolot.
  8. panowie mam następujący problem posiadam kabel Vag Can Pro VCP + K i niestety nie mogę się połączyć ze sterownikiem silnika z innymi sterownikami typu airbag skrzynia nie ma problemu a z silnikiem niestety brak komunikacji. Może ktoś się orientuje co zrobić żeby udało się połączyć i sczytać błędy
  9. Świece zmienione na PFR7S8EG. Chwie postał i mial problem z rozruchem taki jak wcześniej. Czyli teraz muszę sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu.
  10. Różnica w cenie między tymi PFR7S8EG a VK22 jest 20zł na sztuce a teoretycznie lepsza świeca.
  11. kosu

    Auto nie przyśpiesza

    Witam, u mnie przyczyną braku mocy był właśnie zawór N75 a dokładnie ułamany jego króciec i klejony jestem w szoku że wytrzymał ponad dwa lata bo tyle mam ten samochód. Po wymianie auto odzyskało moc
  12. Witam, otóż mam problem z rozruchem. Temperatura spadła na minus i rano żeby odpalić muszę kręcić z 2min. Wcześniej problemy były jak zgasiłem auto i postało z 1h 2h to zapalił i gasł za drugim razem dłużej pokręcił i odpalał powoli wkręcając się na obroty. A teraz zimno i kręci chce łapać ale gaśnie i za każdą próbą kręcenia jest coraz lepiej aż w końcu załapie i się rozkręci. Wydaje mi się że mogą być winne świece zapłonowe bo od kiedy audi kupiłem nie wymieniałem ich a zrobiłem nim 60tyś km. Więc w poniedziałek będę chciał kupić świece i zobaczyć czy się poprawi chociaż może wy wcześniej coś podpowiecie co to może być. A i pytanko co myślicie o tych świecach DENSO VK22 są to świece irydowe.
  13. kosu

    spalanie oleju 2.0 TFSI

    Witam ja mam też na podobnym poziomie spalanie oleju. I ostatnio przy wymianie zaworu N75 zauważyłem że olej leci mi w dolot. Orientujecie się panowie dlaczego tak się dzieje i co z tym fantem zrobić ?? Myślę o tym żeby usunąć tą metalową rurkę i założyć oil catch tank a przy turbo zaślepić ją. Poniżej wklejam zdjęcia
  14. u mnie taki efekt 6000k też z rezystorami jeżdżę już od 1,5roku i zero błędów postojówki tak samo zmienione.
  15. kosu

    [ALL B7] 2.0TFSI a LPG

    To chyba ja mam ciężką nogę. Bo mi ten silnik na PB w trasie naj mniej spalił 7,9 a max 13l a miasto minimum 11l do 17. A niżej fotki instalacji Icom Jtg HP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...