kajro28
Pasjonat-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kajro28
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kajro28
0
Reputacja
-
Już ogarniete.. widać i to dużo na tych logach:)
-
Witam mam na tuning a4 b5 2.5tdi 150 km AFB lecz turbo od 180km. ster 8D0 907 401 G po zlogowaniu 3,8,11 wynika niezła turbodziura, lecz nie wydaje mi się, że przez wieksze turbo, aż tak..co sądzą koledzy po fachu, którzy przerabiali już taki mod?? Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_717CG1F.html
-
A możesz jaśniej to opisać???
-
Wymiana licznika i ecu silnika z BAU a6 c5 do takiego samego modelu i oznaczniu silnika ale o innych nr licznika i ecu zadziała?
-
tak a4 b8 polift 2013r.. kupił auto takie więc nie jestem w stanie powiedziec ani on na tą chwile czy fabrycznie tak miał.. pewnie o to mi chodzi. jak to uaktywnić??
-
klient do mnie przyjechał i twierdzi że tak.. pokazał reflektor i rzeczywiście ma żarówki skierowane na boki... też byłem zdziwiony.. twierdzi, że się da tylko moduł trzeba dać od a5.. Myślałem, że ktoś przerabiał.. Może nie mijania ale jakas żarówka jest i nie halogen..
-
Witam Problem jest z włączeniem opcji doświetlania zakrętów przez światła mijania na module 8K0 907 063 DH w a4 b8.. ktoś przerabiał temat? jest dostępne tylko w kodowaniu doświetlenie przez halogeny.. kwestia kodowania czy wymiany modułu na bardziej wypasiony ?
-
jeśli nadal problem nie rozwiązany to odezwij sie... jestem spod wrocka i moge zerknąć
-
1.9 AVF passat b5 fl nie zawsze odpala przy ciepłym silniku
kajro28 opublikował(a) temat w Inne marki
Jak zimny silnik zawsze odpali ale jak się nagrzeje to czasami 5 razy zdechnie zanim normalnie zacznie pracować i wyskakuja dwa błędy 2 Faults Found: 19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground P3010 - 35-10 - - - Intermittent 19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359): Short to Plus P3003 - 35-10 - - - Intermittent Co może dolegać? -
Problemem była źle złożona turbinka... teraz nie ma przeładowania ale za to strasznie powoli dochodzi do odpowiedniego cisnienia... wrzuce logi... jak wyregulowac gruszke turbiny??
-
masz na myśli kierownice czy zle ustawil sztange? bez wężyka nie powinna cisnać za wiele prawda? dodam jeszcze gdy robie podcisnienie ustami to sztanga po chwili opada....czyli dziurawa membrana?- ale jakby nawet tak sie dzialo to turbo nie pompowało by 2500 czyż nie?
-
zawór podmieniony na n18 i nadal przeładowuje, ściągnąłem wężyk podciśnieniowy z turbo i na wiekszych obrotach przeładowanie... a sztanga z wężykiem chodzi z 1 cm... jakieś sugestie ?
-
zawór sterujący turbina n75 ida od tego zaworu węze podciśnieniowe to turbiny... odpal auto i zciągnij wężyk od turbiny i zobacz czy sztanga gruchy sie ruszy(ta przy turbinie) tak samo przy egr... możesz zrobić logi 011, 003 basic settings. Wtedy zawory sie będa same cyklicznie otwierać i zamykać...
-
nie ma przełądowania.. od 3 tys w góre idzie dobrze... Na mniejszej turbinie szybciej by wstawała czyli to też można wykluczyć poniewaz na małych obrotach ona mało pompuje a poza tym poźniej jest ok. nieszczelność, zawór albo turbinka ma zapieczone łopatki... zobacz dzwignie czy chodzi... powinna miec skok ok. 2 cm jeśli nie drgnie to sprawdz podciśnienie, widac ze egr nie chodzi. albo zaslepiony albo spowodowane brakiem podciśnienia