Skocz do zawartości

wojtek321

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wojtek321

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Owiesno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Dawno mnie tu nie było. Myslalem ze temat został usunięty. Trzeba zaktualizować dane. Kameleon sprzedany w zamian mamy Avanturnika w 1.9.TDI AJM. Powoli do przodu. Mody jakieś będą w miarę możliwości i czasu którego dość mało. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  2. Gdyby nie doszło do zakupu rozgladaj sie za fk. Mialem u siebie i powiem ze nie był to wcale taki beton. tył nawet jeszcze pracował. regulacji duzo można bylo zejsć nisko. raz nawet urwałem Osłone bo było zbyt nisko. takze polecam. Mi sie udało wyrwac roczny gwint po bitej audi za uwaga 350 zł i to w nysie. Mieście Vagowców nakretki bez porblemów sie kreciły gruba laga dośc. ale problemów nie miałem z nim zadnych.
  3. Kunów polecam naprawde fachowe podejscie do sprawy i ceny nie wygurowane. Można smiało jechać robilem tam swoje pompki to sprawdzenie 50 zł a za jakas tam naprawe blaszek czy sporezyn zapłaciłem cos koło 450zł. Moge podać namiary jak coś
  4. mam takowe tylko ze 17' 57,1 jezdza na b5 i powiem ze mam na handel 16 ale wlasnie z 16 jest problem zeby miały 57,1
  5. bez lekkiej nawet gleby średnio te koła wygladają ale audi zacne. Powodzenia w modzeniu
  6. 2 paczki na budziku... podziwiam i pytam gdzie ty tyle dobrej drogi znalazłeś <chyba ze autostrada>. Moja ledwo 180 leci
  7. A jarzma jakies 312 byś ogarnął ?? i w jakiej cenie? może być pw
  8. Czyli najlepiej mieć zacisk z tym przewodem uciety na tym elastycznym przewodzie?? tamten bedzie taki sam ? dobrze kminie?
  9. Szukam i szukam i doczytać nigdzie nie mogę. Dev powiedz mi czy muszę zmieniać przewód jeśli mam 280 zaciski ?? jest on inny czy pod zacisk 288 wejdzie bez problemów? chodzi mi o ten miedziany przy samym zacisku
  10. tak dokładnie szukam jakis 18" rs albo coś podobnego
  11. Niee ori był wiśnowy metalic ---------- Post dopisany 17-10-2013 at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2013 at 13:37 ---------- Mała sesja tak przy okazji jesieni Mam nadzieje ze się spodoba. ---------- Post dopisany 20-12-2013 at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany 17-10-2013 at 21:35 ---------- Trochę może odświeżę : W ostatnim czasie zaszły małe zmiany. -pakiet zima <alu i oponki> -lampy tył led----> II lift ( dzięki fafnasty ) - podtlenek LpG <stag valteki i ac parownik> - wywaliłem wsiowe dywaniki ala metal i wpadły jakies zwykłe na zime po zimie welur dedykowany - świece kable - płyny hamulcowy - płyn chłodniczy - naprawiony ABS <w końcu hamuje> - ledy w środek - gril czarny mat Szukam gwintu gdyby któryś z kolegów coś miał słyszaał to proszę o kontakt. mam tez na sell te ori 16 które były wczesniej na aucie lub zamiany na coś wiekszego ---------- Post dopisany 25-02-2014 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 20-12-2013 at 20:18 ---------- Upp.. Gwint załozony. wachacze wymienione, poduszki zawieszenia silnika i skrzyni również, pozostaje cieszyć się jazdą i czekać na wiosne Zdjęcia u samej góry Ps. do sprzedania mam sprezyny czerowne które jeździły wczesniej gdyby ktoś coś potrzebował : )
  12. w okolicy mamy jeszcze jednego kolege B5 z DDZ czesto go widuje, a tak to może jakies b6 z Kłodzka i okolic
  13. Spota możemy ogarnąć jak bedzie cieplej:D może na szczycie w jodłowniku ?
  14. Pokazał byś może jak ten ADR twój lata jakiś filmik albo coś bo nie wierze w to ze wałki tyle mocy dodały. mod na + oczywiście gdybyś odkrył co tam siedzi dokładnie myślę że każdy posiadasz adr i pokrewnych by w to zainwestował. 18km sporoooo....
  15. Ciekawe ciekawe te moce uzyskane. Ciekawe ile spala Ogólnie autko zacne nie patrząc na kiere. Pozdrówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...