Skocz do zawartości

Kolczat

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kolczat

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Lędziny

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Kolczat

0

Reputacja

  1. cholera zeby poogladac Twoje b5 to trzeba az na a4-klub wejsc, ale warto bylo bo dobre to mosz ;p bedziesz na zlocie gdzies dalej niz 50km od domu?
  2. spoko, od podstaw najlepiej zaczac, a ze ja tam z elektryka mam malo wspolnego to zajme sie tym tak jak mowisz, najwiekszy mysle problem bedzie z trzecim swiatlem stopu bo nie wiem jak sie do niego dostac, bo co do przetartych kabli, to przejrzec je na calej dlugosci? czy jest jakis sposob sprawdzenia tego miernikiem?
  3. Cześć, od dłuższego czasu zmieniam tylko bezpieczniki na nowe, aż w końcu postanowiłem się poradzić forum bo może ktoś się spotkał u siebie z podobnym problemem?
  4. w tym problem ze kupilem auto z pompa nieseryjna, ciezko mi sie odniesc i nie wiem teraz z czego dobierac
  5. a ja bym chcial sie podpiac do tematu z pomyslem zeby do FAQ ukladu kierowniczego dolaczyc rodzaje pomp o ile ktos ma wiedze na ten temat czy wystepowaly rozne rodzaje tych pomp, bo otrzymalem sprzeczne informacje od zakladow zajmujacych sie regeneracja ze wszedzie sa identyczne i ze sa trzy rodzaje, moze ktos rozwiac moje watpliwosci? interesuje mnie glownie czy do 1z wystepowaly rozne rodzaje i czy pasuje od innych jednostek silnikowych jak tak to od jakich, rocznik auta '96 wiec nieszczesny przedlift
  6. u mnie w przedlifcie na kanale 51 w polifcie gdzies czytalem ze na 49, ale poszukaj na forum gdzies byl spis wszystkich kodow o ile masz klimatronik na dwa wyswietlacze kwadratowe ;p
  7. swietnie, dzieki wielkie za zainteresowanie sie tematem
  8. mniejsza o wiekszosc ile to trwalo, nie bylo to tak dlugo jak od 50st do 90 na posotju, wiem ze diesel sie ciezko zagrzewa, ale zeby az tak? pierwszy raz mam do czynienia z klimatronikiem na ktorym dynamicznie moge sprawdzac temperature w drugiej audicy z tym samym silnikiem mam tylko wskazowke, ale jezeli chodzi o cieple powietrze z nawiewow, ktore tez jest pewna miara nagrzania sie silnika to jest nie do porwnania, z tym ze tam jest wzmocnione ogrzewanie z racji tego ze nie dali dachu do kompletu w fabryce ;p PyRaS, jak juz sie zainteresowales tematem to napisz jak u Ciebie wyglada nagrzewanie sie silnika na postoju, czy jest jakas przerwa przy 50st? z reszta ta zaleznosc zauwazylem nie tylko na posotju ale i w czasie jazdy ze dochodzi do 50st dosc systematycznie, nastepnie przystaje na 50st i pozniej wolniej ale tez systematycznie rosnie, podjerzewam tez ze przy temperaturze 50st wlacza sie drugi obieg i to jest powodem, tylko czy na postoju staje sie tak ze ten obieg duzy jest wylaczany? jest ktos obeznany w tej kwestii?
  9. Witam, przeczytalem pare stron tematow ale w zadnym nie ma mojego problemu, takze sory ze zakladam nowy temat... otoz gdy odpale rano auto przy jakis 10st otoczenia i zostawiam go na postoju (wogole nim nie ruszam) to po minucie dwoch dogrzewa sie do 50st i nie chce nic wiecej sie zagrzac, gdy rusze samochodem to normlanie dochodzi do ksiazkowych 90st i wszystko dziala jak powinno, tylko martowi mnie to ze na posotju max co mozna uzyskac to 50st, no chyba ze sie stoi godzine (zdazylo mi sie raz zeby sprawdzic) to uroslo moze do 56st, czy to jest normlane?
  10. jak to bywa na forach na poczatek przydalby sie przywitac, wiec witam cala swite
×
×
  • Dodaj nową pozycję...