kalix23
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kalix23
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kalix23
0
Reputacja
-
Póki co problem u mnie całkowicie znikł no i mam świeże klocki wiec wymiana na alu na razie odpada bo trzeba inne klocki
-
Nie minęło zbyt wiele czasu a problem pojawił się ponownie też z tyłu lecz tym razem z drugim kole... szlag mnie trafił jak wróciłem po dłuższej trasie do domu zajechałem pod garaż. Na dworzu chlapa, śnieg itd itp a lewe tylne koło suchutkie razem z oponą a felga rozgrzana jak cholera Nastpnego dnia rozebrałem koło i sie okazało że guma na tłoczku jest rozerwana mocno a sam tłoczek przyrdzewiał. Wszystko co trzeba przeczyściłem, wymieniłem na koniec odpowietrzanie no i w końcu jest spokój całkowity... hamowanie bardzo dobre, nic nie ociera, nic sie nie grzeje tak więc temat hamulców mam na razie zamknięty przynajmniej na jakiś czas
-
Mój problem niby jest rozwiązany - zacisk zregenerowałem lecz lewa tylna tarcza była w tragicznym stanie więc wymieniłem tarcze z tyłu + klocki + łożyska no i oczywiście cały płyn hamulcowy. Aktualnie sytuacja jest taka że po dłuższej jeździe w sumie każde koło jest trochę ciepłe (to chyba normalne) ale nadal lewe tylne koło/tarcza jest bardziej ciepła niż pozostałe. Wcześniej było tak że lewy tył po przejechaniu 50km był cholernie gorący (1 sekundowe dotkniecie tarczy skutkowało poparzeniem palca). Teraz jak byłem w Gdańsku czyli ponad 130km jazdy tarcze były ciepłe i lewy tył trochę cieplejszy ale spokojnie mogłem dotknąć tarczy. Tak więc teraz sam nie wiem czy już jest ok czy nie. Nigdy nie interesowałem się kołami i ich temperaturą i teraz wydaje mi się cały czas że jest coś źle
-
Witam Potrzebuje szybką informację jakie tarcze powinienem kupić - znalazłem już kilka i potrzebuje informacji które będą pasowały (głównie chodzi mi o to żeby były pod ABS). To jest tarcza która wydaje mi się być właściwa: Tarcza hamulcowa BREMBO 08.6911.14 - Motointegrator.pl - sklep internetowy A tu jest nieco inaczej wyglądająca tarcza ale z opisów wynika że pasuje: Tarcza hamulcowa BREMBO 08.8408.10 - Motointegrator.pl - sklep internetowy Szybko potrzebuje informacji bo najpóźniej jutro rano chciałbym zamówić
-
No właśnie podejrzewam że coś w środku mogło strzelić i stąd ten problem... Ale nie wiem czy tam w ogóle w środku jest coś co mogło się uszkodzić dlatego piszę tutaj licząc że ktoś obeznany w temacie zacisków się wypowie bo już mnie szlag z tym trafia a na kolejny weekend mam wyjazd i muszę to doprowadzić do porządku
-
Na ręcznym? Nie no wkręcałem bez ręcznego.
-
Powracam ze swoim problemem... właśnie wróciłem z garażu z niezłym wkur...em. Zakupiłem zestaw naprawczy z tłoczkiem no i wymieniłem uszczelkę, osłonę tłoczka i sam tłoczek. Wszystko ładnie się złożyło, tłoczek wkręciłem bez problemu no i chciałem montować zacisk do samochodu ale najpierw poruszałem dźwignia ręcznego w zacisku - tłoczek wysunął się i wrócił więc OK ale gdy chwilę później ponownie poruszałem dzwignią ręcznego tłoczek z każdym ruchem dźwigni wysuwał się coraz dalej i dalej próbowałem go wkręcić z powrotem ale nic z tego - tłoczek owszem kręcił się bez problemu ale nie schodził w dół. Ponowne użycie ręcznego kilka razy spowodowało wysunięcie tłoczka na maxa i dopiero wtedy mogłem go wkręcić z powrotem na sam dół tym razem dokręcając go na maxa i kolejny test ręcznym i było OK więc zamontowałem odpowietrzyłem i gów...o tłoczek się no cofa może mi to ktoś wyjaśnić
-
Właśnie dlatego pytam bo zacisk alu jest sprawny ale trochę trzeba pokombinować żeby go zamontować więc chciałbym się dowiedzieć czy w ogóle warto "cudować" i czy to "cudo" właściwie by pracowało ale jak widzę lepiej chyba naprawić
-
Witam. Tak jak w temacie - ma problem z tylnym lewym zaciskiem (zacisk żeliwny). Tłoczek nie odbija do końca i podejmowałem już próbę "naprawienia" go poprzez wykręcenie, oczyszczenie i ponowne wkręcenie tłoczka jednak nadal nie pomogło. Szukając informacji na ten temat doczytałem, że należy rozebrać cały zacisk, a nie tylko tłoczek i przy okazji wymienić uszczelki + ewentualnie nowy tłoczek, czyli zastosować zestaw naprawczy. Lecz teraz jest kolejna kwestia... posiadam również używany zacisk LUCAS aluminiowy z A4 B5 98r. Jak już zdążyłem przeczytać na forum zacisk żeliwny można zastąpić zaciskiem aluminiowym tylko jest różnica mocowania przewodu hamulcowego i klocków. I tu dochodzę do sedna sprawy Co robić? Naprawiać stary zacisk czy może podjąć się montażu zacisku aluminiowego? Jeśli aluminium to jak rozwiązać problem przewodu - jakaś redukcja czy inny przewód? Kwestia klocków nie jest problemem bo i tak muszę wymienić tarcze + klocki (+ewentualnie łożyska).
-
Hi! Nazywam się Bartek, a moje auto to Audi A4 B5 1995r Pozdrawiam:)