Skocz do zawartości

Alchemik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Alchemik

Osiągnięcia Alchemik

0

Reputacja

  1. Witam, napisz dokładniej co to za amorki, teoretycznie powinny pasować, ale nie polecam takiego zestawu Ogólnie springi obniżające są przewaznie twardsze od ori, co w połączeniu z gwintem nie będzie przyjemne do jazdy (chyba ze poruszasz sie tylko na 195/65/15) wiem bo sam mam gwint, pomaga trochę gdy amorki maja regulacje siły tłumienia (np. Koni) ale mimo wszystko na gorszych drogach czuć każdą nierówność. Krótsze springi mogą (choć nie musza) wpłynąć na np. max podniesienie autka, zależy od zakresu regulacji na amorku, co na zime przydaje sie żeby nie robić za pług do odśnieżania Pozdrawiam.
  2. Alchemik

    sprezyny sportowe

    900zl komplet, KW inox-line, zalozylem sam ze znajomym, amorki sa w gwintowanych tubach, mozna wymienic wklady albo np. dopasowac inne sprezyny - musze przetestowac jak jezdzilo by to z seryjnymi sprezynami, regulacja jest duza wiec nie ma problemu.
  3. Alchemik

    sprezyny sportowe

    Witam wszystkich, od poczatku jak kupilem audiolke przeszkadzalo mi wysokie zawieszenie, wogole nie komponowalo sie sylwetka samochodu taki all road Szukalem jakiegos wyjscia, myslalem o samych sprezynach, ale wkoncu udalo mi sie kupic komplet gwintowanego zawieszenia KW powiem tyle jest super ! Pierwsza sprawa to mozliwosc regulacji o tyle ile ma sie ochote, 20 min i mamy np. -60. Odrazu po zamontowaniu wyszla totalna gleba :twisted: niewiem ile wzgledem serii ale byl problem zeby wjechac na jakis kraweznik, no i 235 na 8 cali troche slabo miescily sie w nadkola a4 chwila regulacji i juz jest ok. Samochod prowadzi sie jak po szynach, bez porownania do serii, komfort przy miare dobrej nawierzchni nie zmienil sie, jedynie na bardziej dziurawych drogach jest troche gorzej, pewnie tez przez 17stki, ale juz przyzwyczailem sie i jest naprawde super. Polecam taki zestawik, kupilem go uzywanego, niestety nowy troche kosztuje. nizej kilka fotek jak to mniejwiecej wyglada, jak znajde inne to zamieszcze
  4. Co do pierwszego adresu czyli sprzegiel od p. Radzikowskiego slyszalem same dobre opinie, ori tarcza potrafi przeniesc duze moce, jezeli nie planujesz duzych przyrostow, mozna zastosowc ja i wzmocniony docisk, natomiast jezeli chcesz cos wiecej robic lub szukasz bardziej sportowego setupu polecam 6 ramienny spiek. na poczatu zanim ulozy sie moze troche szarpac, ale po ok 1000km nie powinienes odczowac roznicy pomiedzy seria, a przetrzyma wszystko, dorabiane jest indywidualnie, minus to to ze musisz zostawic kolo, tarcze i docisk zeby calosc zostala wywazona i dopasowana odpowiednio, spiek zrobiony bedzie na ori tarczy, a docisk jezeli nadaje sie moze zostac seryjny lub wzmocniony, choc polecam wymienic, najlepiej zadzwon to dowiesz sie wszystkiego. tak wyglada setup do hondy - kolo ori (186kkm) wzmocniony docisk i 6 ramienny spiek.
  5. 900zl komplet KW inox-line, przejechaly wczesniej ok 10kkm w niemczech, prowadzi sie teraz jak po szynach, calkiem inny samochod, jedynie sprezyny sa troche zatwarde na nasze dziurawe drogi, ale mozna dopasowac inne, sama regulacja wysokosci trwa ze zdejmowaniem kol niecale 15min.
  6. Witam, tak prezentuje sie moja A4 po zamontowaniu gwintu KW (17" oettinger 235/45/17 Dunlop SP Sport 9000)
  7. seria, jestem w trakcie szukania jakiegos kitu, chociaz cos w stylu -40mm, a najlepiej gwint teraz na 15'' wyglada jak allroad
  8. http://members.lycos.co.uk/rs4sedan/ piekny projekt, jak nazwa mowi RS4 sedan profesjonalne podejscie do tematu
  9. Witam, w lato latam na 17" oettingera, oponki Dunlop SP SPORT 9000 235/45/17, w zimie stalowki 195/55/15. Jezdzi sie calkiem dobrze, czasami pojawiaja sie male problemy z trakcja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...