jutro sprawdze kolektor.
dzisiaj zamontowalem nowa pompke paliwa walbro. objaw mniejszy tj mocniej moge gaz nacisnac, jednak problem nadal wystepuje...
w przyszlym tygodniu bede mogl oddas samochod do mechanika, wiec niech on sie glowi.
w pon podjade do mechaniora zeby to sprawdzil...
ktos mozemi potwierdzic czy aby dobry filtr paliwa kupilem? czy jest w nim regulator cisnienia paliwa?
swiece to raczej nie bo to szarpanie przypomina bardziej zjazd na parking podziemny po tarce.
cewki byly jakis czas temu wymieniane, wiec to chyba tez nie...
modul..hmm
dokladny blad na vagu to:
16684 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300-001 Upper Limit Exeeded
podmienilem pompke na ori i jest to samo...
na vagu wyskakuje blad random missfire. na kazdym cylindrze.
jest sens cos w ogole logowac? skoro nie mozna gazu wcisnac wiecej niz na podcisnienie?
Problem polega na tym ze silnik przerywa po mocniejszym wcisnieciu gazu. Jadac na podcisnieniu moge sie rozpedzac i nie szarpie.
Pierwszy typ to brak paliwa. Podmienilem pompe paliwa bo myslalem ze to to.. jednak problem nadal sie pojawial.
Halasowal filtr paliwa. Wiec wymienilem dzisiaj filtr paliwa na Manna 720/6 bo strzelalem ze to regulator paliwa... brak halasu...jednak...
efekt wymiany jest taki ze minimalnie mocniej moge wcisnac gaz, jednak dalej przerywa...
jutro wrzucam ori pompe znowu i sprawdze....
Co moze byc nie tak? moze zly filtr paliwa? (chyba nie). dwie pompy padniete?
co sprawdzic? jutro podlacze vaga (zapwnie bedzie blad mieszanki)
Czy nie usuniety blad w kompie moze powodowac te problemy?
ktos ma moze namiar na regeneracje odblysnikow w wawie?
paruja mi mocno klosze. czy uszczelnienie metoda jednego uzytkownika w forum(tj uszczelnienie regulacji) zalatwi sprawe, czy moze inaczej uszczelniac?