Skocz do zawartości

derek30

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O derek30

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Szprotawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia derek30

0

Reputacja

  1. Może ktoś mi sprawdzić kostkę 4 pinowa wychodząca z auta do dolnej żaluzji powietrza, chodzi mi o kolory i ile kabli (3 zy 4) do niej wchodzą? Mam rozpruta instalacje i nie mogę dojść jak powinno być?
  2. ROBILEM TO JUZ W TRZECH AUDI BPW, PIERWSZE SILNIKI 2.0TDI WALKI NAPEDZANE BYLY WADLIWYM LANCUCHEM, NA KONEC 2005 ROKU ZAMIAST LANCUCHA ZASTOSOWANO NEPED ZEBATKOWY, BEZAWARYJNY. ZOSTAL JEDNAK SLYNNY IMBUS, KTORY NAPEDZA POMPE OLEJU. I TO WLASNIE ON SIE WYCIERA LACZNIE Z GNIAZDEM. JA WYMIENIAM NA GRRUBSZY 8mm I WYPALAM IEKSZY OTWOR W WALKU
  3. WITAM! AUDI A4 1.9TDI AFN SKRZYNIA AUTOMAT. 97r. PO ODPALENIU AUTA , NA WOLNYCH OBROTACH I PRZY DOJEZDZANIU NP. DO SWIATEL SILNIK BARDZO NIERÓWNO CHODZI, ZAPALA WRĘCZ WZOROWO NAWET PRZY -25*C(NA PRZYSLOWIOWY DOTYK) PRZY WYZSZYCH OBROTACH I PODCZAS JAZDY NIE MA ZADNYCH SZARPNIEC SILNIK PRACUJE B.DOBRZE WYMIENILEM CZUJNIK TEMPERATURY CIECZY POZNIEJ ZABRALEM SIE ZA USTAWIENIE KATA WTRYSKU I SPRAWDZENIU DAWKI PALIWA, OKAZALO SIE JEDNAK, ZE TO NIEMOZLIWE, GDZYZ OBIE TE WARTOSCI SZALEJA,W PRZYPADKU KATA WTRYSKU O PONAD 30 JEDNOSTEK, PODOBNIE JEST Z DAWKA O OKOLO CHYBA 7 JEDNOSTEK Z B.DUZA CZESTOTLIWOSCIA. NAPIECIA NIE SPRAWDZILEM. DZIS ODLACZYLEM CZUJNIK N 108 TEN U DOLU POMPY, SILNIK CHODZIL STUKOWO JEDNAK FALOWANIE POZOSTALO FALOWANIE POLEGA NA TYM ZE PO ODPALENI AUTO CHODZI TAK JAKBY KTOS NA ULAMEK SEKUNDY ODCINAL ZAPLON, LUB JAKBY CHODZILO NA 3 CYLINDRY,POZNIEJ JEST TROCHE LAGODNIEJ ZADNYCH BŁĘDÓW NA VAGU
  4. derek30

    Sadza w turbinie b5 afn

    Wyrzuciłem kata byl czysciutki, zmienilem wtryski od seata, teraz gorzej zapala(stare niby lalyy, koles sprawdzil mi to na maszynie, ale to nic pewnego) turbina miala duzy luz , zregenerowanal sadzy jest jakby mniej. Ale glownym powodem byly raczej zle wyczyszczone lopatki
  5. na 5 audi 1.9tdi 4 mialy wywalone zaslepki wszystkie okolo 180000 do 22000km. sprawdzenie bardzo proste. ja wbijam stare zaslepki(lub dorabiam z aluminiowego preta) i zapunktowuje otwor. nie wiem czy mozna nazwac to basowym dzwiekiem. to bardziej klekotanie glosna praca glowicy
  6. derek30

    Sadza w turbinie b5 afn

    we wlasciwy, po rozebranu jest cala zawalona sadza, grube warstwy na sciankach turbiny
  7. derek30

    Sadza w turbinie b5 afn

    WITAM! A4 B5 AFN 1.9. MANUAL, EGR I CATALIZATOR FABRYCZNY. 370000km W CIAGU 15 m-cy. CZYSCILEM LOPATKI TURBINY AZ 3 RAZY, GDYZ ZA KAZDYM RAZEM ZABLOKOWANE BYLY DUZA ILOSCIA DOSYC SUCHEJ SADZY. SKAD SADZA BIERZE SIE W TURBINIE. WTRYSKI WYMIENIONE PO 3 MIESIACACH TURBINA ZAPCHANA. OLEJU W NORMIE OD WYMIANY DO WYMIANY. MACIE JAKIES POMYSLY?
  8. Moim zdaniem sa dwie opcje, albo ktos to poskladal do sprzedazy(zderzak rozni sie kolorem), ale tez auto moglo dostac centralnie w belke zderzaka i wstrzas byl na tyle silny ze eksplodowaly poduszki . Z zewnatrz wyglada to niezla, ale pod spodem gorzej ---------- Post dopisany at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany at 19:38 ---------- jest tez opcja celowego uszkodzenia w celu uzyskania wyzszego odszkodowania to tez sie zdarza
  9. z tego co zaobserwowalem poduszki strzelaja przewaznie wtedy gdy auto trafia w cos trwalszym elementem(podluznica, silnikiem,) uderza w cos centralnie, co raptownie je zatrzymuje. Powyzsze przyklady to tylko ocierki tzn. auto w cos zahaczylo cos sie wgniotlo, cos urwalo i odskoczylo bez raptownego zatrzymania. Widzialem wiele audi z polamana alufelga, z wyrwanym kolem i poduchy sa cale ---------- Post dopisany at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany at 12:28 ---------- w tym przypadku strzelily tylko pasy(zalozone zapasowa felga i inny wahacz , z orginalnej niebylo co zbierac), w powyzszych nic
  10. Zgadzam się, w tym przypadku uderzenie wygląda na powierzchowne W kazdym przypadku w tym poscie to uderzenia powierzchowne, przy ktorych eksploduja przewaznie tylko pasy i to tez nie zawsze
  11. na zdjeciu widac, ze to lekkie uderznie boczne, poduchy w 80% takich przypadkow nie reaguja. Takze wszystkie z tych chyba 3 przykladow o niczym nie swiadcza. B7 dstala na kolo (tez lekko) co zamortyzowalo uderzenie. ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:00 ---------- O ten przyklad to juz cos? Pewnie zle zamontowana.
  12. To ze w tyh 2 audi na poczatku postu nie wystrzelily poduszki to nic dziwnego, mogly tam co najwyzej eksplodowac napinacze pasow. Sprowadzilem z niemiec okolo 60 MALYSZY po kolizjach wiec wiem o czym mowie. Byl tez przypadek ze auto mialo tyko uszkodzona lampe i lekko zderzak i aibagi wystrrzelily, bo lampa zlamala czujnik zderzeniowy ---------- Post dopisany at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany at 11:33 ---------- ---------- Post dopisany at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Napisz mi kolego czy wystrzelila poduszka pasazera. Przy takim uderzeniu poduszki nie wystrzela!
  13. Modul AR i pochodne sa ciezko dostepne i drogie(okolo 500zl) za AJ dalem 150zl pilota mialem
  14. Witam! Moduly do audi b6 (wersja I* – do końca czerwca 2002, do VIN 8E*3*100000) pasuja bez problemu pasuja do rocznikow 2003, 2004. Trzeba tylko miec piloty odpowiednie do tych modulow. Najlepiej kupic razem z modulem. Ja zmienilem AR na AJ próbowałem tez AC tez dzialal. Kupilem wersje angielskie, przekodowalem na europe. Wytarczy przelozyc tyl kluczyka(to z przyciskami) do oryginalnego grotu. ---------- Post dopisany at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ---------- AR jest bez alarmu i szyb z tylu, AJ fabryczny alarm i szyby z tylu. Wszystko dziala bez problemu. ---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 19:39 ---------- trzeba zastosowac kluczyk bez literki D na koncu numeru czesci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...