Dziękuję Panowie za miłe słowa Na razie temat ustał bo zmieniłem pracę i nie mam czasu praktycznie na nic innego Jak to się mówi teraz tylko leję i jeżdżę bo nawet z myciem auta jest ciężko. Jednak niedawno udało mi się wymienić poduszki pod silnikiem także coś tam zawsze się dzieje
Jak na razie wymian ciąg dalszy.. Przez ostatni czas zmieniłem zawór EGR na nowy Wahler i wężyki podciśnienia. Silnik miał lekkie ale dość wyczuwalne drgania więc wymieniłem listwę elektryczną pompowtrysków ( nie wiem jak to się nazywa fachowo) i uszczelniacze pompowtrysków, drgania nie ustały a i korekcja dawki na pompowtrysku nr 1 się nie zmieniła. Listwę zalecił wymienić mój mechanik, ponieważ nigdy jeszcze nie zdarzyło mu się żeby padnięty pompowtrysk miał dawkę na minusie. Koszt stosunkowo do przyjęcia więc się zgodziłem żeby mieć to wykluczone no i żeby kiedyś tam nie wracać do tego tematu. Następnie udałem się na wymianę pompowtrysku do warsztatu w Woźnikach. Zdecydowałem się na sprawdzoną na maszynach używkę. Pomału drgania ustają. Zobaczę jak to wszystko się ustawi po pewnym czasie. Korekcje są już w miarę dobre więc powinno być ok Staram się ogarnąć silnik żeby pomału zabrać się za zmianę programu