ALT998
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ALT998
Osiągnięcia ALT998
0
Reputacja
-
I jest winowajca falujących obrotów. Jak przystalo na prawdziwych fachowców mechanicy wymienili głowicę i kilka zaworów ale kilka przewodów od odmy sprawiło im wielki problem. Jak przystało na prawdziwego ALT poczyniłem modyfikację z odmą aby nie bral oleju. Więc mechanicy źle podłączyli odmę i moja rakieta to był muł i gangrena. Ale udało mi się znaleźć problem i auto puki co śmiga jak trzeba:polew:
-
Witam serdecznie. Czy ktoś mi powie czy czyszczenie przepustnicy może pomóc na falujące obroty. Podczas wrzucania na luz obroty falują a czasem auto gaśnie. czasem obroty spadają do 600 a potem do 1200 lecą same. Zaczyna mi ten silnik na nerwy działać bo zawsze coś.
-
właśnie chyba sprawdzę to ciśnienie bo jak nie trzyma kompresji na 3 garze to będzie już trochę wiadomo a w zasadzie wszystko:) ---------- Post dopisany at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:57 ---------- No i jest. Znalazłem takich magików co znaleźli problem. Pęknięty zawór na trzecim cylindrze. Nie trzymał kompresji miał 8. Kamerą wziernikową znaleźli widziałem widać jak na dłoni. Teraz kasę szykować i robić rakietę
-
a wieszaki są z obu stron czy trzeba kombinować? bo szczerze nie zaglądałem. Mam kolegów co rozbierają na części małysze i paski tak więc różne rzeczy mają.
-
Może ktoś mnie nakieruje na posta lub powie czy założenie dwururki od np AVJ przejdzie bez większej rzeźby do mojego ALT?
-
Co do rozrządu to był niedawno wymieniony a objawy nierównej pracy były od początku jak go kupiłem tylko z czasem sie nasilają. Co do cewek to kombinowałem z zamianą ale zawsze wyrzucało 3 cylinder.
-
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem ALT na holenderskim gazie. Oczywiście pomijając problem z połykaniem oleju ok. 5l na 15tyś. mam jeszcze inną dolegliwość. A minowicie na zimnym silniku silnik pracuje bardzo nierówno. Trzęsie całym samochodem zarówno na benzynie jaki na gazie. Instalacja gazowa w porządku po przeglądzie zaworki trzymają generalnie spoko. Nierówna praca w miarę nagrzewania się silnika jest coraz mniej odczuwalna ale wyczuwalna na wolnych obrotach. Jak jest zimny po ruszeniu tak jak by nie miał siły a na wolnych miga chek i albo zostanie albo gaśnie. Po wrzuceniu na vag-a wyskoczyły następujące błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication Generalnie doczytałem że jest to spalanie stukowe na 3 cylindrze. Sprawdzałem cewki i wszystkie są ok. świece nowe NGK zalecane przez producenta do tego silnika. Myślałem że jest to wina podciśnienia ale sprawdziłem wszystkie przewody i wyglądają ok. Może ktoś ma jakiś pomysł bo generalnie jak mam rozłupać silnik to będę jeździł aż stanie bo jeździ w miarę normalnie tylko czasem mnie to denerwuje a nie mam kasy na remont. Przewiduję, iż błąd sondy jest skutkiem dwóch poprzednich.
-
Niedawno nabyłem ALT 2003r na podtlenku LPG w AVANCIE. Witam serdecznie wszystkich!!!!