-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O WWY_30606

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Wyszków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W sumie racja bo raz działa raz nie ale jak już zapali to cały dzień jest ok....
-
Dzięki kolego a czy ktoś mógłby stuprocentowo potwierdzić że 395 jest od pompki paliwa ?
-
WItam potrzebuje by ktoś jasno mi napisał jakie są przekaźniki w obudowie komputera na podszybiu w silniku AWX, kiedyś miałem tam wodę i coś mi świruje pompka paliwa w baku, raz załącza a raz cisza.... ale że było tam mokro chciałbym wiedzieć za co są odpowiedzialne pozostałe no i który numer przekaźnika jest przeznaczony do pompki paliwa w baku.
-
Sprawdź czy pompke vacum masz luka czy bosha, w tej pierwszej występował felerny króciec, miałem to samo co Ty zmieniłem na bosha i poprawa znacząca. Szukaj używki na alledrogo, podobno bosha jest dużo lepszej jakości i rzadziej coś tam w niej siada...
-
Ooo dzięki.. kurczę że ja tego nie znalazłem
-
Montaż foteli podgrzewanych i elektrycznie regulowanych w A4 B6
WWY_30606 odpowiedział(a) na bogi temat w Audi A4 B6/B7
Powiedzcie mi koledzy czy do samych grzańców wystarczy coś takiego ? http://allegro.pl/wiazka-podgrzewanych-foteli-audi-a4-b6-b7-przod-i5008005533.html Czy bardziej coś takiego http://allegro.pl/wiazka-instalacja-fotela-prawego-audi-a4-b6-i4964919745.html? -
Witam interesuje mnie numer części "panel klimatronika" chodzi mi dokładnie o wersję pod 2dinowe radio czyli te bezpośrednio nad popiołką z grzanymi stołkami.
-
Ogólnie kontrolkę masz na pewno, tylko od któregoś roku nie zapala się przy włączeniu zapłonu, podepnij lapka i sprawdź test wskaźników, zapali się na 99procent (też tak mam)
-
Witam proszę o cenę filtra paliwa (kilka propozycji najlepiej) do AWX-a pozdrawiam!
-
Problem rozwiązany faktycznie regulacja sztangi i ogranicznika pomogła dzięki !
-
Chyba macie rację problem zdiagnozowany źle wyregulowane turbina czyli ten ogranicznik na sztandze, muszę ja wyjąć i dać do regulacji, czy pod pojęciem wydłużenie sztangi chodzi wam o regulację na sztandze tak?
-
N75 podmieniałem z innym sprawnym i dalej to samo, co zaobserwowałem to to, że w momencie przekraczania 2tys obrotów gdy właśnie zaczyna rzucać silnikiem, wtedy zaczyna również delikatnie poddymia i czuć mocno ropą za samochodem, uszczelniacze na pompkach mam nowe przejechalem zaledwie 1300 km na nich, kąty wtrysków ustawione idealnie, rozrząd 0.0, wałek praktycznie nowy w idealnym stanie, dawki paliwa i bipy też ok... /aczkolwiek podmienie jeszcze ten drugi zaworek i jeszcze raz przeglądne te wężyki, a wiesz może kolego co to jest za zaworek taki mniejszy przy n18 ? pisze na nim "made in usa" heh nie wiem bardzo za co jest odpowiedzialny
-
Nie bo na wciśniętym sprzegle to samo ale jak zdejmę wężyk od turbo to normalnie....,
-
No właśnie niema żadnych błędów...
-
Witam, mam poważny problem z autem mianowicie ostatnio zrobiłem w moim audi spory remont praktycznie cała góra silnika nowa wałek szklanki itp, zrobiona uszczelka wszystko bardzo dobrze spasowane zplanowane itp itp, odebrałem auto chodził jak nówka z salonu ale Turbo zaczęło się coś rypać po 1300km, wcześniej już głośno chodziło więc stwierdziłem że już trzeba je spakować do recyklingu, a dodam że przy przyspieszaniu między 2 a 3 tys. obrotów zaczęło mi delikatnie coś podszarpywać za autem czarny dym, od 3 tysięcy ogień, no i było już coraz gorzej stwierdziłem, że muszę szybko zmienić turbo. Kupione kolejne BRD myślałem że odbiorę autko i banan na mordzie , niestety mechanik powiedział że już na jałowym biegu przy wciśnięciu pedale gazu silnik mało z ramy nie wyskoczy podjechałem sprawdziłem, no i faktycznie, coś działo się z podciśnieniami, zmieniłem Vacum, dalej to samo, ale gdy odłączam przewód sterujący podciśnieniowy od turbo autko normalnie wchodzi na obroty i schodzi, no ale bez turbo ;/ finał jest taki że wpakowałem już ponad 4tysie w autko a one przy przekroczeniu 2 tysi obrotów (oczywiście na luzie, bo jeździć się nieda) wpada w takie szarpania że mało nie wyrwie silnika.... po czym wraca na wolne obroty uspokaja się prze moment i znowu chodzi jak nówka sztuka... Wyjąłem również bańkę tą na podciśnienie i działa jak należy trzyma próżnię... Przerabiał ktoś może coś podobnego bo ręce opadają i stan konta ..... edit;/ dodam że pali na zimnym i ciepłym na pierwszy strzał, niema żadnego problemu z zapalaniem, na moje oko coś z tymi podciśnieniami nie gra bo jak tylko odłącze przewodzik od Turbo silnik normalnie wchodzi na obroty i z nich schodzi....