Skocz do zawartości

kajro28

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kajro28

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kajro28

0

Reputacja

  1. kajro28

    logi przed chipem

    Już ogarniete.. widać i to dużo na tych logach:)
  2. kajro28

    logi przed chipem

    Witam mam na tuning a4 b5 2.5tdi 150 km AFB lecz turbo od 180km. ster 8D0 907 401 G po zlogowaniu 3,8,11 wynika niezła turbodziura, lecz nie wydaje mi się, że przez wieksze turbo, aż tak..co sądzą koledzy po fachu, którzy przerabiali już taki mod?? Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_717CG1F.html
  3. A możesz jaśniej to opisać???
  4. kajro28

    a6 c5 2.5tdi immo

    Wymiana licznika i ecu silnika z BAU a6 c5 do takiego samego modelu i oznaczniu silnika ale o innych nr licznika i ecu zadziała?
  5. tak a4 b8 polift 2013r.. kupił auto takie więc nie jestem w stanie powiedziec ani on na tą chwile czy fabrycznie tak miał.. pewnie o to mi chodzi. jak to uaktywnić??
  6. klient do mnie przyjechał i twierdzi że tak.. pokazał reflektor i rzeczywiście ma żarówki skierowane na boki... też byłem zdziwiony.. twierdzi, że się da tylko moduł trzeba dać od a5.. Myślałem, że ktoś przerabiał.. Może nie mijania ale jakas żarówka jest i nie halogen..
  7. Witam Problem jest z włączeniem opcji doświetlania zakrętów przez światła mijania na module 8K0 907 063 DH w a4 b8.. ktoś przerabiał temat? jest dostępne tylko w kodowaniu doświetlenie przez halogeny.. kwestia kodowania czy wymiany modułu na bardziej wypasiony ?
  8. jeśli nadal problem nie rozwiązany to odezwij sie... jestem spod wrocka i moge zerknąć
  9. Jak zimny silnik zawsze odpali ale jak się nagrzeje to czasami 5 razy zdechnie zanim normalnie zacznie pracować i wyskakuja dwa błędy 2 Faults Found: 19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground P3010 - 35-10 - - - Intermittent 19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359): Short to Plus P3003 - 35-10 - - - Intermittent Co może dolegać?
  10. Problemem była źle złożona turbinka... teraz nie ma przeładowania ale za to strasznie powoli dochodzi do odpowiedniego cisnienia... wrzuce logi... jak wyregulowac gruszke turbiny??
  11. masz na myśli kierownice czy zle ustawil sztange? bez wężyka nie powinna cisnać za wiele prawda? dodam jeszcze gdy robie podcisnienie ustami to sztanga po chwili opada....czyli dziurawa membrana?- ale jakby nawet tak sie dzialo to turbo nie pompowało by 2500 czyż nie?
  12. zawór podmieniony na n18 i nadal przeładowuje, ściągnąłem wężyk podciśnieniowy z turbo i na wiekszych obrotach przeładowanie... a sztanga z wężykiem chodzi z 1 cm... jakieś sugestie ?
  13. zawór sterujący turbina n75 ida od tego zaworu węze podciśnieniowe to turbiny... odpal auto i zciągnij wężyk od turbiny i zobacz czy sztanga gruchy sie ruszy(ta przy turbinie) tak samo przy egr... możesz zrobić logi 011, 003 basic settings. Wtedy zawory sie będa same cyklicznie otwierać i zamykać...
  14. nie ma przełądowania.. od 3 tys w góre idzie dobrze... Na mniejszej turbinie szybciej by wstawała czyli to też można wykluczyć poniewaz na małych obrotach ona mało pompuje a poza tym poźniej jest ok. nieszczelność, zawór albo turbinka ma zapieczone łopatki... zobacz dzwignie czy chodzi... powinna miec skok ok. 2 cm jeśli nie drgnie to sprawdz podciśnienie, widac ze egr nie chodzi. albo zaslepiony albo spowodowane brakiem podciśnienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...