-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O barszcz91
Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Suwałki
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia barszcz91
0
Reputacja
-
Witam Gdzie kupię sprężynę do DV x-parts? Głównie chodzi mi o tą niebieską bo stara pękła w 3 części
-
nieee z silnika wydobywa się ten dźwięk jak by gdzieś z góry silnika
-
u mnie przy 2200rpm bez obciążenie a pod obciążeniu silnika cisza
-
może zmienić olej na 10w60 liqui moly
-
nie bo nie znam mechanika w Suwałkach który by ogarniał 1.8t
-
niestety nie, oststnio zlekceważyłem to i pomyślałem że jak się rozsypie to sie silnik wymieni ale jak pierdzielnie gdzieś 500km od domu to wtedy robią sie duże koszty wiec odświeżam temat
-
ściągnij pasek z pompy wody wtedy będziesz wiedział czy to pompa wody
-
poprawione
-
Witam czy ktoś miał przypadek metalicznego mruczenia/stukania podczas lekkiego dodawania gazu przy ok. 2500obr/min? przy mocniejszym wciśnięciu gazu nic nie słychać a gdy silnik jest ciepły też nic nie słychać bynajmniej tak mi się wydaje. Nie wiem co to może być tylko przychodzi mi do głowy spalanie stukowe ale pewnie nie bo to bardziej metaliczne jak by coś na głowicy, co to może być? filmik jak przy lekkim dodaniu gazu coś mruczy stuka a gdy wcisnę mocniej gaz nic nie słychać 4000km temu zalany olej motul x-cess 5w40 poprzednio był 10W40 wtedy zdaje się tego nie było ale może wtedy nie zauważyłem choć samochód mam 2 lata w silniku nic nie dłubano wszystko fabryczne proszę o pomoc
-
hybryda czyli fabryczna turbina z wstawionym większym wirnikiem od strony zimnej. Wtryski większe w sensie od benzyny np od bex'a i LPG bo mam zielone hany a niebieskie z tego co pamiętam są 60km na cyl. A jeszcze spytam przelotowy wydech 2,5" dużo da?
-
raczej wszystko z nim ok. Tylko ostatnio z gotowcem miałem problem bo spalanie stukowe było to wyrzuciłem tamte ECU i wstawiłem fabryczne teraz wszystko jest ok jak było. Jakie polecacie turbinę P&P za rozsądne pieniądze bo z USA mam możliwość importu?
-
hmm słabo bo z moim szczęściem będzie jakieś 210KM może dopłacić i z wirnikiem od tfsi zrobić?
-
witam mam ten sam zamiar podnieść moc w swojej a4 bo poprzednio gotowcem się nie udało mam zamiar zrobić ze swojej fabrycznej turbiny hybrydę k03s, fmic,więkrze wtryski katalizator wycięty i czy wtedy jest szansa osiągnąć 240KM?
-
moim zdaniem wszystko to przez ekofiutków lakiery na bazie wody zamiast na rozpuszczalniku. A ja już napaliłem się na b7/b8. No cóż konserwujmy dbajmy nasze b5 żeby było czym w przyszłości jeździć
-
ECU siedzi fabryczne od soboty wszystko ok żadnych stuków tylko powróciło szarpanie na LPG gdy silnik jest zimny. A sonda w jakim stanie? Czy są kości wielokrotnego zapisu do tych starych ECU z lat 1995r na 5 wtyczek? W sensie żeby mapy można było przez OBD wgrywać