Skocz do zawartości

burek339

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O burek339

Osiągnięcia burek339

0

Reputacja

  1. dobrze to griluje z wydechu , masz LC czy LC + antilag ? Tez jestem przed strojeniem i nie wiem czy dopchać antilaga do siebie.
  2. burek339

    przewody olejowe w B6 1.8T

    Najlepiej dać dorobić węża teflonowego, zbrojonego o wiekszej srednicy i po sprawie . Koszt wyjdzie coś koło 100 / 120 zł.
  3. No i juz sie jednak droga przeciera A tak serio to swego czasu też mnie nurtowało takie zestawienie kompresor + turbo , ale finalnie i tak jest teraz Td05 12T
  4. Dokładnie to samo mnie zastanawia
  5. Nie tu jedna turbina nie napędza drugiej no może i nie napedza ale dmucha przez mniejszą. I to by miało sens , mała idzie wiadomo jak a spaliny przepływają przez jedna i przez drugą, a druga gdy zaczyna pompować przy wyższych obrotach, dmucha już przez pierwszą turbinę.
  6. Pewnie chodzi o coś takiego
  7. Klocki elegancko z tarczami dotarte juz są . On cały czas jest twardy , a to "wpadanie" wystepuje tylko przy "awaryjnym" hamowaniu, np ze 120 km do zera. ( noga w podłoge) same hamulce już fajnie hamują tylko trzeba mocno "ciś" w pedał.
  8. Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi . Zaciski na adapterach i siada elegancko. Zbrojone, oplot. Oczywiście sprawdzałem czy wszystko chodzi lekutko przed założeniem i wszystkie tłoczki pięknie działają. A czy w 1.8t jest elektryczna "vacum pompa"? PS: dzis przy mocnym hamowaniu zauważyłem że pedał dociskał się na " 2 razy " , wcisnąłem go mocno i doszedł tak do połowy a po chwili opadł do końca . O co kaman? Mi na myśl się rzuca ze to właśnie coś z podciśnieniem
  9. nom, myślałem że się nie wcisnę podjechaliśmy ze znajomkiem i ...... same mocherowe berety Wyszedł spot na 2 auta Byłeś tam Przemo ? Stalismy tam w dwie B6 ( czarna i czerwona ) około godz. i innych "audi" nie widziałem
  10. Witam, koledzy znajdzie sie miejsce dla kogoś nowego jeszcze ? W końcu po bojech skleciłem furacza i sie chetnie wybiore?
  11. Tarcze są 320 mm od B7 3.0 tdi nawiercane, a zaciski to tak jak pisałem 4 tłoczki z porsche carrera S.
  12. Witam. Po wymianie tarcz na większe i zacisków na porsche 4 tłoczkowe, wymieniłem płyn na nowy i dokładnie odpowietrzyłem układ. Ku mojemu zdziwieniu efekt jest odwrotnu od oczekiwanego, jest gorzej niż na seryjnych. Hamulec jest strasznie twardy i cięzko hamuje. Co może być przyczyną . Silnik to 1.8t .
  13. Witam wszystkich , mam problem odnośnie wsadzenia butli w koło zapasowe w w.w. samochodzie. Otóż wyciągnąłem koło i tu pierwsza niespodzianka, strasznie duża " kopula" która jest pod kołem zapasowym i nie chce wejsc butla. I od spodu druga niespodzianka , jakaś skrzynka do której dochodzą przewody pod zaślepką. Czy w ogóle da sie tu zamontować butle w kole czy tylko baniak w bagażniku ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...