Skocz do zawartości

kalix23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kalix23

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kalix23

0

Reputacja

  1. Póki co problem u mnie całkowicie znikł no i mam świeże klocki wiec wymiana na alu na razie odpada bo trzeba inne klocki
  2. Nie minęło zbyt wiele czasu a problem pojawił się ponownie też z tyłu lecz tym razem z drugim kole... szlag mnie trafił jak wróciłem po dłuższej trasie do domu zajechałem pod garaż. Na dworzu chlapa, śnieg itd itp a lewe tylne koło suchutkie razem z oponą a felga rozgrzana jak cholera Nastpnego dnia rozebrałem koło i sie okazało że guma na tłoczku jest rozerwana mocno a sam tłoczek przyrdzewiał. Wszystko co trzeba przeczyściłem, wymieniłem na koniec odpowietrzanie no i w końcu jest spokój całkowity... hamowanie bardzo dobre, nic nie ociera, nic sie nie grzeje tak więc temat hamulców mam na razie zamknięty przynajmniej na jakiś czas
  3. Mój problem niby jest rozwiązany - zacisk zregenerowałem lecz lewa tylna tarcza była w tragicznym stanie więc wymieniłem tarcze z tyłu + klocki + łożyska no i oczywiście cały płyn hamulcowy. Aktualnie sytuacja jest taka że po dłuższej jeździe w sumie każde koło jest trochę ciepłe (to chyba normalne) ale nadal lewe tylne koło/tarcza jest bardziej ciepła niż pozostałe. Wcześniej było tak że lewy tył po przejechaniu 50km był cholernie gorący (1 sekundowe dotkniecie tarczy skutkowało poparzeniem palca). Teraz jak byłem w Gdańsku czyli ponad 130km jazdy tarcze były ciepłe i lewy tył trochę cieplejszy ale spokojnie mogłem dotknąć tarczy. Tak więc teraz sam nie wiem czy już jest ok czy nie. Nigdy nie interesowałem się kołami i ich temperaturą i teraz wydaje mi się cały czas że jest coś źle
  4. kalix23

    Jakie tarcze?

    Witam Potrzebuje szybką informację jakie tarcze powinienem kupić - znalazłem już kilka i potrzebuje informacji które będą pasowały (głównie chodzi mi o to żeby były pod ABS). To jest tarcza która wydaje mi się być właściwa: Tarcza hamulcowa BREMBO 08.6911.14 - Motointegrator.pl - sklep internetowy A tu jest nieco inaczej wyglądająca tarcza ale z opisów wynika że pasuje: Tarcza hamulcowa BREMBO 08.8408.10 - Motointegrator.pl - sklep internetowy Szybko potrzebuje informacji bo najpóźniej jutro rano chciałbym zamówić
  5. No właśnie podejrzewam że coś w środku mogło strzelić i stąd ten problem... Ale nie wiem czy tam w ogóle w środku jest coś co mogło się uszkodzić dlatego piszę tutaj licząc że ktoś obeznany w temacie zacisków się wypowie bo już mnie szlag z tym trafia a na kolejny weekend mam wyjazd i muszę to doprowadzić do porządku
  6. Na ręcznym? Nie no wkręcałem bez ręcznego.
  7. Powracam ze swoim problemem... właśnie wróciłem z garażu z niezłym wkur...em. Zakupiłem zestaw naprawczy z tłoczkiem no i wymieniłem uszczelkę, osłonę tłoczka i sam tłoczek. Wszystko ładnie się złożyło, tłoczek wkręciłem bez problemu no i chciałem montować zacisk do samochodu ale najpierw poruszałem dźwignia ręcznego w zacisku - tłoczek wysunął się i wrócił więc OK ale gdy chwilę później ponownie poruszałem dzwignią ręcznego tłoczek z każdym ruchem dźwigni wysuwał się coraz dalej i dalej próbowałem go wkręcić z powrotem ale nic z tego - tłoczek owszem kręcił się bez problemu ale nie schodził w dół. Ponowne użycie ręcznego kilka razy spowodowało wysunięcie tłoczka na maxa i dopiero wtedy mogłem go wkręcić z powrotem na sam dół tym razem dokręcając go na maxa i kolejny test ręcznym i było OK więc zamontowałem odpowietrzyłem i gów...o tłoczek się no cofa może mi to ktoś wyjaśnić
  8. Właśnie dlatego pytam bo zacisk alu jest sprawny ale trochę trzeba pokombinować żeby go zamontować więc chciałbym się dowiedzieć czy w ogóle warto "cudować" i czy to "cudo" właściwie by pracowało ale jak widzę lepiej chyba naprawić
  9. Witam. Tak jak w temacie - ma problem z tylnym lewym zaciskiem (zacisk żeliwny). Tłoczek nie odbija do końca i podejmowałem już próbę "naprawienia" go poprzez wykręcenie, oczyszczenie i ponowne wkręcenie tłoczka jednak nadal nie pomogło. Szukając informacji na ten temat doczytałem, że należy rozebrać cały zacisk, a nie tylko tłoczek i przy okazji wymienić uszczelki + ewentualnie nowy tłoczek, czyli zastosować zestaw naprawczy. Lecz teraz jest kolejna kwestia... posiadam również używany zacisk LUCAS aluminiowy z A4 B5 98r. Jak już zdążyłem przeczytać na forum zacisk żeliwny można zastąpić zaciskiem aluminiowym tylko jest różnica mocowania przewodu hamulcowego i klocków. I tu dochodzę do sedna sprawy Co robić? Naprawiać stary zacisk czy może podjąć się montażu zacisku aluminiowego? Jeśli aluminium to jak rozwiązać problem przewodu - jakaś redukcja czy inny przewód? Kwestia klocków nie jest problemem bo i tak muszę wymienić tarcze + klocki (+ewentualnie łożyska).
  10. Hi! Nazywam się Bartek, a moje auto to Audi A4 B5 1995r Pozdrawiam:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...