Skocz do zawartości

dir

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dir

Osiągnięcia dir

0

Reputacja

  1. Zobacz, jak LPG niszczy samochody - Motoryzacja w INTERIA.PL - auta używane, testy samochodów używanych, ocena stanu auta, opinie ---------- Post dopisany 05-12-2012 at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2012 at 15:46 ---------- co sądzicie o takim zestawie do silnika AHL 1600 benzyna ? "TERAZ" Witold Szymaniak - Instalacje Gazowe Łódź ok, wybór padł wstępnie na KME + OMVL ---------- Post dopisany 27-11-2013 at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany 05-12-2012 at 12:47 ---------- KME spisuje się wyśmienicie. po ponad pół roku całkowicie bezproblemowej eksploatacji - polecam :-) ---------- Post dopisany at 15:22 ---------- Poprzedni post napisany at 15:21 ---------- z tym, że zakładałem w firmowym zakładzie KME pozdrawiam
  2. Jeśli problem jest tylko z włożeniem pierwszego biegu - trzeba użyć znacznej siły albo przejść przez 2kę, to należy myśleć o zmianie oleju czy raczej to kwestia mechaniki / synchronizacji jedynki / wodzików itp ? pozostałe biegi wchodzą na zimno/ciepło - jak w masło / idealnie.
  3. odświeżam temat, z Kolegą który posiada analogiczne Audi 1,6 - wybraliśmy KME KME, Zgierz, Lipowa 15a - Warsztat LPG - Opinie o instalacjach LPG - LPG mania • AutoCentrum.pl całość to jakiś ich autorski zestaw, strojenie map w pełnym zakresie obrotów + po 1000 km ponowne strojenie indywidualnie do motoru 2300 - pierwsze autko już od 3 dni śmiga elegancko ( nie ma różnicy w odczuciu czy lpg czy waha ) - raz kozie śmierć
  4. może nie -10, tylko niedoskonałość wskazania analogowego zegara w polu poza pomiarowym robi takie wrażenie optyczne jak moze temp cieczy spać ponizej zera przy plusowej pogodzie, zwłaszcza w pobliżu generującego ciepło motoru... a moze wskaznik jest walniety albo wlasnie czujnik z którego fałszywy sygnał przychodzi ?
  5. jak dobry układ chłodzenia jest, to pewnie, że może.. ;-)))
  6. w NAgaz wybrałem stag4+, valtec i zavoli - może być taki zestaw na 2 letniej gwarancji za 2350 po negocjacji ?
  7. sek w tym ze 3 polecone "dobre" warsztaty w okolicy zgierza i łodzi kładą doslownie to samo { KME - tylko ceną sie roznią .. miedzy 2000 a 2300 za te same graty [wymieniają dokladnie przez tel co włozą ]
  8. przekonaliscie mnie, dzieki na razie dam sobie spokoj z tym "poleconym" gazownikiem i kupię komplet kółek na zimę a gaz w styczniu po przemyśleniu i poszukaniu
  9. on bardzo chetnie mi sterownik staga zamontuje tylko ma 2 argumenty - 300 zł wyzsza cena za calosc - sporo problemow z tym miał i zgłaszał do producenta błedy wiec zrezygnował z tego a kme montuje bez problemowo w dalszej eksploatacji
  10. no dokładnie, Gazownik uparł się, ze do staga4+ trzeba dopłacić 300 zł bo co zrobi z resztą gratów - musi je sprzedać komus. upiera sie na KME Diego G3, a ja do tego widzę listw i wtryski omvl całosc 2000 zł z montażem i papierami
  11. "jak taki gaz sie założy" - ale jaki ? masz na myśli kme nevo czy stag4+ czy co.. ? ps. a co z teorią , ze na lpg mozna przyspieszyć nieco zapłon bo lpg ma wiecej oktan od 98pb i dzieki temu wiecej momentu uzyskać... ?
  12. A kto Mu wystawi fakturę i homologacje potrzebną w wydziale komunikacji. Czy ja pisałem aby sam założył? To jest koszt części a z montażem powinno się w 2000zł zmieścić wszystko jasne, poza jednym szczegółem.. po co mi do 100 konnego silnika zestaw dla mocy rzędu 200 koni ? przerost treści nad formą ? czy chodzi Wam o niezawodność i możliwość jakiegoś tuningu mocy przy zasilaniu na LPG... ps. dodam może, że w stajni mam jeszcze corrado G60 i pewne pojęcia nie są mi obce, zaś daawno nie miałem auta pod gazem [ ostatnio z 10 lat temu passata B4 2.0 ale to była IIga generacja lpg o ile dobrze pamiętam, wiec strzały w kolektor itp jak było źle wyregulowane i kiepski zapłon ]
  13. dzieki wielkie- pogadam jutro z Gazownikiem o wycenie... pewnie mi powie ze az takie zaabawki nie są poczebne do raptem 100 koni
  14. niby ma to być sekwencja za 2050 zł [ z wlewem pod klapką, automatycznym przełączaniem po temp 30 st i wskaznikiem diodowym ] a jakie mam wziąc sterownik i wtryski ?
  15. wybór padł wstępnie na KME [ jakiś podstawowy standardowy sterownik ] + wtryskiwacze OMVL da rade przy raptem 100 koniach ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...