Skocz do zawartości

bambamfcorp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bambamfcorp

Informacje

  • Imię
    Kris
  • Miasto
    Śląskie

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bambamfcorp

0

Reputacja

  1. Kolega nie dodal ze kilkaset km wczesniej wymienial filtr paliwa. Nie pamietal jak przewody mechanik podlaczyl .. tak jak u mnie .. kolega malina i ja wymienilismy filtr paliwa w swoich samochodach. Przewody podlaczylismy prawidlowo i problem ustal ... Uczulam .. mi zawiesil sie zawor w filtrze i paliwo jak pompa cisla ciurkiem cislo jak ze strzykawki z tej rurki .. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  2. jeszul - dzieki za film , u mnie na odwrót podłączyli filtr paliwa "mechanik" albo jego praktykanci.. W skrócie: zamienione przewody przy filtrze - niebieska zawleczka z czarną zamieniona miejscami (od pompy i od EVAPa) spowodowały wylewanie się ciurkiem paliwa przez Prawe przednie nadkole - lało się z filtra węglowego po uszkodzeniu przez nadciśnienie filtra paliwa marki BOSCH - cały proces uszkodzenia filtra paliwa trwał jakies 2 tygodnie - wczesniej nic się nie działo bo w baku była prawie rezerwa. Rozerwało go w srodku po zatankowaniu do 3/4 baku.... Piszę tą historyjkę poniżej aby nakierować innych Audi a4 b6 1.8T AVJ - założony filtr BOSCH Made in CHINA - F026403016 Jak naprawiać to komplet - zgodziłem się na wymiane filtra paliwa bo od 80 000 nie był ruszany. Auto jeździło (na LPG) niecałe 2 tygodnie stąd podczas jazdy problemów PB95 nie zauważyłem 1.było 1/4 baku ze zamienionymi przewodami. 2 .Jak kiedyś na strzała tak teraz za 3, 4 razem palił 3. Robiło się nadciśnienie w baku - zawsze po odkręceniu 4. Czuć benzynę w samochodzie a tym bardziej na zewnątrz Zaczeło się po zatankowaniu auta .. do 3/4 baku Dzień przed całkowitą awarią filtra paliwa (nic o przewodach zamienionych nie wiedziałem) auto nawet jadąc na LPG w pewnym momencie nie reagowało na mój pedał GAZU. Poprostu się toczyło - zero błędów w ECU .. nic .. no i po kilku sekundach Audi się opamiętało ... dojechałem po pół minuty do celu , zgasiłem je i koniec ... rano kręci i nic. Zero cisnienia na listwie, a przy nadkolu plama paliwa. Trzeba jakoś dojechać do mechanika - odpaliłem na Gazie .. w ciągu kilku sekund miałem wylane benzyny pod całym samochodem. Butelka 1,5 litra przyłożona do wężą "odpowietrzenia" EVAP/układu odzyskiwania oparów paliwa (filtr węglowy) i zapełniła się po przekręceniu kluczyka 5 razy. Aktualnie u innego mechanika założony nowy filtr paliwa MANN WK 720/6 made in Germany - przełożenie przewodów nic już nie pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...