kojot_84

Pasjonat
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O kojot_84

  • Urodziny 06.02.1984
  1. kojot_84

    Ja tez poprosze jedna smycz
  2. kojot_84

    niestety u mnie nie ma naklejki jest tylko klej po naklejce lipa
  3. Zna ktos moze nr serwa do AVJ bo musze wymienic i moze ktos sie orietuje czy moze byc od b5 i czy wogole podejdzie jakies inne, z gory dziekuje
  4. kojot_84

    z czujnikiem jest chyba wszystko w porzadku ale pedal ma lekki luz jak go uniose to wszystko ok
  5. kojot_84

    mamtaki problem ze ubywa oleju zauwazylem i zauwazylem ze guma ktora idzie od turba jest cala w oleju zregenerowalem turbine ale dalej jest to samo tyle co ubywalo to ubywa myslem ze to moze przez to bo to idzie do pokrywy zaworow i dalej do filtra
  6. Posiada ktos moze schemat ukladu hamulcowego do b6, bo mam taki problem ze pedal mi troche opadl i zapalaja sie same swiatla stopu i nie wiem jak sie do tego dobrac, bede bardzo wdzieczny za pmoc
  7. kojot_84

    Wiecie moze co to jest to okragle i do czego sluzy ? z gory dziekuje za pomoc http://www.postimage.org/image.php?v=gxtTk5r
  8. kojot_84

    Witam Mam taki problem ze samochód sam hamuje podnioslem każde kolo do góry i sie okazalo ze kazde trzyma inaczej z przodu od pasażera najmocniej od kierowcy slabiej za kierowca jeszcze słabiej a za pasażerem lekko się kreci troche po pompowalem hamulcem na zgaszonym i zapalonym i to samo, po przejechaniu 50km okazalo sie ze trzymają jeszcze mocniej nawet te które nie trzymało, podczas jazdy pedal zrobil sie bardziej twardy, sprawdzilem serwo, na zgaszonym pompnelem go pare razy i odpalilem trzymajac pedal i opadl to jakby dzialalo, Jak myslicie gdzie jest problem?
  9. kojot_84

    wlasnie wrocilem z pracy ide rozbierac, wszystkie kola jednakowo sie grzeja[br]Dopisany: 28 Listopad 2009, 15:06_________________________________________________a plyn to niewiem czy wogole byl wymieniany
  10. Mam taki problem podczas jazdy hamulce jakby same hamowaly, samochod ciezej przyspiesza duzo wiecej pali, jak sie zatrzymam na gorce i puszcze hamulec to stoi w miejscu po 50km kola sa lekko cieple a jak pociagne za reczny to dzwignia idzie tak lekko jakby wogole linki nie bylo (nie zawsze). jak myslicie od czego zaczac?
  11. kojot_84

    ma ktos moze sterowniki do kabla viakena po usb ktore by chodzily pod viste?pozdro
  12. kojot_84

    W moim przy 145000km srubka sie wykrecila przy korbowodzie i wal. panewki,korbowod,turbo do wymiany, wiec roznie bywa
  13. kojot_84

    domjenicki a jak zrobiles sobie wskaznik doladowania pokaz jak to wyglada
  14. kojot_84

    jutro moze bede mial za jakies 200 funtow czyli jakies 900 zl ale uzywana po regeneracji
  15. kojot_84

    kurde nie mam etki