
siwy1303
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O siwy1303

Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Opole
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czy ktoś z was wybiera się na spot Audi pod Kauflandem w Opolu 19 marca o 21.00 ?
-
Tylko dlaczego auto jest takie mułowate może turbo już niedomaga? Skoro przepływomierz jest ok ---------- Post dopisany 13-11-2013 at 10:53 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 13:27 ---------- zrobiłem test zgodnie z FAQ zamieszczonym na forum i oba czujniki zarówno G2 i G62 pokazują to samo czyli wychodzi na to że termostat byłby uszkodzony postaram się go wymienić a co do turbo to wystarczy wyczyścić czy dać do regeneracji ?
-
Pedał był na maksa wciśnięty na pewno. Może kilka pierwszych wartości się nie zgadza bo coś mi na komputerze VCDS świrował i zanim kolega wcisnął start to czasem go zmuliło. Czy to coś może oznaczać ? Czy zrobić jeszcze raz 008. Przewody będę sprawdzone od czasu do czasu na zimniejszym silniku wyłącza mi się turbo i błędy tego typu ale od pewnego czasu jak ręką odjął ale mocy dalej brak 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2730 /min Torque: 180.6 Nm Speed: 130.0 km/h Load: 56.1 % Voltage: 14.36 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 1958.4 mbar Absolute Pres.: 2560.2 mbar
-
Witam Chciałbym się dowiedzieć co z autem jest nie tak bo albo jestem przewrażliwiony albo na prawdę auto po wciśnięciu na Maxa pedału gazu powoli wstaje albo moje 115KM jest dla mnie za mało Zrobiłem logi dynamiczne bo mechanik mówił mi że to raczej jest przepływomierz powietrza ale zanim wydam trochę kasy na nowy chciałbym się was zapytać czy nadaje się on do wymiany. Jak trzeba jeszcze coś zlogować to proszę napisać postaram się w ciągu jednego dnia dołożyć resztę. Auto to B7 sedan 1.9 TDI BKE 115KM przebieg 250 tys km 001 Log (4 - 001) 003 Log (2 - 003) 004 Log (1 - 004) 008 Log (3 - 008) 010 Log (5 - 010) 011 Log (0 - 011) Przepływka do wymiany ? pomoże ktoś ? ---------- Post dopisany 10-11-2013 at 17:50 ---------- Poprzedni post napisany 08-11-2013 at 15:59 ---------- pomożecie ?
-
a cenowo jak ? Bo kolega dał kiedyś do malowania felgi miał delikatnie porysowane i zrobili mu to za 80zł/szt po malowaniu 2 lata i jest ok z nimi
-
Czy ktoś już wsadzał do B6/B7 fotele z A6 C6
-
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
siwy1303 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
tak Ok dzięki za szybką odpowiedź -
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
siwy1303 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Czy mając FIS odblokowany na niekolorowym wyświetlaczu muszę też zrobić to : ? -
W B7 potrzebujemy pełny FIS na kolorowym lub monochromatycznym wyświetlaczu i manetkę do FIS podłączamy się kabelkiem i kodujemy następujące rzeczy : 1. Zegary (Instrument cluster) Adaptacja -> Kanał 19 -> xx?xx (w miejsce ? wstawiamy jedną z 4 możliwości ) ja wstawiłem u siebie 3 0 = FIS 1 1 = Highline bez FIS 2 = FIS z menu 3 = FIS z Menu i urządzeniem przełączającym (dokładne tłumaczenie ) Adaptacja -> Kanał 18 -> Zmieniamy wartość na 3 (zamontowana tylko wentylacja pomocnicza) Adaptacja -> Kanał 61 -> Do wartości jaką mamy dodajemy + 32768 (moja wartość + 32768) 2. Klimatronik Adaptacja -> Kanał 6-> Zmieniamy wartość na 1 Do sterowania służy manetka FIS wciskając B wchodzimy w menu poruszamy się po nim przyciskiem A jeśli chcemy coś zaznaczyć wciskamy B
-
po wyjęciu aku zawsze trzeba ,,ustawić '' czujnik kąta skrętu kręcąc w lewo kierownicą a potem w prawo najlepiej jadąc jak nie zgaśnie po tym samym wyciągnąć i włożyć kluczyk
-
4 kto jest chętny oprócz nas 2 bo muszę pisać o urlop do żony
-
choć do Nysy mam w jedna stronę koło 80 to bym podjechał bo zawsze jestem za takimi imprezami
-
a tak już co bym potrzebował do grzanych siedzeń mając klimatronik z grzanymi chciałbym skore z grzanymi zapodać
-
dokładnie chodziło mi o to Bo mam klimatronik 2 Din z grzanymi siedzeniami a mój 1 Din nie ma grzanych siedzeń i auto tez nie posiada grzanych siedzeń i po co mam kupować nowy skoro ten będzie dobry Mam zamiar zakupić RNS-E Jak mówisz że będzie działał ten 2 Din do mnie to tylko zakup RNS-E i gotowe
-
Witam chciałbym się dowiedzieć czy jeśli nie posiadam grzanych siedzeń to mogę włożyć klimatronik z grzanymi siedzeniami i będzie działał Czy jakieś błędy wystąpią