Skocz do zawartości

grigori_ig

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grigori_ig

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Dolny Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grigori_ig

0

Reputacja

  1. Witam Problem polega na tym ze jak silnik pracuje na biegu jałowym i wiatrak klimatyzacji włączy drugi bieg to zaczynają strasznie spadać obroty po chwili wraca do normalnej pracy i tak w kółko.jak mam wyłaczona klimatyzację to pracuje normalnie. Czy ktoś się juz z tym spotkał??
  2. Witam Brak zasilania w dodatkowej zapalniczce w bagażniku,z przodu zasilanie jest.jaka może być przyczyna,ew. Który bezpiecznik jest od tego tylnego gniazda. Dzięki pozdrawiam
  3. Witam Dołączę się do tematu, jeżeli ktoś szuka wskazówek dotyczących samodzielnego montażu 1.Demontaż koła 2.demontaż nadkola 3.odkręcenie zbiornika na płyn do spryskiwaczy( klucz 10 -2 śruby od strony koła i 2 u góry jedna trzyma zbiorniki płynu do spryskiwaczy i wspomagania a druga tylko do wspomagania) odpiąć wtyczkę od czujnika przy zbiorniku od spryskiwaczy, przewody "uwolnić" z rowków co by nic nie uszkodzić i zbiornik można na czymś podeprzeć. Zbiornik na płyn do wspomagania odchylamy (trzyma się na gumie w belce) 4.Mamy miejsce i możemy spokojnie odkręcić 6 śrubek trzymających sterownik i go wyciągnąć. 5.z powrotem podobie tylko w drugą stronę. pozdrawiam
  4. Witam Proszę o porade w jaki sposób mam ściągnąć lusterko wsteczne żeby niczego nie uszkodzić?? ponoć trzeba w lewo przekręcić, no próbowałem ale ani rusz. Dzięki Pozdrawiam ---------- Post dopisany 14-05-2014 at 17:38 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2014 at 17:02 ---------- Dobra załatwione Wystarczy przekręcić w lewo(tylko za pomocą śrubokręta ) może się komuś kiedyś przyda
  5. witam Jak uda mi sie wystawić w dziale sprzedam wymontowaną pompę wraz ze sterownikiem to dam znać. pozdrawiam Grigori_ig
  6. Poszukam jeszcze troszkę może coś znajdę. Co do wysyłki to się zastnowie. tylko nie wiem czy jest warto znajomy elektronik mówił że zregenerować się tego już nie da bo ktoś zrobił to tak nie umiejętnie aż dziw że działał ( styki były pozalewane jakimś klejem etc) No ale jak to mówią nie ma rzeczy niemożliwych. narazie prerobił tak że pali mi się "abs i asr" a fis nie wyświeta błędu pozdrawiam. ---------- Post dopisany 03-07-2013 at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2013 at 23:28 ---------- Witam sterownik wymieniony razem z pompą. pozdrawiam
  7. No włąśnie jest taki problem że nie można go zregenerować, bo poprzedni właściciel już to zrobił.Z tym że w taki sposób że nie da rady go odratować.
  8. okazało się ze sterownik do wymiany ,założylem temat w dziale kupie -szukam sterownika o numerach 0273004358 8E0614111AH
  9. jak poruszałem kabelkami i kostka przy sterowniku to (!) zgasło i zapalił sie ASR. w tygodniu jade do elektryka zobaczymy co on mi powie. dzięki za pomoc. pozdrawiam Grzegorz
  10. właśnie przeglądam forum , i tak się zastanawiam że jak by to była wina przerwanego kabelka to wywalało by (!) za każdym razem. pozdrawiam
  11. witam mam problem zapaliła mi się dzisiaj kontrolka z wykrzyknikiem i abs było to podczas jazdy autostradą. Problemów z chamowaniem nie było dojechałem do domu- poziom płynu ok. po paru godzinach jak odpaliłem auto było ok ale po paru kilometrach znowy się zapaliło, i zaczęło piszczeć. Miesiąc temu wymienilem czyjniki ABS z przodu, wyczyszczone także zostały koronki ABS`u ponieważ włączal sie przy dojezdżaniu do skrzyżowania. czy ktoś ma pomysł co to może być. Po podłączeniu do VAG`a pokazuje jakiś błąd o komunikacji że została przerwana czy coś w tym stylu. pozdrawiam Grigori_ig
  12. Witam mam na imię Grzegorz, Audi A4 B5 1.9TDi PD Pozdrawaim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...