Skocz do zawartości

bania_85

Pasjonat
  • Postów

    136
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bania_85

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bania_85

1

Reputacja

  1. Jakieś szczegóły? Na takie auto trafiłem dziś na -2 w Arkadii. Ramka i naklejka klubowa na klapie. Rejestracji nie pamiętam, ale na pewno była z poza Warszawy. Naklejka z lewej strony na klapie, jeżeli chodzi o ramkę to nie zwróciłem uwagi, bo za szybko jechałem.
  2. Pozdrowienia dla grafitowego A4 B6 Avant stojącego na przeciwko autoauto.pl na Jana Pawła II ok godziny 15
  3. Skoro Radio ma Bluetooth to przypadkiem nie możesz też za jego pomocą prowadzić rozmów? Ja kiedyś miałem Radio LG z bluetoothem i mogłem za jego pomocą normalnie rozmawiać, pobierało mi książkę adresów itp itd. Jak kupisz moduł D, to raczej będziesz miał podstawową funkcjonalność i tylko i wyłącznie ro rozmów, a bez kierownicy multi i tak będziesz musiał odbierać i wykonywać połączenia za pomocą telefonu. Jedyna zaleta jest taka że na fisie będzie Ci sie wyświetlać numer tego kto dzwoni.
  4. Najprawdopodobniej w radiu jest jakieś standardowe złącze ISO, a telefon jest podłączany poza tym złączem, więc raczej będziesz musiał wymienić. Ale najlepiej weź instrukcję od radia i sprawdź czy masz w nim wejścia Tel-, Tel+, mute. Dodatkowo będziesz musiał podłączyć linie Can-H, Can-L i k-bus które na 100 nie wchodzą do twojego radia. Albo masz jakąś fabryczną instalację za radiem i z niej pociągniesz, albo ciągniesz je z klimy.
  5. jest opis w tym temacie , musisz poszukać Kurde... 67 stron Ja dłużej szukałem niż montowałem:wink:
  6. Ja nigdy nie tankuje pod korek i przelewanie ciągle występuje, więc to chyba nie ma nic do rzeczy
  7. Panowie, a jaką średnicę ma plastikowy przewód który idzie od odmy, to dolotu?
  8. Pozdrowienia dla czarnego B7 Avant widzianego wczoraj pod biedronką przy Wspólnej Drodze
  9. Może właśnie zasysa za słabo. Ciężko powiedzieć, bo aż tak dobrze się nie znam. Ja bym zaczął od tego, bo na pewno będzie taniej niż wymienić EGR
  10. Jak masz możliwość to spróbuj podmienić zawór N18. Tutaj opisali podobny problem - koleś ma nawet taki sam silnik jak ty: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded-Prośba o pomoc
  11. Podepnij Vag-a i sprawdź jakie masz błędy i czy wracają po wykasowaniu. Możesz też od razu sprawdzić działanie EGR i zrobić logi. Na którym kanale możesz go sprawdzić to nie pamiętam. Poczytaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
  12. Jeżeli to było do mnie, to ja mam radio Concert II i chodzi mi o ikonke przy zegarku na zegarach. Przed podłączeniem BT zegarek synchronizował się sam, a teraz przestał, mimo że jest zakodowany tak jak przedtem.
  13. 2. Trzeba przekodować BT/Radio, dokładnie nie pamiętam 3. Można je razem podłączyć ---------- Post dopisany at 07:59 ---------- Poprzedni post napisany at 07:57 ---------- A ja też mam pytanie do was. Dlaczego po podłączeniu BT przestał działać zegarek ustawiany radiowo? Kodowanie się nie zmieniło, a zegarek się nie ustawia i nie ma ikonki anteny obok niego
  14. No cóż, pozostaje na razie cieszyć się tym co mam i zbierać na kierownicę, aby dodać ludzi do głosowej książki kontaktów. Na razie najważniejsze że działa:banan: tylko muszę go jutro przyciszyć, bo jak ktoś dzisiaj do mnie zadzwonił, to myślałem że dostanę zawału i że zaraz mi wybuchnie samochód, tak zaczęło wyć głośno, bo jest na +6dB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...