Skocz do zawartości

dave_86

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dave_86

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CAPA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dave_86

0

Reputacja

  1. Niestety wartość mierzona rośnie bardzo szybko podczas jazdy. Na postoju zaczyna powoli spadać a jak odpalę z powrotem na zimnym to mierzona znów zaczyna rosnąć ale od wartości zbliżonej do skalkulowanej. niestety jeżeli dłużej jeżdżę po mieście i mierzona pokaże 32g to zaczyna się wypalanie pomimo ze skalkulowana ma dopiero np. 10g. Tak jakby DPF był zatykany przez olej lub diesla? :/
  2. Luk330 dzięki za info. Może i tak się u mnie skończy, ale u mnie Oil ash jest na poziomie 0,07 (183tyś. km przebiegu). Mam jednak inny problem, wartość mierzona zapylenia DPF rośnie bardzo szybko - 3.0 TDI CAPA 2008 183tyś. przebiegu. Zauważyłem (jeżdżę na VAG DPF), że wartość mierzona rośnie w trakcie jazdy, lecz na postoju (np. na światłach) zaczyna powoli opadać (logi VAG_DPF_jazda_stop.xlsx - na żółto zaznaczyłem postoje). Czyżby olej lub diesel zalewały DPFa a w momencie postoju, pomimo braku temperatury wypalało/wyparowywało z filtra? W momencie gdy wartość mierzona osiąga ~32g zaczyna się procedura wypalania, a wartość wyliczona ma np. 12g. Zdjąłem dolot z kolektora i osad jest ale kropel oleju nie ma, lecz zauważyłem że zaczął się pocić przy kolektorze i na łączeniu wszystko jest czarne :/ (załączone zdjęcia). Dodatkowo wydaje mi się jakby troche więcej palił... np. na postoju zamiast 0,8l/h pokazuje 0,9 - 1,1l/h przy rozgrzanym silniku. Niestety w komputerze brak błędów, wymieniłem już czujnik różnicy ciśnienia, lecz to nic nie dało. Czy mogę Was prosić o radę co powinienem sprawdzić oraz czy kolektor powinien się tak "pocić"? Gdyby nie VAG DPF pewnie nie zauważył bym problemu, ale wolę zdiagnozować usterkę zanim boleśnie przekonam się co to jest z góry dzięki i sorry za tak obszerny post VAG_DPF_jazda_stop.xlsx
  3. Cześć luk330, czy regenerowałeś swojego DPFa? szukam warsztatu, który "ogarnia" temat związany z DPFem w okolicach Warszawy. dzięki
  4. Mam podobny przypadek ze po odpaleniu wartość mierzona rośnie w oczach do ok. 30g. wymienilem czujnik ale to nie pomogło... ma ktoś jakiś pomysł?
  5. Rowniez mam RS3 silver 18 cali i po roku zero problemow (opona z rantem ochronnym naprawde robi robote). Bardzo ladnie spasowala sie z nadkolem - 8j et35 - fotke macie kilka postow wczesniej.
  6. Cześć, rozebrałem swój zamek, styki przeczyszczone, silniczki działają. Jednak po złożeniu mam problem taki, że jak zamknę samochód "na raz" (brak możliwości otwarcia drzwi z zewnątrz i wewnątrz) to po otwarci nadal nie mogę otworzyć samochodu z zewnątrz. Dopiero jak zamknę samochód "na dwa" (tzn. wcisnę zamykanie dwa razy czyli umożliwię otwarcie drzwi od środka) to wtedy jak otworzę samochód z kluczyka, drzwi się otwierają od zewnątrz. Nie wiem czy zrozumiale opisałem mój problem ogólnie teraz musze za każdym razem dwa razy wciskać przycisk zamknięcia + otwarcie, aby otworzyć drzwi od zewnątrz. Miał ktoś może taki przypadek? Czy może źle złożyłem sam zamek? Przy okazji ukręciłem jedną ze śrub mocujących zamek w drzwiach :/ czy możecie mi potwierdzić, że to dobry nr WHT003348? byłbym wdzięczny za info/podpowiedź, bo na razie jeżdżę bez tapicerki z góry dzięki
  7. Cześć, rozebrałem swój zamek, styki przeczyszczone, silniczki działają. Jednak po złożeniu mam problem taki, że jak zamknę samochód "na raz" (brak możliwości otwarcia drzwi z zewnątrz i wewnątrz) to po otwarci nadal nie mogę otworzyć samochodu z zewnątrz. Dopiero jak zamknę samochód "na dwa" (tzn. wcisnę zamykanie dwa razy czyli umożliwię otwarcie drzwi od środka) to wtedy jak otworzę samochód z kluczyka, drzwi się otwierają od zewnątrz. Nie wiem czy zrozumiale opisałem mój problem ogólnie teraz musze za każdym razem dwa razy wciskać przycisk zamknięcia + otwarcie, aby otworzyć drzwi od zewnątrz. Miał ktoś może taki przypadek? Czy może źle złożyłem sam zamek? Przy okazji ukręciłem jedną ze śrub mocujących zamek w drzwiach :/ czy możecie mi potwierdzić, że to dobry nr WHT003348? byłbym wdzięczny za info/podpowiedź, bo na razie jeżdżę bez tapicerki z góry dzięki
  8. Na poprzedniej stronie zobacz moje zdjęcie na podobnym zestawie tylko ET30. Na takim zestawie i ori zawias i masz idealnie spasowane koło z nadkolem. U Ciebie będzie wciągnięte pod nadkole o 5mm głębiej, wiec nie powinno być najgorzej ;)
  9. Ja mam taki zestaw tylko ET30 I jest na rowno (zdjecia kilka postow wyzej) wiec Twoje bedzie schowane 15mm
  10. Wg https://xfelgi.pl/info/kalkulator-ET-felg Od zewnątrz (front felgi) nowa felga będzie wysunięta 10.5 mm w stosunku do felgi wzorcowej. jako wzorcowa podalem to co ja mam 8j et30 - foto masz kilka postow wyzej I u mnie idealnie sie spasowalo.
  11. Właśnie założyłem 18x8J ET 30 i opona 245/40/18 i jest idealnie dopasowane
  12. Witam, prosba o pomoc. Jak większość chce wymienić 16stki na 18stki w B8 2008r avant. mam na oku taki zestaw: 18x8j et 35. Opona Dunlop 245/40/18. Zawias oryginalny 1BE. Dobrze to bedzie wyglądać? Czy szukać raczej węższej opony lub felgi 8.5j? z góry dzięki za info.
  13. czujnik różnicy ciśnień to 059906051A. U mnie łatwe podejście pod maska.
  14. Mam wielką nadzieję, że to będzie właśnie to Jestem Ci bardzo wdzięczny za rozmowę i informacje, dzięki którym (mam nadzieję) uda mi się zaoszczędzić sporo kasy...
  15. Jest pierwsza diagnoza - uszkodzony czujnik różnicy ciśnień(G450). Ponownie dziś auto wpadło w tryb awaryjny i po podłączeniu VAG DPF pokazał wartość Soot Mass Measured ponad 66g (Soot Mass Calculated w normie - ok 18g). Po ponownym uruchomieniu silnika obie wartości pokazały ok. 20g. Po przejechaniu ok. 30km ponownie wartość mierzona wskoczyła na 66g i dodatkowo pojawił się m.in. błąd czujnika G450. 5188 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged P242F 00 [172] - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 156670 km Date: 2018.08.25 Time: 10:47:05 5162 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 00 [229] - Open or Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 156671 km Date: 2018.08.25 Time: 10:50:46 5189 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold P2002 00 [044] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 156670 km Date: 2018.08.25 Time: 10:47:05 Nowy czujnik zamówiony (Bosch), czy moge prosić o pomoc w jego zlokalizowaniu? Silnik CAPA 3.0TDI... czy znajdę go pod maska czy szukać od spodu, przy skrzyni biegów? z góry dzieki za informacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...