Skocz do zawartości

ALT998

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ALT998

Osiągnięcia ALT998

0

Reputacja

  1. ALT998

    Czyszczenie przepustnicy

    I jest winowajca falujących obrotów. Jak przystalo na prawdziwych fachowców mechanicy wymienili głowicę i kilka zaworów ale kilka przewodów od odmy sprawiło im wielki problem. Jak przystało na prawdziwego ALT poczyniłem modyfikację z odmą aby nie bral oleju. Więc mechanicy źle podłączyli odmę i moja rakieta to był muł i gangrena. Ale udało mi się znaleźć problem i auto puki co śmiga jak trzeba:polew:
  2. ALT998

    Czyszczenie przepustnicy

    Witam serdecznie. Czy ktoś mi powie czy czyszczenie przepustnicy może pomóc na falujące obroty. Podczas wrzucania na luz obroty falują a czasem auto gaśnie. czasem obroty spadają do 600 a potem do 1200 lecą same. Zaczyna mi ten silnik na nerwy działać bo zawsze coś.
  3. właśnie chyba sprawdzę to ciśnienie bo jak nie trzyma kompresji na 3 garze to będzie już trochę wiadomo a w zasadzie wszystko:) ---------- Post dopisany at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:57 ---------- No i jest. Znalazłem takich magików co znaleźli problem. Pęknięty zawór na trzecim cylindrze. Nie trzymał kompresji miał 8. Kamerą wziernikową znaleźli widziałem widać jak na dłoni. Teraz kasę szykować i robić rakietę
  4. ALT998

    Wydech od 1.8T do 2.0

    a wieszaki są z obu stron czy trzeba kombinować? bo szczerze nie zaglądałem. Mam kolegów co rozbierają na części małysze i paski tak więc różne rzeczy mają.
  5. ALT998

    Wydech od 1.8T do 2.0

    Może ktoś mnie nakieruje na posta lub powie czy założenie dwururki od np AVJ przejdzie bez większej rzeźby do mojego ALT?
  6. Co do rozrządu to był niedawno wymieniony a objawy nierównej pracy były od początku jak go kupiłem tylko z czasem sie nasilają. Co do cewek to kombinowałem z zamianą ale zawsze wyrzucało 3 cylinder.
  7. Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem ALT na holenderskim gazie. Oczywiście pomijając problem z połykaniem oleju ok. 5l na 15tyś. mam jeszcze inną dolegliwość. A minowicie na zimnym silniku silnik pracuje bardzo nierówno. Trzęsie całym samochodem zarówno na benzynie jaki na gazie. Instalacja gazowa w porządku po przeglądzie zaworki trzymają generalnie spoko. Nierówna praca w miarę nagrzewania się silnika jest coraz mniej odczuwalna ale wyczuwalna na wolnych obrotach. Jak jest zimny po ruszeniu tak jak by nie miał siły a na wolnych miga chek i albo zostanie albo gaśnie. Po wrzuceniu na vag-a wyskoczyły następujące błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication Generalnie doczytałem że jest to spalanie stukowe na 3 cylindrze. Sprawdzałem cewki i wszystkie są ok. świece nowe NGK zalecane przez producenta do tego silnika. Myślałem że jest to wina podciśnienia ale sprawdziłem wszystkie przewody i wyglądają ok. Może ktoś ma jakiś pomysł bo generalnie jak mam rozłupać silnik to będę jeździł aż stanie bo jeździ w miarę normalnie tylko czasem mnie to denerwuje a nie mam kasy na remont. Przewiduję, iż błąd sondy jest skutkiem dwóch poprzednich.
  8. Niedawno nabyłem ALT 2003r na podtlenku LPG w AVANCIE. Witam serdecznie wszystkich!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...