dam-in
Pasjonat-
Postów
124 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O dam-in
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Konin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia dam-in
0
Reputacja
-
A masz podpięty czujnik w zbiorniczku od płynu chłodzącego ? Nie pali się lampka ?
-
Dzięki Goldi. O taką odpowiedź mi chodziło
-
Może jeszcze pożyje.. swoją drogą Marcin_franz znasz się na rzeczy, powiedz mi co muszę ogarnąć żeby założyc VDO z fisem?
-
Cena ok, myślę że warto jeżeli zakład zna się na rzeczy. Wymienić świece, filtry. Sprawdzić działanie sondy i przepływki. Chyba tyle na początek.
-
No właśnie Jaeger.. Pewnie to wszystko wyjaśnia póki co nie było z nim problemów
-
Wychyla się na max po czym ląduje na połowie jak reszta. Źle się wyraziłem. Też mi się wydawało dziwne że Vag widzi 20litrów, dlatego wyjąłem bezpiecznik od licznika nr 5 i 15. Pomogło Ciekawe na jak długo... Coś dziwnego. Dzięki Panowie za sugestie.
-
Mam problem... Wczoraj zapaliła mi się rezerwa benzyny, standardowo dolałem ok 15 litrów lecz niestety wskazówka nadal leży na rezerwie. Test zegarów na Vagu ok, wskazówka wychyla się do połowy. W vagu mimo wszystko pokazuje, że jest 20 litrów benzyny. Teraz pytanie- zacząć od czyszczenia pływaka, czy raczej problem jest gdzie indziej? Kostkę przeczyściłem i nie ma efektu.
-
Witam, Pamięta ktoś jaki powinien być numer przepływki w 1.8 ARG ?? Jakiś czas temu wymieniałem przepływkę, wziąłem Boscha, nie chciałem jakiegoś taniego zamiennika. A dzisiaj patrze na numer F 00C 2G2 047. Wrzucając to w internet ewidentnie wychodzi że to przepływka do 2.5TDI. Teraz pytanie- czy ma to znaczenie ? Samochód chodzi chyba normalnie, chociaż też mam wrażenie że jakoś więcej pali.
-
Używkę.
-
Witajcie, Jakiś czas temu założyłem tłumik końcowy od 1.8T. Wszystko było ok, aż do ostatniego Halloween. Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy po prostu ktoś mi coś wrzucił do tłumika, taki psikus. Po odpaleniu zimnego silnika na wolnych obrotach ewidentnie słychać że coś w nim skacze, dzwoni. Kamień lub coś podobnego. Na wyższych obrotach cichnie. Ale na niskich strasznie drażni. Nie chce wypaść po przegazowaniu... Macie jakieś sposoby na takie przypadki ? Ewentualnie jakie są inne możliwości, katalizator się posypał ?
-
A kable z tej kostki gdzieś idą ? Masz instalacje LPG?
-
Jest w tylnej części głowicy , od strony grodzi. x2 Z tego co pamiętam lepsze dojście było z kanału.
-
Mi jak "strzelała" to winna była przepływka. Patrząc na ten błąd też bym ją podmienił na inną. Jak masz kogoś z takim silnikiem to podmień na próbe
-
To osuszacz. Klime masz gdzieś rozszczelnioną, bo widać barwnik. No chyba że ten osuszacz nie był wymieniony/wytarty po naprawie.
-
U mnie w zimie to ssanie wcale nie działa dłużej niż latem... Też chwila moment i obroty spadają do ok 800.