Skocz do zawartości

bonzi44

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bonzi44

Osiągnięcia bonzi44

0

Reputacja

  1. Witam, Czy ktoś wymieniał kiedyś zawór rozprężny znajdujący się przed parownikiem? Czy można go wyczyścić lub wyregulować? Ile może kosztować coś takiego. Pytam, ponieważ ostatnio klima chłodzi bardzo słabo. W Vagu wszystko ok, na sterowaniu zaworem w kompresorze ok. 0,65A przy włączonej klimie cisnienie 9 bar przy włączonej klimie i 22 st na zewnątrz. Jedyną rzecz jaką podejrzewam jest zawór rozprężny - rurka jest oszroniona na bezpośrednio za zaworem, powrót letni. Wygląda na to ze rozpręża troszkę za dużo gazu....U kolegi w tym samym samochodzie obie rurki zimne, brak szronu, klima działa idealnie. z góry dzieki za pomoc
  2. Na wyższych obrotach tzn. w jakim mniej więcej przedziale?? Są to jakieś poważniejsze odchylenia od normy czy małe?? Czy to muszą być winne kierowniczki czy może to być tez nieszczelność układu IC lub sterowanie kierownicami (wężyki podciśnienia lub jakiś zawór)? Oprócz turbinki wszystko jest ok?? Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  3. witam czy mogę prosić o analizę logów AVB?? Przy obrotach poniżej 2tys silnik wydaje dziwne dźwięki tak jakby był tłumiony spalinami - może egr?? Najbardziej mnie interesuje Turbinka i EGR. Z góry dziękuję za analizę. Pozdrawiam Logi statyczne: Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5516.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5517.html Grupy: 023 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5518.html Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5519.html Grupy: 007 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5520.html Grupy: 018 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5521.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5522.html Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5523.html Logi statyczne Basic Settings: Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5524.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5525.html Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5526.html Logi dynamiczne: Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5527.html Grupy: 008 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5528.html Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5529.html Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5530.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5531.html Grupy: 010 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5532.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5533.html Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5534.html
  4. Założyłem z powrotem stary napinacz i rolkę i niestety jest tak samo. Nie wiem dlaczego tak się stało bo oprócz paska, rolki i napinacza nic więcej nie odkręcałem... nowy pasek jest na wszystkich kołach cofnięty o parę mm w stronę silnika, niczemu by to nie przeszkadzało gdyby rolka była o 1mm szersza... Zostawię to tak narazie i będę obserwował czy nic złego nie będzie się działo z paskiem. Pozdrawiam
  5. Witam Mam pytanie odnośnie rolki prowadzącej w rozrządzie. Po wymianie rolki, napinacza, paska rozrządu i uruchomieniu silnika zauważyłem, że pasek wystaje minimalnie poza rolkę prowadząca (dokładnie 0,5mm) na wszystkich innych kołach jest ok i wszędzie jest zapas. Dodam jeszcze, iż nowy pasek ma tę samą szerokość co stary, a przed wymianą pasek był w całości na rolce. Jedynym elementem ustalającym pasek jest napinacz - czy to on jest winny?? Czy może coś innego?? Czy można tak zostawić pasek czy trzeba coś z tym zrobić?? P.S. zrobiłem fotkę i można sobie na to zerknąć. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  6. Witam Mam pytanie odnośnie wymiany modułu komfortu. Posiadam moduł o numerze 8E0959433AL i niestety muszę go wymienić gdyż mi szwankuje Problem jest taki, że nigdzie nie mogę takiego modułu znaleźć. Na forum wyczytałem, że można go zastąpić modułami o innych oznaczeniach końcowych czyli zamiast AL może być AJ, AK, lub AH. Czy ktoś może potwierdzić tą informację?? Jakie są różnice w tych innych oznaczeniach i czy będzie to prawidłowo pracowało?? Czy ewentualnie posiada ktoś informacje gdzie można dostać taki moduł?? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
  7. Byłbym wdzięczny o opis jak to zrobić. Przegladałem posty ale nic konkretnego nie znalazlem. Znalazlem cos do Vag-Coma a mam polskiego VAGa 4.9 z z licencja.
  8. Witam, Jakis czas temu pojawiły sie u mnie problemy z centralnym zamkiem. Bagaznik otwierał się samoczynnie podczas jazdy a zamki w tylnych drzwiach nie blokowały dzrzwi. Po przeczytaniu paru postów i sprawdzeniu VAGiem postanowiłem wymienić moduł komfortu. Zamówiłem na allegro używany. Po wymianie wszystko działa jak należy ale cantralny nie reaguje na przyciski z kluczyka. Czy konieczne jest kodowanie kluczyków czy poprostu zakupiony na allegro sterownik jest uszkodzony ?? Proszę o pomoc
  9. Dzięki za podpowiedzi. Jak tylko znajdę chwile postaram sie znaleźć jakiś serwis gdzie można by sprawdzić w czym rzeczywiście rzecz u mnie.MOze znacie coś dobrego w okolicach trójmiasta. Po wyglądzie wymienionego PD (wyraźnie wytarty z jednej strony) wydaje mi sie ze problemem jest to ze nie trzyma ciśnienia i stad zawyża dawkę paliwa alby wyrównać kompresje - tyle tez wyczytałem na innych forach. Faktem jest ze w żadnym z serwisów nikt tego nie wywnioskował. Przy okazji chciałem zapytać o coś jeszcze - od ostatniej wymiany oleju na miarce nie ubyło ani mm oleju a przejechałem już 4000km. Czy to normalne ??
  10. pytanko czy: telepie Ci czasami silnikiem na wolnych obrotach???? ja tak miałem. Najdziwniejsze właśnie to ze nie ma żadnych objawów poza dziwnymi wskazaniami w vag-u. Wczoraj wyczyściłem pompke która wymienili mi w serwisie i zauważyłem ze powierzchnie które dotykają głowicy sa wytarte z jednej strony. Tak jakby miały luz podczas nacisku dźwigni na pompke. Moze rzeczywiście mam jakas nieszczelność stad wieksza dawka paliwa - troche wczoraj znalazlem na ten temat. Co mozna z tym zrobić. Kolejna sprawa to dziwne wartości w kolumnie 2 w grupie 1 w vagu: dawki paliwa miedzy 36 a 50 mg/str gdzie zakres to chyba od 3 do 9 mg/str Postaram sie wrzucić zdjęcia tego pompowrtysku ale za bardzo nie wiem jak dodac tu zdjecie
  11. Witam, Jakiś czas temu zdecydowałem sie na zawirusowanie samochodu w ramach ''grupowego chipowania u Rogala''. Na początek zrobiłem logi statyczne i dynamiczne żeby mieć pewność przed wyjazdem do W-wy ze wszystko jest w porządku. Po analizie okazało sie ze pompowtryski sa w nienajlepszym stanie. Korekcja była następująca Cyl1: 0,05 mg/str Cyl2: -1,41 mg/str Cyl3: -1,76 mg/str Cyl 4: 2,99 mg/str Dodam ze odpala normalnie, spalanie w normie, przyspieszenie moc ok. Na hamowni wyszło 137KM i 323 Nm. Liczyłem na to ze to nie pomypki. Odwiedziłem kilka serwisów i w sumie głównie radzili nic nie robić, skoro nic się nie dzieje. Jedyny problem to te wartości na pompo wtryskach Zdecydowałem wymienić jeden – używany,zakupiony na allegro od pewnego sprzedawcy. Niestety po wymianie okazało się ze wartość na 4 cylindrze dalej identyczna 2,99. To chyba raczej nie możliwe. Co może być przyczyna ?? Nie mam już pojęcia co robic Proszę o pomoc
  12. Witam wszyskich użytkowników A4 z całej Polski. Pozdrawiam Damian / oklice 3miasta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...