morcinek82 Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 Cześć, Rzućcie okiem na te logi czy wszystko jest OK z autem. Dzięki LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-020-120-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
przem8 Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 (edited) Turbo ok, przepływ trochę słaby i duże spalanie stukowe. Dzieje się coś z autem? Wymieniałeś świece, cewki? Edited October 25, 2017 by przem8
jacek70 Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 Tak jak kolega nadmienił - mało na przepływce albo dziura w dolinie , albo oszukuje.
morcinek82 Posted October 25, 2017 Author Posted October 25, 2017 Świece wymieniałem niecałe 20 tys.km temu. Cewek nie ruszałem. Występuje coś takiego, że jak jadę np. na czwórce i zredukuję na trójkę to jak po chwili wcisnę gaz to szarpnie. Poza tym ciągnie do odcinki bez problemu nic nie szarpie. Tylko właśnie przy tej redukcji. Jak hamuje silnikiem i potem dodaję gaz.
Łukasz13 Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 Największy problem w cofaniu zapłonu, albo kat przytkany od tego proponuje zacząć, do tego pomiar kompresji.
morcinek82 Posted October 26, 2017 Author Posted October 26, 2017 Kompresja wygląda tak: 1 cylinder - 11.5 bar 2 cylinder - 11 bar 3 cylinder - 12.5 bar 4 cylinder - 12.5 bar
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now