-
Postów
528 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O f16mysliwiec

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
WAWA
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
SUV
-
Rok produkcji
2019
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć, Gdzie w Wawie i okolicach oprócz ASO zrobię kalibracje zestawu kamer 6C ? Może ktoś posiada maty VAS721001 ?
-
[B5 1Z] Moja 1.9 TDi FULLL WYPASSSSSSS HEHEHEHEHEHHE
f16mysliwiec odpowiedział(a) na f16mysliwiec temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Witam, Samochód sprzedany użytkownikowi baniamasterZe względu na powiększającą się rodzinę Przesiadłem się na Paska B7 w kombi DSG 170KM Można zamykać albo przekazać wątek nowemu właścicielowi auta. -
[B5 1z] prawdopodobnie najlepiej wyposażony przedlift A4 B5 w pl
f16mysliwiec odpowiedział(a) na przemciotorun temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Pokrowiec na bumerang -
[B5 1Z] Moja 1.9 TDi FULLL WYPASSSSSSS HEHEHEHEHEHHE
f16mysliwiec odpowiedział(a) na f16mysliwiec temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Zamontowane Turbo z Xanti GT1549s Lampka z Superb Wycieraczki B5FL -
Pokaż fotki wnętrza Masz szary środek na części ? Czy całe auto ? Brakuje mi uchwytu na wąż chłodnicy do pasa taki kawałek plastyku
-
Moduł automatycznego opuszczania lusterek po włączeniu biegu wstecznego
f16mysliwiec odpowiedział(a) na prezesik18 temat w Audi A4 B5
A czy możesz dostosować ten moduł żeby dodatkowo składał lusterka po zamknięciu auta centralnym zamkiem i rozłożeniu po otwarciu ? -
Problem rozwiązany !!! Uszkodzony był N75 a dokładnie popękała sprężynka i kawałki jej blokowały czasami jej prace i przesuwanie. Dlatego raz trzymał ciśnienie raz nie i dlatego właśnie od roku czasu obserwowałem że przy bucie nie trzymało mi ciśnienie tylko delikatnie drgało na zegarze. Obecnie po wymianie na nowy Pierbung ciśnienie trzyma wzorowo. Dziękuje wszystkim za pomoc i wskazówki.
-
Dzięki, powoli powoli ... Obecnie muszę się zając lakierem Zawieszonym pływakiem I porządnym odpowietrzeniem tylnych zacisków oraz wymienić sprzęgieł-ko na sprężarce klimy
-
Problem rozwiązany !!! Uszkodzony był N75 a dokładnie popękała sprężynka i kawałki jej blokowały czasami jej prace i przesuwanie. Dlatego raz trzymał ciśnienie raz nie i dlatego właśnie od roku czasu obserwowałem że przy bucie nie trzymało mi ciśnienie tylko delikatnie drgało na zegarze. Obecnie po wymianie na nowy Pierbung ciśnienie trzyma wzorowo. Dziękuje wszystkim za pomoc i wskazówki.
-
Wyczytałem na VW forum że można sprawdzić n75 oraz gruszkę w grupie 011 bassic setings na uruchomionym silniku powinna się poruszać ?
-
To teraz pytanie do kogo z wawy można podjechać podmienić n75 ? A ten N75 Można na stole miernikiem czy jakoś sprawdzić ??
-
Mam Kolektor z AWX i wszystkie łączniki gumowe wymienione na te z FMIC.pl a opaski są T-Clamp
-
Nie turbo nie
-
Witam, Problem mam następujący auto jakiś czas temu przestało doładowywać turbo, oraz czarny dym za mną Sprawdzałem szczelność zmieniałem opaski, czyściłem przepływomierz, wymieniony filtr paliwa i powietrza, Założona przezroczysta rurka miedzy pompą a filtrem(brak bombelków) Czyściłem czujnik temperatury powietrza w dolocie Pali zimno / ciepło od strzala Zaślepiony EGR Pompa 11 Kolektor AWX Chip Wskaźnik doładowania
-
Witam, Problem mam następujący auto jakiś czas temu przestało doładowywać turbo, oraz czarny dym za mną Sprawdzałem szczelność zmieniałem opaski, czyściłem przepływomierz, wymieniony filtr paliwa i powietrza, Założona przezroczysta rurka miedzy pompą a filtrem(brak bombelków) Czyściłem czujnik temperatury powietrza w dolocie Pali zimno / ciepło od strzala Zaślepiony EGR Pompa 11 Kolektor AWX Chip Wskaźnik doładowania