-
Postów
136 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bania_85
Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia bania_85
1
Reputacja
-
Pytanie co masz i jak podłączone?
-
Jakieś szczegóły? Na takie auto trafiłem dziś na -2 w Arkadii. Ramka i naklejka klubowa na klapie. Rejestracji nie pamiętam, ale na pewno była z poza Warszawy. Naklejka z lewej strony na klapie, jeżeli chodzi o ramkę to nie zwróciłem uwagi, bo za szybko jechałem.
-
Pozdrowienia dla grafitowego A4 B6 Avant stojącego na przeciwko autoauto.pl na Jana Pawła II ok godziny 15
-
Skoro Radio ma Bluetooth to przypadkiem nie możesz też za jego pomocą prowadzić rozmów? Ja kiedyś miałem Radio LG z bluetoothem i mogłem za jego pomocą normalnie rozmawiać, pobierało mi książkę adresów itp itd. Jak kupisz moduł D, to raczej będziesz miał podstawową funkcjonalność i tylko i wyłącznie ro rozmów, a bez kierownicy multi i tak będziesz musiał odbierać i wykonywać połączenia za pomocą telefonu. Jedyna zaleta jest taka że na fisie będzie Ci sie wyświetlać numer tego kto dzwoni.
-
Najprawdopodobniej w radiu jest jakieś standardowe złącze ISO, a telefon jest podłączany poza tym złączem, więc raczej będziesz musiał wymienić. Ale najlepiej weź instrukcję od radia i sprawdź czy masz w nim wejścia Tel-, Tel+, mute. Dodatkowo będziesz musiał podłączyć linie Can-H, Can-L i k-bus które na 100 nie wchodzą do twojego radia. Albo masz jakąś fabryczną instalację za radiem i z niej pociągniesz, albo ciągniesz je z klimy.
-
jest opis w tym temacie , musisz poszukać Kurde... 67 stron Ja dłużej szukałem niż montowałem:wink:
-
[ALL B6] Zbiornik paliwa - przelewanie się paliwa?
bania_85 odpowiedział(a) na verpa temat w Audi A4 B6
Ja nigdy nie tankuje pod korek i przelewanie ciągle występuje, więc to chyba nie ma nic do rzeczy -
Panowie, a jaką średnicę ma plastikowy przewód który idzie od odmy, to dolotu?
-
Pozdrowienia dla czarnego B7 Avant widzianego wczoraj pod biedronką przy Wspólnej Drodze
-
Może właśnie zasysa za słabo. Ciężko powiedzieć, bo aż tak dobrze się nie znam. Ja bym zaczął od tego, bo na pewno będzie taniej niż wymienić EGR
-
Jak masz możliwość to spróbuj podmienić zawór N18. Tutaj opisali podobny problem - koleś ma nawet taki sam silnik jak ty: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded-Prośba o pomoc
-
Podepnij Vag-a i sprawdź jakie masz błędy i czy wracają po wykasowaniu. Możesz też od razu sprawdzić działanie EGR i zrobić logi. Na którym kanale możesz go sprawdzić to nie pamiętam. Poczytaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
-
Jeżeli to było do mnie, to ja mam radio Concert II i chodzi mi o ikonke przy zegarku na zegarach. Przed podłączeniem BT zegarek synchronizował się sam, a teraz przestał, mimo że jest zakodowany tak jak przedtem.
-
2. Trzeba przekodować BT/Radio, dokładnie nie pamiętam 3. Można je razem podłączyć ---------- Post dopisany at 07:59 ---------- Poprzedni post napisany at 07:57 ---------- A ja też mam pytanie do was. Dlaczego po podłączeniu BT przestał działać zegarek ustawiany radiowo? Kodowanie się nie zmieniło, a zegarek się nie ustawia i nie ma ikonki anteny obok niego
-
No cóż, pozostaje na razie cieszyć się tym co mam i zbierać na kierownicę, aby dodać ludzi do głosowej książki kontaktów. Na razie najważniejsze że działa:banan: tylko muszę go jutro przyciszyć, bo jak ktoś dzisiaj do mnie zadzwonił, to myślałem że dostanę zawału i że zaraz mi wybuchnie samochód, tak zaczęło wyć głośno, bo jest na +6dB