Ooooo, to widze ze koledzy luksusy maja ze swoimi niuniami
Powiem szczerze, ze mialem male problemy ze swoja. Chociaz palila za pierwszym razem, to czasem musialem nawet jakies 15-20 sek krecic Chyba najwyzszy czas zmienic akumulator
Nie nie, nie teraz
Tylko na poczatku myslalem wlasnie, ze 49, ale zauwazylem ze strasznie wolno sie ustawiala temp. a w 51 juz bylo te 90'C i pomyslalem, ze 49 w takim razie to co innego.
Szkoda, to trzeba bedzie zaplacic
Na pewno jest cos zwiazanego z dmuchawa... bo czym mocniejszy nawiew tym bardziej wszystko slychac. Jakie elementy "krecace sie" moga taki dzwiek wydawac? Sprawia to wrazenie, jakby ktoras czesc miala slabe smarowanie... sam nie wiem. Czy moze to byc wentylator? Jak sie do niego dostac?
Pozdrawiam
Jak w temacie. Na kanale 51 klimatronika, temp. w miare szybko osiaga 90'C i na tym poziomie zostaje. Natomiast na zegarach, czasem nawet jeszcze przez dluzsza chwile wskazowka jest nie ruszona. Dopiero jak go mocniej docisne (bez przesady), to wskazowka rusza. Ktora temp. jest prawidlowa?
Koledzy, a wycinacie na wlasna reke, czy do mechaniora? Ile mniej-wiecej taki zabieg kosztuje? I macie kogos z wwy do polecenia?
U siebie mam deczko ponad 270k km i juz by sie przydalo. Strasznie ciekaw jestem jaka bedzie roznica. Bo faktycznie, kiepsko z dolu ciagnie.
Wiesz co, podejzewalem ze cos nie styka (polaczenie radia z FIS'em), ale jak sie okazalo, ze po "zresetowaniu" radia wszystko jest jak powinno, to juz raczej to wykluczylem. Takze jak na razie stoje w miejscu i licze na pomoc forumowiczow
Chodzi mi o biale, plastikowe elementy, z miejscem na jakis "klucz", krecace sie, do regulacji czegos? Ostatnio jak kombinowalem z drgajacym reflektorem, to zwrocilem na nie uwage. Nie chcialem ruszac, bo nie wiem od czego.
Wlasnie... jak to jest?
Dodam, ze gdy nie dziala, to wystarczy wyjac bezpiecznik od radia, rozkodowac je i smiga dalej... do czasu. Co o tym myslicie?
PS. najlepsze zyczenia noworoczne dla wszystkich Audi-maniakow