Skocz do zawartości

wandalis

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wandalis

Osiągnięcia wandalis

0

Reputacja

  1. Ogolnie to własnie coś mi stuka w dolocie ... silnik pracuje ze tak powiem źle .... ciągle coś stuka i silnik gasnie a tak jak wspomniałem na wyższych obrotach w trasie jest silnik zamulony ... chyba nie obejdzie się bez mechanika... poinforuje o rozwiązaniu problemu... dzięki
  2. Witajcie. Mam problem z moją A4 silnik 1.8 ADR bez gazu ! otóż na wolnych obrotach chodzi nierówno i trzesie samochodem a w trasie jest bardzo mulisty czy ktośmoze pomóc mi w wyjasnieniu tych błedów vVAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 B Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 11 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 01120 - Camshaft Adjustment 1 04-00 - Mechanical Malfunction 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A
  3. Witam Posiadam radio Audi Chorus 2 i od jakiegoś czasu działało ono z problemami. Na początku nie załączało się a z głośników wydobywało się głośne pykanie lub trzaski. Wyłączanie nic nie dało bo dalej było słychać pykanie z głośników. pomogło odłączenie od zasilania ale na krótką metę. Teraz radio nie reaguje na nic ... po załączeniu świeci się przez chwilę i umiera, a z głośników nadal wydobywa się hałas. Może wie ktoś co zrobić z tym problemem i czego może on dotyczyć. Pozdrawiam
  4. A ja mam drobne pytanie ... czy istnieje możliwość wymiany anteny na antene typu rekin ?? na allegro jest ich pełno tylko pytanie ... bo z radia wychodzi kabel iso - snap roka ... czy istenieją jakieś przejsciówki na inne typy wtyczek czy po prostu pozostaje przeciąć kable i połączyć na przykład wtykami F
  5. chodziło mi o ściągnięcie całej tarczy.
  6. Ja mam pytanie odnośnie tarcz z tyłu... gdzie dokładnie powinien znajdować się ten pierscien ABS, od strony wewnętrznej?? I ważne jest tez odpowiednie ustawienie szczeliny pomiędzy czujnikiem ABS a pierścieniem... Jak ktoś wie jaka ma być szczelina pomiedzy czujnikiem a pierscieniem. I jeszcze jedno pytanie czy duzej siły trzeba użyć zeby sciąnąć całe tarcze ??
  7. Bardzo często. Podłączone jest dobrze. Przy podłączeniu stiga nie działa nawet sygnalizacja otwarcia, w poprzedniej centralce tez nie działała, raz otworzy raz nie, dodam ze przy funkcji PANIC kierunkowskazy działają prawidłowo. Wszystko sprawdzałem po kilka razy jak nie wiecej. Chyba bede się musiał poddać i oddać samochód do elektryka niech na jego głowie bedzie rozwiązanie tego problemu
  8. A ja z kolei mam problem z centralką... podłaczałem juz 2 centralki (teraz zakupiona stiga) mam taki problem iż czesto nie otwiera mi ani nie zamyka drzwi, dioda od zamknięcia się swieci gdy nacisnę przycisk otworzenia dioda przygasa i powinno otwierać jednak tak się nie dzieje, przewody podłaczone są tak jak w pierwszym poście, i tak jak wspomniałem czasami drzwi zamknie czasami nie a ja nie mam pomysłu co się może dziać Zapomniałem dodać iż mam A4 Avant z 97 roku
  9. A ja mam taki problem iż podświetlenie mam w nogach kierowcy a w nogach pasażera brak, tak samo oświetlenie boczne drzwi tez się nie swieci, dodam ze wszystko mam oryginalne, przy otworzeniu drzwi pasażera działa lampka w podsufitce a reszta nie :/
  10. dzisiaj spróbuje pokombinować z oryginalnymi (drugim kompletem) oprawkami tak żeby działała pod nimi żarówka PY21/5W zeby mozna bylo tylko zmieniać zarówke a nie rozlutowywać później całe obwody
  11. A ja mam pytanie odnośnie starych niezespolonych lamp (przed liftem) czy istnieje możliwośc zeby dostać oprawki na zarówki 2włóknowe? czy nie ma co szukać i próbować przerabiać istniejące oprawki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...