Skocz do zawartości

damiangost

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damiangost

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia damiangost

0

Reputacja

  1. Dziękuje za podpowiedzi, jutro na spokojnie się do tego zabiorę , sprawdzę bezpieczniki i dam znać czy pomogło ;-).
  2. Witam. Mam mały problem z PDC w a4 b8. Otóz wcale go nie miałem ani z przodu ani z tyłu, mam MMI 2G .Wszystkie czesci nowe, oryginalne tj czujniki, mocowania itd.Zmontowane i ogólnie ok. Sterownik 8 kanalowy z literką J na koncu.Wiązki na przód kupione z kufatecu, tylna z allegro nowa ,oryginał. PDC przód i tył działą, wizualizacja działa ale problem polega na tym że jak zostawie auto na noc, akumulator jest rozładowany ;-(. Na początku podłaczyłem to wg. instrukcji KUFATEC (od Waszej na forum rózniła się tylko tym ze CAN podłaczałem bezpośrednio do kostki "CANOWEJ") cieszyłem się cały dzien PDC przód i tył, po nocy idę a na liczniku kilka kontrolek i nawet nie drgnie po włozeniu kluczyka, podładowanie aku pomogło. Gdy wyjmuje bezpiecznik od PDC oczywiscie wszystko z autem jest OK, akumulator sie nie rozładowywuje. Jest to kombi, hak zwykły 2009 rok. Kodowanie zrobione po waszemu , żadnych błędów od PDC... moze wiecie w czym tkwi problem ?
  3. damiangost

    wymiana lamp

    szuwx jakie miałeś / masz żarniki przy tych przetwornicach od avensisa że Ci mrugają ?? D2S ? (nie chodzi mi o philips/osram czy chinczyk) tylko o symbol, D2S, D2R ? do przetwornicy od avensis po lifcie (2006,2007, czarna KOITO na 4 srubki z zapłonnikiem na kablu MUSI być żarnik d4s (z zielonym pręcikiem), na innych głupieją, tylko d4s podobnie jak nowsze lexusy
  4. Przyślij fotografię uszkodzonego elementu to pozwoli nam ona Tobie pomóc . Trzeci link który tutaj wstawiłeś nie dotyczy A4 B8 (8K0) tylko A4 B5 1.6 benzyna 8 zaworowej (stara a4 z lat 97-01).
  5. a to nie jest przypadkiem kierownica powietrza do intelcoolera ?
  6. Moja 2.0 143 km z przebiegiem : 190 tys km: Przy 186- wymienione po raz drugi koło dwumasowe kompletne (pierwsze przez niemca przy przebiegu 60 cos tys km.) 186- łożysko z piasta kola przedniego prawego (tak huczało ze w srodku było głosniej) niz w kombajnie Bizon ZO56) poza tym w historii ani u mnie nic wiecej jeszcze nie wyszło ;-).
  7. jak nie pasuja ? czesc w tylne błotniki są identyczne . jak kupisz tylna klapę od wersji po lifcie to i lampy poliftowe zakładasz. lampy w klapie maja inny kształt. Zrobili ten sam myk co i w A6 4F0 "lift"
  8. na ta chwile nie mam ale są do załatwienia. nowe, oryginalne jestem w stanie załatwić za cene około (+ - 50/70zł) 1400zł. Klape mozna dokupic na aukro czy innych portalach a z montazem tak jak mówiłem, tez w sedanie nie ma problemu.
  9. jesli sobie z tym nie poradzisz odezwij się na priv . Wg. mnie nie trzeba wymieniać zarników . Dodasz mały cukiereczek i bład zniknie i nie będą migały . Pozdrawiam Damcio (alledrogo FHu Xenon)
  10. hej. Odgrzeję nieco kotlecika . Bez problemu montuję w avancie ledy po liftingu z 2012 roku. W każdej wersji sterownika i ze zwykłych na full led i z ledow przed liftem na led po lifcie, nie mam z tym problemu. max 40 minut . Info na priv. Okolice Płocka, Gostynin. Bywam też w Pile
×
×
  • Dodaj nową pozycję...