Skocz do zawartości

malyszdj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malyszdj

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Dortmund

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    1.4 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia malyszdj

0

Reputacja

  1. A kto takich jeszcze używa? A świec mam pod dostatek.
  2. Rozbicie szyby nic mnie nie kosztowało bo pokryła to ubezpieczalnia przy okazji wymiany przedniej szyby czołowej tez darmo. (Dużo odprysków i wycieraczki szybko się psuły a pod słońce nie dało się patrzeć) A tak apropo rozbicia szyby nie było to proste młotkiem. Dopiero poszła w ruch porcelana od świec zapłonowych.
  3. Niestety drzwi były zaryglowane. No to trzeba było szybę rozbić.
  4. Witam!!! Ostatnio wymieniałem centralny zamek w drzwiach i musiałem coś źle poskładać. Jak otwierałem szybę to coś zatrzeszczało prawdopodobni osłona i pewnie wyskoczyła linka od przekręcania kluczyka. Na dodatek wyciągałem akumulator i rozkodowały mi się kluczyki. Teraz nie mogę dostać się do auta. Nie mam też zamka w klapie bagażnika. Ma ktoś jakieś pomysły? Dodam jeszcze że jak ostatnio zamykałem auto to zamknął mi się na jeden raz tak jakby bez zaryglowanie drzwi. Proszę o pomoc.
  5. Niestety nie mam w klapie bagażnika wejścia na kluczyk. Wersja bez zamka:( Jakieś inne propozycje? Da się jakoś odryglować drzwi długim drutem poprzez odgięcie drzwi między uszczelką? Czy to strata czasu. Ewentualnie tylne drzwi korbką opuścić szybę i dostać się do środka?
  6. Co znaczy grobem Kluczyka? Jak wkladam kluczyk do drzwi i przekręcam to nic się nie dzieje. Prawdopodobnie wysunela sie linka z zamka. Jedynie co mam otwarte to przednią maskę.
  7. Witam!!! Jak poradziłeś sobie z tym problemem? Ostatnio wymieniałem zamek w drzwiach i musiałem coś źle poskładać bo jak otwierałem szybę to coś zatrzeszczało i pewnie wyskoczyła linka od przekręcania kluczyka, Na dodatek wyciągałem akumulator i rozkodowały mi się kluczyki. Teraz nie mogę dostać się do auta. Ma ktoś jakieś pomysły? Dodam jeszcze że jak ostatnio zamykałem auto to zamkął mi się na jeden raz tak jakby bez zaryglowanie drzwi.
  8. Niestety jeszcze nie zamontowałem nic. Ostatnio zacząłem nową prace i teraz brak czasu na cokolwiek. Poza tym dziecko w drodze więc inne wydatki teraz mam i chyba się to przesunie w czasie. Z tą zamianą kabli to już zrobiłem jak auto kupiłem bo mi to nie grało jak należy. Myślałem że to tylko u mnie taki błąd fabryczny a tu wychodzi na to że każdy kto ma Harmana tak ma. Musze jeszcze sprawdzić tynie głośniki bo jak gra sam tył z subwooferem to jest fatalnie. Dwa same przednie grają o niebo lepiej. Audi trochę namieszało z tym swoim "Audi Sound System". Dostałem w spadku po Borze głośniki Hertz dcx 165. Warto je montować w przednie drzwi zamiast oryginalnych trzynastek? No i w ogóle czy się zmieszczą bo są to głośniki dwudrożne.
  9. Ok nie ma problemu. Wielkie dzięki. A te 70 W to 2 ohmy czy 4 ohmy? Ogólnie myślałem że w Harmanie są glośniki 4 ohmowe a w Bose 2 ohmowe. No to jaki głośnik 200mm proponujecie do tego wzmacniacza?
  10. Wielkie dzięki. Nie śpieszy się. Poczekam. Jak już będziesz miał go rozebrany to sprawdź jakiej mocy są też końcówki na tylne głośniki w drzwiach.
  11. W takim razie jaki głośnik o średnicy 20 cm pociągnie ten wzmacniacz? Poda ktoś jakiś przykład? Jakiś projekt skrzyni? Dodatkowy wzmacniacz nie wchodzi w grę. To wszystko ma być plug and play. Odpinam ori subwoofer podłączam skrzynie.
  12. Witam!!! Ja w swoim Avancie mam Harmana. Chciałbym wzmocnić niskie tony i zejść niżej z dzwiękiem. Czy jak podłącze głośnik Hertz Energy ES 200 w skrzyni własnej roboty pod ori wzmacniacz Harman ten co mam już w samochodzie i odłączę ori subwoofer da radę ten wzmacniacz? Czy to ma sens?
  13. U mnie przyczyną był N18. Po wymianie na nowy wszystko jest ok.
  14. Witam! To mój pierwszy post na tym forum. Mam jeden błąd w sterowniku silnika: Control Module Part Number: 038 906 019 LJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 5934 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: WAUZZZ8E95A101683 AUZ6Z0D0382817 2 Faults Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent Po wykasowaniu go i przejechaniu się samochodem błąd powraca. Co może być jego przyczyną? Dziś zamieszczam tylko logi dynamiczne: DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184789.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_184791.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184790.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184796.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_184794.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_184797.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184798.html Grupa 003, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_184795.html Grupa 003, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184793.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184792.html Co powiecie o nich? Z tego co ostatnio się nauczyłem na temat diagnozowania wszystko jest ok. Jedynie kąt synchronizacji wałka jest poza zakresem(W najbliżym czasie będę go korygował). Samochód jeździ normalnie. Nie brak mu mocy. Idzie jak strzała. Jutro jak znajdę czas zrobię resztę logów. A to pozostałe logi: BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184915.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184918.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184916.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184917.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184914.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_184912.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184913.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_184909.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_184910.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_184911.html Proszę o interpretację i pomoc w rozwiązaniu problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...