
jaceko
Pasjonat-
Postów
150 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jaceko

Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Coupe
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Temat rozwiązany przyczyną były wtryski 3szt (wymienione wszystkie 4)lały tak mocno że dostawało się paliwo do oleju lub nie było spalane i do takiego stopnia że zapaliły sie sadze w katalizatorze bo zrobił się czerwony. Odnośnie nieszczelności błąd nie powrócił. Olej został wymieniony i pompa HPFP org. również żebym miał spokojna głowę. Żeby to zdiagnozować to dużo pisania. Dzięki zainteresowanie.
-
Witam szanowne grono, borykam się z problemem w 2.0tfsi wypadającym zapłonem na cylindrze 1 lub trzecim, rzadziej błąd P2178 system za bogaty od poziomu obr. biegu jalowego.P2279 nieszczelność w układzie dolotowym powietrza na biegu jałowym. Silnik na zimnym oraz podczas jazdy dobrze pracuje. Ale gdzie się rozgrzeje i staje na światłach chwilowe spalanie spada do 0,2l/h i zaczynają wypadać zapłony i błędy. W pod korkiem wlewu oleju czuć benzynę. Silnik w trasie nie wykazuje nieprawidłowości tylko na postoju na biegu jałowym zaczynają się dolegliwości nierówna praca Proszę o jakieś podpowiedzi co jeszcze sprawdzić lub o diagnozę na podstawie zdjęć
-
Witam Mam bicie na lewej piaście ok 0,08-0,10 (chiński czujnik zegarowy) a na tarczy 0,15-0,18, tarcza bez wżerów A na prawej tarczy pomiar tym samym czujnikiem wynosi 0,02 Czy to jest kwestia wymiany samego łożyska chociaż nic nie huczy? Czy wymienić cały komplet piastę i łożysko? Czy jest możliwość toczenia piasty? Pozdrawiam
-
Koledzy jak rozpoznać jarzma 320 od 345?
-
Według katalogu 29 ale zdejmę jutro koło. Dużo przerabiania (chodzi o przewody elastyczne hamulcowe)? Czy wszystko pasuje P&P
-
-
Zakupię https://m.olx.pl/oferta/swap-hamulcy-jarzma-451-zaciski-ate-312mm-passat-b5-b5-fl-a4-b5-s4-CID5-IDsedMl.html I będzie kopiuj i wklej
-
To wiem ale czy w jarzmie z 312 będą pasowały otwory montażowe (średnica i rozstaw) do zwrotnicy do której są zamontowane 280?
-
Koledzy czy ktoś zmieniał jarzma z 280 na 312? Czy rozstawienie i średnica otworów jarzma 312 będzie pasowała do zwrotnicy?
-
Kolega nie chce się pogodzić ze uszczelka jak nie widać wycieku. Nie musi kopcić dymić na biało bo dwutlenek węgla dostaje się do układu chłodzenia. Jedną metodę opisał kolega poptrsob1 kolejne są następujące. Jak będziesz po trasie w domu po dłuższym czasie najlepiej rano sprawdzić przez odkręcenie korka w zbiorniczku czy jest ciśnienie w układzie oczywiście jak jest korek sprawny też można wziąć go pod uwagę jako wadliwy i do wymiany. Kolejna metoda warsztatowa to sprawdzenie układu na obecność CO2. Jeszcze macanie węży czy twarde czy miękkie ale to subiektywne odczucia. Jest obszerny temat w dziale układ chłodzenia. Polecam lekturę
-
Dzięki kamil-vag za odpowiedzi.
-
Długości standard czy krutka tego klucza? Dziękuję za odpowiedź
-
Witam Pytanie do tych kolegów co samodzielnie wymieniali poduszkę prawa (od strony pasażera) w TDI. Jaki klucz narzędzie będzie potrzebne do odkręcenia nakrętki od poduszki co jest pod turbo? Dziękuję za podpowiedź?
-
Różnica jest w materiale z jakiego jest zrobiony http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1617171315181-CO12012709-uszczelniacz-walka-rozrzadu,scr_dItems.html http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315203134160-CO20026413-O9518-uszczelniacz-walu-korbowego.html
-
Dzięki kolego "szuszek83" z tymi uszczelniaczami. Pracownik w hurtowni upierał się że są to te same uszczelniacze.