
stolar_86
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O stolar_86

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Toruń
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, Niedawno miałem stłuczkę - drzwi prawe przód i tył do wymiany. Znalazłem na Allegro ładne, kompletne, w kolorze, ale przód z elektrycznymi szybami (teraz mam korbki). Postanowiłem, że jeśli odcień będzie pasował, to wymienię wszystkie 4, w przeciwnym wypadku wymienię prawą stronę, a po lewej tylko tapicerkę i wyposażenie. Niestety elektryk powiedział, że jeśli drzwi będą z 96r lub nowsze, to będę miał duży problem z centralnym i szybami. Nie powiedział nic więcej. Jak wygląda sprawa montażu drzwi z el. szybami do auta nie posiadającego tego luksusu? Jakie znaczenie ma rocznik auta i drzwi? Drzwi z aukcji wyglądają tak jak moje - czarna klamka i lusterko. http://allegro.pl/drzwi-prawe-przod-audi-a-4-b-5-ly7p-i5063680469.html
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
stolar_86 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
WAUZZZ8DZSA091209 -
Witam, Poproszę wycenę. A4 B5 1.6: przegub wewn. i zewn, z ABS (do ok. 100zł/szt.), filtry oleju i powietrza, A6 C4 2.6 filtry oleju i powietrza, 6l oleju 5W40 (valvoline maxlife, lub podobny). Dzięki.
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
stolar_86 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam, Poproszę wycenę. A4 B5 1.6: przegub wewn. i zewn, z ABS (do ok. 100zł/szt.), filtry oleju i powietrza, A6 C4 2.6 filtry oleju i powietrza, 6l oleju 5W40 (valvoline maxlife, lub podobny). Dzięki. -
Miałem niedawno to samo. Przy ok 260K km. rozpiął się napinacz. Rozrząd wymieniany 30K km. wcześniej. Oryginalny, nowy napinacz (bez rolki) dostałem na szczęście za ~ 260zł. Wniosek jest taki, że co 2-3 wymiany warto wymienić wszystko.
-
Sebidi rozumiem, że nie znasz odpowiedzi na moje pytanie?
-
Nie wiem jak Ty, ale ja nie montuję do rozrządu części nie posiadających nazwy producenta. Link nr 2 jest odnośnikiem do Allegro, gdzie oryginał kosztuje 320zł (w serwisie Audi około 370), a zamienniki NO NAME 100-130zł. Cena oczywiście bez rolki, która kosztuje około 100zł (INA, Chińskie odpowiedniki mnie nie interesują). Rozmawiajmy o normalnych zamiennikach.
-
Wystarczyło wkleić podany numer w google, aby się przekonać... Tak chodzi o napinacz paska rozrządu.
-
Witam, Właśnie jestem w trakcie remontu silnika i wymiany rozrządu po jego uszkodzeniu polegającym na uszkodzeniu napinacza. Problem mam następujący - brak zamiennika napinacza, który nie jest niestety tani (pomijam SWAG, bo to w cenie oryginału). Czy jest opcja wymiany na napinacz z innej wersji silnikowej? Nr oryginału to 050 109 479 A. Pozdrawiam.
-
Pytanie co do radia i skrzyni basowej
stolar_86 odpowiedział(a) na Scoodi temat w Nawigacja i car audio
Jako świeżo upieczony właściciel B5 nie wypowiem się na temat radia, ale napisz jaki wzmacniacz i skrzynie i za ile możesz dostać. To wbrew pozorom jest bardzo ważne. -
Z tego co wiem OFC to Oxygen Free Copper, czyli miedź beztlenowa, która w trakcie eksploatacji nie utlenia się. Czystość to inna kwestia. Wszystkie (poza 3N) wymienione wyżej zawierają się w grupie OFC. Kupując kabel np. Alphard DaVinci (podobno wykonany z miedzi 6N) otrzymasz informację, że jest z miedzi OFC. W zasadzie prawie wszystkie kable wykonane z miedzi opisane są jako OFC. Wybierając kabel trzeba po prostu unikać najtańszych ofert. Za nieduże pieniądze można kupić w/w kabel Alphard, ale też Adam Hall, Sinuslive, Audison, nieco drożej Procab i Cordial, a dalej np. Klotz, albo Jamo z posrebrzanej miedzi OFC. Przewody za mniej, niż 3zł/m (1,5mm2) i 4zł/m (2,5mm2) nie są dobrym pomysłem. I nawet super opis i zapewnienia o wykonaniu z hipermiedzi tu nie pomogą. Wskazany przez Ciebie kabelek nieznanego producenta nie jest opisany jako OFC, 6N itp. Podejrzewam że to zwykła miedź, czyli 3N. Osobiście do samochodu założyłbym Alphard, lub Adam Hall (ten mam). W końcu zasilać będą BOSE, a audio gra tak dobrze, jak pozwala na to jego najsłabszy element.
-
Miałem identyczną sytuację w Fiacie Uno. Winny był krokowiec (regulator biegu jałowego jeśli ktoś woli).
-
Dlaczego nie OFC?
-
Nie wiem o jakich piankach Ty myślisz, ale ja myślę o takich: <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
-
Nie ma czego porównywać. I tutaj zdania nie zmienię. Beyma - dobre głośniki (nie wszystkie i nie w całej historii firmy, ale to pewnie wiesz), Sony - dobre wzmacniacze, ale te stare i tylko biorąc pod uwagę cenę. Widziałem jak są zrobione (tranzystory Sanken, kondensatory Rubicon) i porównywałem z innymi w tej grupie cenowej. I chyba nie powiesz mi, że za tą kaskę lepiej wybrać np Carpowera, albo Blaupunkta? Co do mocy masz rację, ale zwyczajowo podaje się moce dla 12V - to bardziej miarodajne. Bo Jeśli weźmiemy pod uwagę te 14V, to okazuje się, że mój wyżej wspomniany wzmacniacz SONY XM6020 ma 2x70W i powinien nazywać się XM7020. Magnat owszem jest lepszy od reszty tej chińszczyzny i tu się nie będę kłócił. Ale mimo wszystko nie uważam go za wartego polecenia. Zauważ, że wymieniłem też Blaupunkta i JBL A pianka poliuretanowa ma chłonność długoterminową <5%, więc bez przesady. Skończyłem. Pokój