jeszul - dzieki za film , u mnie na odwrót podłączyli filtr paliwa "mechanik" albo jego praktykanci..
W skrócie:
zamienione przewody przy filtrze - niebieska zawleczka z czarną zamieniona miejscami (od pompy i od EVAPa) spowodowały wylewanie się ciurkiem paliwa przez Prawe przednie nadkole - lało się z filtra węglowego po uszkodzeniu przez nadciśnienie filtra paliwa marki BOSCH - cały proces uszkodzenia filtra paliwa trwał jakies 2 tygodnie - wczesniej nic się nie działo bo w baku była prawie rezerwa. Rozerwało go w srodku po zatankowaniu do 3/4 baku....
Piszę tą historyjkę poniżej aby nakierować innych Audi a4 b6 1.8T AVJ - założony filtr BOSCH Made in CHINA - F026403016
Jak naprawiać to komplet - zgodziłem się na wymiane filtra paliwa bo od 80 000 nie był ruszany.
Auto jeździło (na LPG) niecałe 2 tygodnie stąd podczas jazdy problemów PB95 nie zauważyłem
1.było 1/4 baku ze zamienionymi przewodami.
2 .Jak kiedyś na strzała tak teraz za 3, 4 razem palił
3. Robiło się nadciśnienie w baku - zawsze po odkręceniu
4. Czuć benzynę w samochodzie a tym bardziej na zewnątrz
Zaczeło się po zatankowaniu auta .. do 3/4 baku
Dzień przed całkowitą awarią filtra paliwa (nic o przewodach zamienionych nie wiedziałem) auto nawet jadąc na LPG w pewnym momencie nie reagowało na mój pedał GAZU. Poprostu się toczyło - zero błędów w ECU .. nic .. no i po kilku sekundach Audi się opamiętało ... dojechałem po pół minuty do celu , zgasiłem je i koniec ... rano kręci i nic.
Zero cisnienia na listwie, a przy nadkolu plama paliwa. Trzeba jakoś dojechać do mechanika - odpaliłem na Gazie .. w ciągu kilku sekund miałem wylane benzyny pod całym samochodem.
Butelka 1,5 litra przyłożona do wężą "odpowietrzenia" EVAP/układu odzyskiwania oparów paliwa (filtr węglowy) i zapełniła się po przekręceniu kluczyka 5 razy.
Aktualnie u innego mechanika założony nowy filtr paliwa MANN WK 720/6 made in Germany - przełożenie przewodów nic już nie pomogło.