Skocz do zawartości

inviz

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O inviz

Informacje

  • Imię
    --
  • Miasto
    okolice Krk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia inviz

0

Reputacja

  1. Nie to nie tip, to s-tronik, może zły kod dałem z tabelki...to jest Q5 3.0 TDI (tam tylko s-tronik montowali). inviz UZUPEŁNIJ PROFIL!!!!!! Zawartość dodana 0 minutes later A już wiem, chodziło Ci o to że wersja tip(manualna zmiana). Kurcze nie orientuje sie w tych nazwach automatów, zawsze miałem manual. Co do profilu. Nic nie da, pisze o nowym samochodzie. Nie chce zanudzać ale czy ktoś wie co do tego typu oleju do tej skrzyni? Z góry dzięki za info:)
  2. Hmm byłem przekonany że tego nie można dostać poza ASO, przynajmniej nie ori.. Mam skrzynie ZF8HP55AF (przynajmniej tak mi sie wydaje 3.0 TDI 2012 rok). Czy wiecie jaki tam jest ori olej, ewentualnie gdzie go dostać?
  3. Jakoś mam opory co do obsługi ASO, nie wspominając już o cenach robocizny.. A Wy jakie macie doświadczenia co do ASO na zakopiance? Robił tam ktoś dynamiczną wymianę oleju?
  4. Dzięki za info, chyba się do nich wybiorę. Co do Niepołomic, akurat jestem z okolic ale potrzebuje zmienić w s-tronik. Jeszcze jedno pytanko, czytałem gdzieś że oni z beczki leją jakiś olej. Czy nie lepiej by było kupić ori w ASO i dać im do zmiany? Jak myślicie? To moja pierwsza s-tronik, przebiek 180 TKM a w serwisie mam udokumentowaną zmianę przy ~`50 TKM potem ~100 TKM(zatem na tym już 80 TKM śmiga). Wole chuchać i dmuchać bo DSG delikatne a dopiero co kupiłem:)
  5. Hej Panowie, a czy ktoś był u tego Pałki? Czy tam można obserwować co robią z autem, czy wysyłają do poczekalni i zakaz wstępu na warsztat? W najbliższych 2 tygodniach muszę wymienić dynamicznie olej w s-tronik ale jakoś nie mam zaufania do mechaników(złe doświadczenia typu wymiana oleju bez wymiany itp.)
  6. Dla potomnych.. Autko jak wyżej CAGB zostało skrobnięte do ~170 KM(lajtowy program), DPF out(pomimo swojego małego zapylenia). Stało się to przy przebiegu ~170 TKM, obecnie 251 TKM. Jakie wrażenia po 4 latach: -mocy przybyło bardzo dużo, autko zaczęło jeździć -odczuwalnie lżejsza i wyrównana praca silnika -żadnych problemów technicznych(dwumas dalej zero oznak ma już na koncie 150 TKM) -spalanie identyczne jak wcześniej -brak kopcenia(co prawda na rurze z czasem pojawił się czarny osad ale nie było problemu z dymieniem) Jeden lekki negatyw(chociaż nie do końca); zdecydowałem się na wycięcie całego filtra i wstawienie rury co wpłynęło negatywnie na akustykę wydechu. Byłem co do tego ostrzegany ale chciałem mieć ori filtr jakby trzeba było wmontować z powrotem. Generalnie bez tragedii, lubię słyszeć silnik bo wtedy nie muszę patrzeć na obrotomierz:) Jak bym robił jeszcze raz to pewnie bym kazał zaadaptować puszkę ori filtra(rura w środek), wtedy akustyka pozostaje taka sama. Każdemu polecam bo warto. Jak sobie pomyślę że można jeździć seryjnie na tych 136 KM to mi słabo..:D A jeszcze jedno, ja robiłem w TTC i bardzo polecam, chłopaki naprawdę wiedzą co robią!
  7. posłuchaj fachuro od siedmiu boleściu,gdybyś zrobił tyle tysięcy km na tirach co ja i kilka razy zamrzło by ci nasze wspamiałe paliwoto nie pisałbyś swoich chorych wypocin,indywidualnie to ci napisze:nie masz pojęcia o naszych paliwach a TROLL to cię zrobił na próbe i zapomniał dobić.powiem więcej żal mi cię człowieku,piszesz bzdety bez najmniejszego pojęcia o dodatkach i paliwach-naszych wspaniałych:facepalm::facepalm:co za typ Rozbije ci to na schemat bo widzę że czytanie ze zrozumieniem to dzisiaj rzadka cecha. Cytuje: "nie masz pojęcia o naszych paliwach" - rozumiem że wnioskujesz to na podstawie swojego notesu kieszonkowego. Cytuje: "piszesz bzdety bez najmniejszego pojęcia o dodatkach i paliwach" - czyli co? Jak do tej pory napisałem o dodatkach że "osobiście nie wieże że coś dają" dlaczego bo mam w domu 4 samochody z czego 3 diesle, nigdy nic nie lałem nigdy nie miałem problemów. Z tym że ja tankuje tylko Vervę lub BP Ultimate. BTW nawet nie chce mi się zmierzać w kierunku porównania zamarzania paliwa(a raczej wytrącania parafiny) w samochodzie ciężarowym a osobowym, powiem tylko tyle przez 3 lata pracowałem w dużej firmie budowlanej. Kwestia wielkości zbiornika, częstości tankowania a przede wszystkim jakości paliwa. Moja zdanie(czytaj osobiście) tyczy się samochodów osobowych, jak dobre paliwo lejesz, nie mieszkasz na Antarktydzie to nie ma potrzeby. Potraktujmy to jako dowód empiryczny, próba tylko do d..py ale się więcej osób wypowiada się zobaczy. Odnośnie paliwa napisałem "skoro do jedzenia pakują co się da to do paliwa na 100% leją co popadnie". Dowód na to drugie: Oskarżeni o sprzedaż 30 mln litrów fałszywego paliwa Akurat mieszkam w Małopolsce i jestem ciekaw do jakich stacji trafiło to paliwo, które uszkadza silniki wysokoprężne. Tego kurcze nie napisali. Kolego baszmak7 jak zrozumiesz różnice pomiędzy stwierdzeniem: "Piszesz bzdury, na niczym się nie znasz + inne epitety" a "Tu i tu piszesz bzdury bo to i to + argument" to zaliczysz skok ewolucyjny, jak dodasz do tego czytanie ze zrozumieniem to możemy sensownie porozmawiać! Jak na razie to:shock3:
  8. Zatem, mimo że nie chrząka to może być wina synchronizatora. Potwierdza się to z uwagami alternatywnego mechanika u którego byłem. Po nowym roku wyciąganie skrzyni i wymiana. Mam nadzieje że ten drogi i czasochłonny zabieg przyniesie 100% rozwiązani mojego problemu. Zresztą napisze po..
  9. jeśli u ciebie to jest kwestia wiary to gratuuje fachowej wiedzy :facepalm: gdzie tacy ludzie się rodzą?---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- :facepalm: i kup w polsce auto z silnikiem diesla....zajeżdzi a potem się martwi nowy nabywca... Wszedł wielki znawca na wątek, który tyczy opiniowania produktów, dla których udowodnić efektywność jest równie łatwo jak szamponu przeciw łysieniu i zjechał dwie czysto indywidualne wypowiedzi. Gdzie takie trole się rodzą no TYLKO W POLSCE... Jak nie widać różnicy to po co prosić o azyl polityczny na Ukrainie, z takimi trzeba po prostu żyć:facepalm:
  10. Ja powiem tak, popatrzcie co dodają do jedzenia a nie dopiero do paliwa. Jak się tylko da to zawsze znajdzie się taki polak co będzie oszukiwał drugiego.. I dlatego podstawa to zmienić filtr paliwa przed zimą, ale czy te dodatki coś dają to ja osobiście nie wieżę.
  11. Ja do swojego CAGB tankuje tylko i wyłącznie Verve lub BP Ultimate, żadnych dodatków nie leje. Jak do tą problemów z paliwem nie było!
  12. Z tego co piszesz wynika że nic się z tym nie da zrobić. Jedyne co może teoretycznie pomóc to wymiana całej skrzyni i to na taką która nie ma tego defektu. Tylko jak to sprawdzić przed założeniem. Też miałem wcześniej w A3 podobny opór, ale auto miało 360 tyś a i opór był dużo mniej uciążliwy. Jak mi się nie uda tego naprawić to sprzedam ten samochód. Zaczynam solidnie żałować że nabrałem się na to oszustwo zwane audi nowej generacji.. Czy ktoś rozumie w ogóle z czego ten opór wynika? Skoro skrzynia nie chrząka to nie synchronizator, skoro nie przenosi drgań na drążek poduszka jest ok, skoro olej zmieniony też nie może być przyczyną. Sprzęgło z dwumasem chyba nie ma nic do rzeczy ale nawet gdyby to jedno i drugie ma dopiero niecałe 60 tyś.
  13. Hmm o tym nie pomyślałem, wybieram się do ASO po odbiór kluczyka i przekodowanie, może od razu zmienię olej w skrzyni. Jestem ciekaw ile za to krzykną.. Dzięki za poradę. ---------- Post dopisany 14-12-2012 at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2012 at 13:56 ---------- Chyba czas odświeżyć tema. Jakiś czas temu wymieniłem olej skrzyni tak jak zalecał kolega Egon. Muszę przyznać, skrzynia zaczęła dużo przyjaźniej chodzić, nie ma takich problemów na zimnym jak wcześniej. Jenak nadal doświadczam dziwnego oporu podczas wrzucania 2 biegu, czasami 1-szego. Zastanawiam się co dalej z tym fantem zrobić. Czy ktoś się orientuj czy u mnie też powinno się regulować skrzynię tak jak pisze kolega wyżej? A może powinienem przyjrzeć się poduszce pod skrzynią? Bo jak to nie pomoże to pozostaje mi tylko rozbieranie skrzyni i synchronizator. Według mechanika 3 dni roboty, 900 zł za samą robociznę (400 wymontowanie skrzyni, 500 wymiana synchronizatora). Nie wspomnę że ciężko znaleźć kogoś kto już rozbierał taką skrzynie, trzeba iść na królika doświadczalnego:(
  14. Jestem ciekaw jak opinie użytkowników oponek Nokian WR D3.. Jak już wcześniej pisałem na mokrym czy zmrożonym asfalcie bardzo fajnie. Jestem natomiast zawiedziony wybieraniem śniegu i błota pośniegowego. Wlot w błoto pośniegowe na łuku kończy się automatycznym poślizgiem, nawet przy stabilnym ciągu i małej prędkości. Czy ktoś jeszcze ma podobne doświadczenia? Co prawda porównuje do wcześniejszych opon, które miały bardzo agresywny bieżnik i duże szumy. Czyżby coś za coś..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...