-
Postów
194 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O Patryk94
Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Bad Wörischofen
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1223 wyświetleń profilu
-
Skróciłem kable o 2cm, byly dziwnie wygięte przy samej wtyczce. Zobaczymy czy coś to da.
-
Cześć, mam problem z "przerywaniem" auto czasem nie chodzi na wszystkie gary, miga czek, potem świeci sie cały czas. Pojawiaja sie takie 3 błędy. Z góry dzięki za pomoc.
-
Zmiana Skrzyni biegów z diesla do benzyny i brak tempomatu.
Patryk94 odpowiedział(a) na Patryk94 temat w Inne marki
Vcds nie ogarnie ? -
Zmiana Skrzyni biegów z diesla do benzyny i brak tempomatu.
Patryk94 opublikował(a) temat w Inne marki
1.8t cfm 2009r skrzynia ta długa. Cześć. Zmieniłem skrzynię biegów z LWD na JEM, teraz nie działa mi tempomat na 6stym biegu, fis od pierwszego do 5tego biegu pokazuje prawidłowo ale po wpienciu 6stki pokazuje bieg piaty albo żadnego. Wie ktoś dla czego tak sie zrobiło? Chodzi o ilość obrotów? -
Zrobilem Tak jak kolega mateo85 napisal, problem rozwiązany w 10 minut z pójściem do garażu...
-
Tak jak kolega wyżej napisał kodowanie 0000255 jest z automatu na exeo jest 0000030 ale i tak error. Ide spróbować zrobić to co mateo85 napisał.
-
Cześć. Po długiej walce z błędami oświetlenie poddaje się i proszę o pomoc. Na fisie świeci mi sie ciagle kontrolka spalonej żarówki (żadna nie jest spalona) pod vcds wychodza dwa błędy jak na zdjęciu, gdy je usunę odrazu wracaja. Światła po odpaleniu sie nie poziomuja wiec próbowałem sprawdzic dzialanie regulatorów wysokosci (tych przy kolach) w % w grupie pomiarowej, jednak zamiast % jest tam napis "undefined" Jakie kolwiek próby kodowania koncza sie wyskoczeniem tabelki z napisem "error 33" Przyuczyc świateł tez nie mogę bo jedt error... Gdy odlacze czujniki regulacji wysokosci (te przy kolach) wywala nowy błąd. Gdy odlacze modol przy lampie wywala nowy błąd. Z góry dzieki za podpowiedźi.
-
Kolega ma problem kontrolka check engine. Ma takie błedy: Friday,15,November,2019,21:05:53:39744 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64 VCDS Version: 17.1.3.0 (x64) Data version: 20170203 DS267.2 www.Ross-Tech.com VIN: WAUZZZ4F57N035062 License Plate: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 016 GC HW: 03G 906 016 GC Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000CG 9887 Software Coding: 0000076 Work Shop Code: WSC 25712 136 85175 VCID: 6ADC19EA45E4A91157-803E 3 Faults Found: 012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3102 - 000 - No Signal - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 24 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.16 V Bin. Bits: 00101000 Torque: 0.0 Nm Torque: 300.1 Nm 012545 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3101 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 24 Reset counter: 255 Time Indication: 0 012545 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3101 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 3 Reset counter: 255 Mileage: 250804 km Time Indication: 0 Date: 2019.11.09 Time: 14:14:39 Freeze Frame: RPM: 1134 /min Speed: 43.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.76 V Bin. Bits: 00101000 Torque: 156.2 Nm Torque: 0.0 Nm Readiness: 1 1 0 0 0
-
Rozwaliło wąż od n75 do turbo? zamówiłem nowy, zamontuje logi i będzie widać co dalej.
-
Geremi czy perun?
-
Tip sam robilem, kondomy fmica i raceparts.
-
Turbo 10miesiecy wytrzymalo. Czyli zacząć od regeneracji turbo....
-
Galetto stroil i dalej mi pomaga z tym, dolot sprawdzałem jedyne bulki jakie idą to z turbo i to nie takie jak z dziury po igle. Kupilem przeplywke inna, tania to tania ale i na niej tak samo maly przepływ. A przez te dziury w turbo mogą byc takie straty w przeplywie ?
-
Cześć, od dwóch dni manometr doładowania dochodzi do magicznych 2barow. Auto nie jedzie jak trzeba, 200km/h i koniec. Dodatkowo dwa razy dojdzie wskazowka do 2barow i odcina doładowanie. to turbo jest nieszczelne jak sito.... Kupować nowy n75 i logi jeszcze raz czy zregenerować turbo? Czy tak nieszczelne turbo jak na zdjęciu może powodować spalanie stukowe? Może inne pomysły. Program na 255ps 365Nm Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...
-
Na otwartych oknach, złap dobrze kiere, i najbardzej dynamicznie jak umiesz zachamuj, prędkość może byc i 10km/h chodzi o dynamiczne zatrzymanie i sluchaj czy stuka.