
damianos
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O damianos

Informacje
-
Imię
Dimas
-
Miasto
Częstochowa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Jakie koło dwumasowe oraz sprzęgło do A4 B8 2.0TDI CR?
damianos odpowiedział(a) na Pawlo 2004 temat w Audi A4 B8
U mnie objawami wysiadającego dwumasu były stukania co jakis czas na biegu jalowym w miare uplywu czasu nasilaly sie odczuwalne byly tez drgania na drązku zmiany biegow poza tym podczas normalnej jazdy biegi wchodzily elegancko nic nie swiadczylo ze cos sie dzieje z dwumasa Ja u siebie wymienilem komplet sprzęgło dwumas i łożysko przy stanie 170 tys km -
Ja w swojej audi 2009rok wymienilem rozrząd przy 180tys km stan czesci byl dobry takze nie wiem od czego to zalezy ze u niektórych paski rolki itd w stanie tragicznym juz były i wymieniaja wczesniej nie tak jak wskazuje producent. Chcialbym dopytac po jakim przebiegu bede musial nastepny rozrząd wymienic
-
U mnie w B8 tez nie moge zmienić jezyka prawie wszystkie sa a polskiego nie ma ;D To samo jest z nawigacja po niemiecku mi szprecha Da się to jakoś wgrać czy coś z tym zrobić?
-
09.2009 dokładnie. Tez słyszałem ze w tym modelu po 180 000 dlatego chcialem sie upewnić jak to dokładnie jest
-
Mam pytanie po jakim przebiegu nalezy wymienić rozrząd w audi a4 b8 2009rok 105kW 143kM?
-
Chce sobie kubić audi a4 b8 w niemczech- chciałbym sie dopytać jaki koszt bedzie zmiany map na jezyk polski czy jest mozliwość samemu wgrania sobie jakiś map czy trzeba kupić oryginalne w serwisie? Nie wiem sam czy się łasić na model z nawigacja czy koszt przeprogramowania nie bedzie jakiś kolosalny. Proszę o pomoc?
-
ja mam ten sam problem - po umyciu lub duzych opadach auto zaczyna sie dusić z wydechu leci czarny dym i czuć zapach nieprzepalonej ropy, auto wcale nie ma odejscia do momentu załaczenia sie turbiny. Czesciowo problem znalazłem otóz po wyjęciu wtyczki od przepływomierza auto chodzi normalnie (oczywiscie nie ma odejscia) -nie dusi sie. Nie moge dokładnie znależć przyczyny uszczelniłem przepływomierz ale to nic nie daje. czy ktos miał podobny problem?
-
Robicie spoty w tym Radomsku?
-
Dzisiaj umyłem auto starałem sie nie lać dużej ilości wody na karoserie gdyż bałem sie ze może wystąpić znów ten problem Po umyciu zajrzałem do filtra powietrza i okazało się ze na spodzie był nieco mokry natomiast wkład powietrza był suchy. Chciałem zapytać czy to normalne ze na spodzie była wilgoć - bo moze to jest cała przyczyną tego ze moje audi nie lubi się myć
-
Też mam identyczną sytuacje po umyciu auta na myjce ciśnieniowej silnik zaczynał przerywać i do momentu załączenia sie turbiny jest bardzo słaby czuć też zapach nieprzepalonej ropy po przejechaniu 30 km i odczekaniu około 4 godzin sytuacja wraca do normy i jest wszystko ok do póki nie zjawię się znowu na myjce Co może być tego przyczyną. Ps sprawdziłem filtr powietrza odktęciłem pokrywe komputera - wszedzie jest sucho.
-
Czy posiada ktoś rysunek z mocowaniami osłony silnika? Poprostu powypadały mi śruby, kołki mocujące i nie chce zgubić tej osłony
-
Ja natomiast myśle o założeniu w schowku dodatkowej zapalniczki która przyda mi się do cb radia i od niej ewentualnie podświetle schowek
-
Super sprawa ładnie to przedstawiłeś ze szczegółami także przystępuje do szukania i montażu Wielkie dzięki
-
Czyli nie musze kupować podłokietnika z całym tunelem wystarczy tylko wyciąść otworek w tunelu i po sprawie? akjam czekam na fotki obejrze dokładnie jak to zamontować i też sobie kupie podłokietnik [br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 14:13_________________________________________________[br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 17:54_________________________________________________
-
Posiadam Audi a4 B6 w którym nie ma podłokietnika czy jest możliwość założenia takiego podłokietnika do mojego auta, w jaki sposób należy go zamocować, czy musze dokupić jakies mocowania?