Skocz do zawartości

morcinek82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O morcinek82

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia morcinek82

0

Reputacja

  1. Kompresja wygląda tak: 1 cylinder - 11.5 bar 2 cylinder - 11 bar 3 cylinder - 12.5 bar 4 cylinder - 12.5 bar
  2. Świece wymieniałem niecałe 20 tys.km temu. Cewek nie ruszałem. Występuje coś takiego, że jak jadę np. na czwórce i zredukuję na trójkę to jak po chwili wcisnę gaz to szarpnie. Poza tym ciągnie do odcinki bez problemu nic nie szarpie. Tylko właśnie przy tej redukcji. Jak hamuje silnikiem i potem dodaję gaz.
  3. Cześć, Rzućcie okiem na te logi czy wszystko jest OK z autem. Dzięki LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-020-120-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
  4. Temat można zamknąć. Zmieniarka działa już jak należy. Problem był z kablem łączącym zmieniarkę z radiem. W pinach było namieszane. Co oryginał to oryginał ?
  5. Odpada. Musi być oryginał żadne tam emulatory. Ale dzięki.
  6. Witam! Nie dawno kupiłem schowek razem ze zmieniarką cd. Wcześniej nie miałem zmieniarki w aucie. Podłączyłem ją i zmieniłem kodowanie w radiu (Concert II). No i niestety lipton. Zmieniarka nie reaguje. Nie można do niej wsadzić żadnej płyty. Tak jak by coś było już w środku. Żaden z przycisków też nie działa np. od wyciągania itd. Moje fabtyczne kodowanie w radiu miałem takie: 01000 a zmieniłem na 01002. Może coś jeszcze z kodowaniem jest nie halo?? A może zmieniarka po prostu uwalona?? Proszęo jakieś sugestię. Dzięki
  7. Witam, Mam pyt.dot.pomiaru kompresji w 1.8T BFB. Czy komputerowy pomiar kompresji na garnkach jest tak samo dokładny jak pomiar tradycyjnym manometrem? Bo taki pomiar kompresji zaproponowal mi serwis samochodowy.Gosc mowil mi, ze zamiast podanego cisnienia w barach bedzie przedstawiony wykres slupkowy na ktorym beda poszczegolne cylindry.I jak bedzie kol.zielony to ok a jak czerwony to lipa.Ktos sie z takim czyms juz spotkal?Bo ja znalem tylko metode tradycyjna.
  8. Jeszcze raz chciałbym się z wszystkimi przywitać. Narazie nie mam Audicy;) Ale właśnie jestem w trakcie poszukiwań. Interesuje mnie A4 B6 1.8T. Pozdrawiam Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...