Skocz do zawartości

bastek1980

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bastek1980

Osiągnięcia bastek1980

0

Reputacja

  1. Ta bra na maskę może i głupio nie wygląda, ale jeżeli będziesz jeździł z nią w deszczu to po dłuższym niezdejmowaniu jej będziesz miał odparzony lakier. Jeżeli często jeździsz na trasę i często będziesz ją zakładał, to porysujesz maskę. Wniosek? - z brą czy bez maska i tak będzie do malowania
  2. Szkoda Tomka, bo w ostatnim turnieju pokazał klasę...
  3. bastek1980

    Audi 80 B4 limo

    Witam wszystkich maniaków! Mam na imię Sebastian. W sierpniu 2007 r. zaczęła się moja przygoda z marką Audi. Zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B4 z 1992 r. Silnik jaki jest zamontowany w tym samochodzie, to 2.0 ABT 8V 90 KM + LPG. Z racji tego, iż poprzedni właściciel jeździł tym samochodem na taksówce, to autko ma przejechane grubo ponad 300 tyś km. Demonem prędkości na pewno nie jest, jednak do lansu w zupełności wystarcza. Do wyposażenia seryjnego należy tu zaliczyć: - korbotronic; - wspomaganie kierownicy; - szyberdach; Dokonane naprawy mechaniczne: - wymieniony czujnik temperatury ori z ASO (niebieski); - wymienione świece BERU; - wymienione przewody WN BERU; - wymieniona kopułka rozdzielacza BOSCH; - wymieniony palec rozdzielacza BERU; - wymieniona sonda lambda BOSCH; - wymieniona uszczelka pod głowicą; - wymieniona uszczelka pod "klawiaturą"; - wymienione pierścienie; - docierane gniazda zaworowe; - wymienione płyny i oleje; - wymienione całe przednie zawieszenie + wszystkie tuleje gumowe LMI; - wymieniony termostat WAHLER; - wymieniony tłumik środkowy - wymienione plastiki dolotu powietrza; - wymienione przeguby (obie strony) SPIDAN; - wymieniony czujnik TPS; - wymieniony silniczek krokowy; - wymienione przednie i tylne amortyzatory KAYABA; - wymieniona antena radiowa; - ... Planowane mody: 1. Użytkowe - mechaniczne :arrow: wycięty katalizator √ :arrow: centralny zamek √ :arrow: elektryczne szyby - w planach; :arrow: elektryczne lusterka - w planach; :arrow: obrotomierz √ :arrow: dodatkowe zegary (ciśnienie i temperatura oleju, ładowanie) √ :arrow: fotele półkubełki √ :arrow: wyświetlacz temp. zewnętrznej √ :arrow: spryskiwacze reflektorów; 2. Wizualne - optyczne :arrow: alufelgi były - R16" H7,5" Allesio √ / są - AZEV A R17" H7,5" √ :arrow: grill czarny mat √; :arrow: przyciemnione przednie lampy √ - były :arrow: dymione przednie kierunkowskazy √ - były :arrow: reflektory soczewkowe √ :arrow: zderzak przedni od audi coupe √ :arrow: zderzak tylny competition - w planach :arrow: halogeny + kierunkowskazy do zderzaka √ :arrow: tylne lampy Hella Treser (dymione) √ :arrow: kierownica od s2 √ :arrow: ringi na zegary √ :arrow: sprężyny JAMEX -40mm √ 3. Car audio :arrow: taschki √ :arrow: głośniki Helix Dark Blue DB 62.1 √ :arrow: radio Clarion CZ 209 √ :arrow: subwoofer HERZ ES250 √ :arrow: wzmacniacz CARPOWER 1502 √ :arrow: kable zasilające 20mm + kable RCA potrójnie ekranowane √ Zapału pewnie mi wystarczy, ale czy pieniędzy...? Zobaczymy co z tego wyjdzie :mrgreen: Październik 2007 Pierwsza prezentacja Pierwsze mody, to centralny zamek :mrgreen: Listopad 2007 Obrotomierz i ringi na zegary Luty 2008 Alufelgi ALESSIO 16" i opony Michelin 205/55/16 + pierścienie centrujące Daszek Marzec 2008 Dodatkowe zegary od wersji coupe Pierwsza wiosenna sesja na aluskach :mrgreen: Nocna sesja Kwiecień 2008 Dekielki do felg Maj 2008 Czarny grill Czarne, odświeżone bębny Delikatny makijaż :mrgreen: Wrzesień 2008 Walka z zawieszeniem... Jak powszechnie wiadomo zawieszenie w naszych niuniach nie należy do ich najmocniejszych punktów. Kryska przyszła również na przednie zawieszenie w moim samochodzie. Jakiś czas temu coś zaczęło pukać, stukać i ogólnie bardzo mnie drażnić. Postanowiłem odkręcić koło i zobaczyć co się dzieje... I zobaczyłem jak prawy amortyzator dogorywa wydalając z siebie ostatki oleju :-/ Przy okazji ściągniętego koła spojrzałem sobie na tuleje wahacza... luz jaki tam zobaczyłem przewyższył moje najczarniejsze sny :-/ Chcąc nie chcąc trzeba było udać się do sklepu i zakupić taki oto zestawik: - wkłady amortyzatorów Kyaba; - poduszki amortyzatorów wraz z łożyskiem - Lemforder; - osłony i odboje amortyzatorów - Sachs; - tuleje wahaczy - Febi. Teraz "tylko" czeka mnie wyprawa do machera, który to wszystko sprawnie poskłada do kupy... Październik 2008 Rezanie taschek - Całą zabawę zaczynamy od wymontowania naszego boczka z drzwi oraz pozbycia się kieszonki, która znajduje się na dole boczka – w jej miejsce docelowo zostanie zamontowana nasza Taszka. Do usunięcia owej kieszonki użyłem lutownicy, którą roztopiłem kołki mocujące kieszonkę do boczka (zamiast lutownicy można użyć wiertarki i te kołki rozwiercić). - Kolejnym etapem jest stworzenie kartonowego szablonu naszej Taszki - Mając już wycięty szablon, odrysowujemy jego kształt na płycie mdf (ja użyłem płyty o grubości 18 mm) i wycinamy Taszki z mdf-u W tym momencie konieczne są przymiarki naszej Taszki do boczka w celu usunięcia ewentualnych niedociągnięć przy wycinaniu jej z mdf-u i właściwym jej spasowaniu. - Po wycięciu Taszek wyciąłem w nich otwory na głośniki, nafrezowałem powierzchnię wokół otworu głośnikowego, aby głośnik brzydko nie odstawał i zaokrągliłem zewnętrzne krawędzie paneli. - Teraz przyszła kolej na zamknięcie komory głośnikowej. W związku z tym, iż powierzchnia boczka w tym miejscu nie jest prosta, tylko zaokrąglona, ciężko było znaleźć formę tego zamknięcia. Postanowiłem zrobić gipsowy odlew, uzyskując w ten sposób pożądany kształt zamknięcia komory głośnika. - Po kilku godzinach schnięcia gipsu odrysowałem kształt na płycie mdf i wyciąłem go - Mając już wycięte wszystkie części konieczne były kolejne przymiarki i użycie pilnika, w celu spasowania całego zestawu. - Po dokładnym spasowaniu zamknięcia przykleiłem je klejem vikol do panela. Aby cała konstrukcja była solidniejsza dodatkowo skręciłem obie części wkrętami do płyt gipsowych. Taszki w tym stanie powinny schnąć kilka godzin, aby klej dobrze związał. - Następną czynnością było oklejenie Taszki gąbką jaką używa się pod panele podłogowe (patent zapożyczyłem od kolegi Oofol). Gdy klej wysechł obciąłem nadmiar gąbki po wewnętrznej stronie panela. - Ostatni etap był dla mnie najtrudniejszy. Oklejenie i obicie Taszek skórą. Nad jednym panelem spędziłem ładnych kilka godzin aby tak naciągnąć skórę aby nigdzie się brzydko nie marszczyła. Skórę od wewnętrznej strony panela mocowałem zszywaczem tapicerskim. - Na koniec mała przymiarka głośnika A taki oto zestaw będzie grał w mojej audiczce, jak tylko blacharz skończy przy niej pracę. PS. Dziękuję koledze AUDI_A6 i koledze Oofol za pomoc przy wyborze głośników. Jak to mówią - dobry dzwon podstawą tuningu Tak więc przyszedł czas na małe zmiany w wyglądzie zewnętrznym mojej niuni ;-) Dzięki uprzejmości oraz fachowemu doradztwu kolegi duo, nabyłem zderzak od coupe w komplecie z pomarańczowymi kierunkami oraz halogeny Listopad 2008 Zderzak już na miejscu Jesienna sesja Korzystając z ostatnich słonecznych dni i chwili wolnego postanowiłem zrobić kilka ujęć. Za plener wybrałem parking niedaleko jednego z krośnieńskich banków. Podczas robienia zdjęć włączył się któryś z bankowych alarmów. Alarm wył, a ja pstrykałem fotki, dopóki nie przyjechała policja :mrgreen: Najpierw stali trochę na uboczu i patrzyli jak jakiś czubek robi zdjęcia swojemu samochodowi. Po chwili, gdy zorientowali się, że ten czubek jest niegroźny postanowili zainterweniować <ok> Skończyło się na wylegitymowaniu mojej skromnej osoby i sprawdzeniu dokumentów mojej niuni :-> Przeguby SPIDAN Kierownica od coupe Tak wyglądała moja stara kierownica: Tak wygląda moja nowa kierowniczka od coupe już na swoim miejscu :mrgreen: Styczeń 2009 Dziurawy dolot Jeżdżę tym samochodem od półtora roku i dopiero niedawno zorientowałem się, że pod maską mi czegoś brakuje (oprócz mocy silnika) :-/ Niedawno uzupełniałem płyny i moją uwagę zwrócił brak kilku plastików od dolotu powietrza do filtra - wcześniej jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Dolot w ogóle nie był osłonięty od strony silnika i ciepłe powietrze wędrowało gdzie chciało. Niby głupie plastiki a nigdzie nie mogłem ich dostać. Na żadnym szrocie tego nie mieli. Zlokalizowałem więc szukane części przy pomocy strony VagCat boards, poszedłem do ASO i zamówiłem takie oto rupieci: Ten plastik skleiłem jakimś klejem dwuskładnikowym z wiórkami włókna szklanego. Później pomalowałem czarnym matem, żeby wioski nie było ;-) Luty 2010 Kierunki w zderzaku Marzec 2010 Halogeny podłączone Radio CLARION CZ209 ER Marzec 2010 Wycieraczki typu aero Kwiecień 2010 Tylne amortyzatory KAYABA Dywaniki welurowe Boczki w alcantarze Fotostory z rezania boczków: Audi 80 Klub Polska :: Rezanie boczkw w alcantarze Maj 2010 Tylne lampy TRESER Sierpień 2010 Mała letnia sesja Październik 2010 Jesienna sesja Listopad 2010 Felgi AZEV 7,5"/17" Grudzień 2010 AZEVy w kolorze Dekielki PORSCHE edition Styczeń 2011 Wyświetlacz temperatury zewnętrznej+czujnik Marzec 2011 Reflektory soczewkowe Letni setup - stage 1 Maj 2011 Sprężyny JAMEX -40mm Sesja z Metalem Czerwiec 2011 Car audio: Subwoofer HERZ ES250+wzmacniacz CARPOWER 1502 Lipiec 2011 Nowe stare fotele półkubły przed renowacją Emblemat Wrzesień 2011 Fotele obszyte przez tapicera Jesienna sesja w pełnym słońcu Październik 2011 Elektryczne szyby+lusterka Przewody WN BERU Listopad 2011 Spryskiwacze reflektorów Czujnik temperatury do ECU Odjazdowa naklejka Styczeń 2012 Osłona silnika do zderzaka coupe Tylni zderzak S2
  4. Hej! Mam na imię Sebastian. Przez 31 lat mieszkałem w Krośnie gdzie się urodziłem. Od jakiegoś czasu jednak mieszkam w Rzeszowie gdzie przybyłem za głosem serca Na co dzień odpycham się z dwóch przednich łap audi 80
×
×
  • Dodaj nową pozycję...