Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stag4 na listwie magic i reduktorze ACR do AHL [ 1,6 benz 101 koni ] TO PRZESADA ?


dir

Rekomendowane odpowiedzi

co masz na mysle ze przesada? ze dobre graty? nie bedziesz musial sie martwic za jakis czas ze cos nie tak i listwa do wymiany jak by ci wsadzili valteki czerwone. graty dobre tylko czy gazownik dobrze to ogarnie bo z tym to ciezko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy instalacja LPG stag4 na listwie magic i reduktorze ACR do AHL [ 1,6 benz 101 koni ] TO PRZESADA czy ok ? ;)

ale pytasz bo masz czy pytasz bo chcesz kupic?

generalnie ten silnik nie potrzebuje jakichs super gratow, wystarczy dobry gazownik :wink: oczywiscie nigdy nie zaszkodzi miec czegos lepszego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam bo dopiero chcę założyć i nie ukrywam, że jednocześnie chciałbym wrzucić rozsądne graty [ nie na wyrost bo to prosty motor przecież ] a jednocześnie zmieścić się w kwocie max 2200 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG4,listwa AC W01 a reduktor może być Alaska jak kolego wyżej pisał,silnik nie jest wymagający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam stag4 + listwa reg fast i reduktor jeśli dobrze pamiętam to jakiś tomasetto (?) - puki co jestem mega zadowolony :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasetto Alaska to jedno i to samo-R29 PAROWNIK REDUKTOR TOMASETTO ALASKA AT-09

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grunt że działa jak należy :naughty: No ale właśnie... Przy tym silniku cudów nie potrzeba :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALASKA jest do 90KM. A wtryski lepiej dać REG FAST. To takie minimum budżetowe.

Myślę, że za 2200zł to będzie wrzucone a nie zamontowane. Jak gazownik porządny i wie co robi, zdejmuje kolektor do nawiertów to za te pieniądze nie założy. Wlew pod klapką to też dodatkowa robota.

Oszczędzanie na LPG zaczyna się po montażu a nie przed. Po zakładaniu tanich instalacji potem jest masa tematów: "nie jedzie na gazie", "dławi się na gazie" "mam problem z zapalaniem"

A wiem co mówię, bo prawie codziennie jestem w warsztacie kolegi montującego gaz i widzę jak ludzie przyjeźdżają na poprawki czasem po kilkaset kilometrów. No ale on ściąga każdy kolektor i jeden samochód robi 2 dni. I za 2200zł nie ma szans żeby zrobił takie AUDI. Za to klientów widzi tylko na wymianie filtrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALASKA jest do 90KM. A wtryski lepiej dać REG FAST. To takie minimum budżetowe.

Myślę, że za 2200zł to będzie wrzucone a nie zamontowane. Jak gazownik porządny i wie co robi, zdejmuje kolektor do nawiertów to za te pieniądze nie założy. Wlew pod klapką to też dodatkowa robota.

Oszczędzanie na LPG zaczyna się po montażu a nie przed. Po zakładaniu tanich instalacji potem jest masa tematów: "nie jedzie na gazie", "dławi się na gazie" "mam problem z zapalaniem"

A wiem co mówię, bo prawie codziennie jestem w warsztacie kolegi montującego gaz i widzę jak ludzie przyjeźdżają na poprawki czasem po kilkaset kilometrów. No ale on ściąga każdy kolektor i jeden samochód robi 2 dni. I za 2200zł nie ma szans żeby zrobił takie AUDI. Za to klientów widzi tylko na wymianie filtrów.

Dałem 2,3k z montażem pól roku temu :wink: I uwierz, wie co robi :wink: Gdyby nie on to wolałbym to sam założyć :naughty:

I nie jest prawdą że tomasetto=alaska=90KM... O ile można się zgodzić że produkty Alaska i Tomasetto to praktycznie te same części, o tyle nie można generalizować parametrów wszystkich modeli wrzucając je do koszyka 90KM ponieważ akurat Tomasetto Alaska AT-09 jest przeznaczony dla przedziału 90-140KM a są też wersje jeśli się nie mylę do przedziału 120 do ok 230-240 (?) KM.

Nie da się jednak ukryć że najważniejsze to dobry gazownik... Wtedy nie interesuje nas co siedzi pod maską a jedynie to że spotykamy się z nim od przeglądu do przeglądu i zapominamy o tym że pod machą jednostka jest zasilana LPG bo oprócz wyboru tańszego dystrybutora na stacji niczym się to nie różni od tradycyjnego zasilania benzyną - pytanie które się teraz nasuwa to co u nas jest bardziej tradycyjnym paliwem... Benzyna czy LPG :whistling:

Pozwolę sobie jeszcze wspomnieć o "wlewie" pod klapką od beny... Każdy szanujący się gazownik robi to "w cenie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do alaski...producent podaje 136 KM.

Ale w rzeczywistości ten reduktor nie obsłuży tej mocy.

W jednym silniku bez problemu uciągnie 110 km a w innym przy 95km będzie problem. Zależy jakie jest zapotrzebowanie na paliwo. Także każdy szanujący się gaz men powinien to wiedzieć. Co do listwy wtryskowej. Ja bym dał reg-fasty...listwa ta specjalnie jest tak "dziwnie" zbudowana aby wytrzymała spore przebiegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do alaski...producent podaje 136 KM.

Ale w rzeczywistości ten reduktor nie obsłuży tej mocy.

W jednym silniku bez problemu uciągnie 110 km a w innym przy 95km będzie problem. Zależy jakie jest zapotrzebowanie na paliwo. Także każdy szanujący się gaz men powinien to wiedzieć. Co do listwy wtryskowej. Ja bym dał reg-fasty...listwa ta specjalnie jest tak "dziwnie" zbudowana aby wytrzymała spore przebiegi.

No na pewno ważne jest aby być w dolnej granicy wytrzymałości reduktora aniżeli w górnej :whistling: Ale tutaj mowa o silniku który ma 100 kucy a kolega wyżej napisał tak jakby reduktor był do max 90, stąd moje sprostowanie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALASKA jest do 90KM. A wtryski lepiej dać REG FAST. To takie minimum budżetowe.

Myślę, że za 2200zł to będzie wrzucone a nie zamontowane. Jak gazownik porządny i wie co robi, zdejmuje kolektor do nawiertów to za te pieniądze nie założy. Wlew pod klapką to też dodatkowa robota.

Oszczędzanie na LPG zaczyna się po montażu a nie przed. Po zakładaniu tanich instalacji potem jest masa tematów: "nie jedzie na gazie", "dławi się na gazie" "mam problem z zapalaniem"

A wiem co mówię, bo prawie codziennie jestem w warsztacie kolegi montującego gaz i widzę jak ludzie przyjeźdżają na poprawki czasem po kilkaset kilometrów. No ale on ściąga każdy kolektor i jeden samochód robi 2 dni. I za 2200zł nie ma szans żeby zrobił takie AUDI. Za to klientów widzi tylko na wymianie filtrów.

Kolega się chyba z chonki urwał przed świetami:facepalm: 4 lata temu zakładałem instalke na stagu3 i valtekach parownik tomasetto(tylko nie wiem jaki) do 1.8 ADR z wielka 60l butla w kole i dałem 2.3k zł. Instalka śmigała 40k bez zająknięcia po czym sprzedałem auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SOKAL: TOMASETTO to firma, ALASKA,to wyrób firmy TOMASETTO. Jest jeszcze ARCTIC.

WANDEJ: jakzałożysz opony nalewajki to też będziesz jeździć "bez zająknięcia".

Moje słowa kierowałem doosób,które szanuja swój samochód, a nie chcą najtańszym kosztem przewieźć worek ziemniaków z punktu A do punktu B.

WANDEJ: ty się opierasz na swoim doświadczeniu. OK, ale czy sprawdzałeś,czy korekty benzynowe są w porządku? Czy nie podpiera się benzyną?

ktoś mi tu kiedyś zarzucił, że tu sami milośnicy marki i samochodów a jak się okazuje gdy doradzam wg mojej niemałej(sądząć po lekturze tego dziAŁU forum) wiedzy o LPG, to piszecie że komuś coś działało, to musi byc dobre.

Montujcie ALASKI i VALTEKI, tylko potem nie piszcie na forum, że to nie do końca dobrze działa.

A tych, co rzeczywiście chcą zobaczyć dobrze założoną instalację zapraszam do Wrocławia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zamierzasz nim długo jeździć, to lej dobry olej i nie przeciągaj okresów wymian i powinien dociągnąć bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SOKAL: TOMASETTO to firma, ALASKA,to wyrób firmy TOMASETTO. Jest jeszcze ARCTIC.

WANDEJ: jakzałożysz opony nalewajki to też będziesz jeździć "bez zająknięcia".

Moje słowa kierowałem doosób,które szanuja swój samochód, a nie chcą najtańszym kosztem przewieźć worek ziemniaków z punktu A do punktu B.

WANDEJ: ty się opierasz na swoim doświadczeniu. OK, ale czy sprawdzałeś,czy korekty benzynowe są w porządku? Czy nie podpiera się benzyną?

ktoś mi tu kiedyś zarzucił, że tu sami milośnicy marki i samochodów a jak się okazuje gdy doradzam wg mojej niemałej(sądząć po lekturze tego dziAŁU forum) wiedzy o LPG, to piszecie że komuś coś działało, to musi byc dobre.

Montujcie ALASKI i VALTEKI, tylko potem nie piszcie na forum, że to nie do końca dobrze działa.

A tych, co rzeczywiście chcą zobaczyć dobrze założoną instalację zapraszam do Wrocławia.

Kolego jeśli chodzi o szacunek do auta to akurat mam go i nie służy mi ono tylko do przemieszczania się :cool1: Miałem taka instalacje i warsztat który mi zakładał tylko takie montuje. OczYwiscie z innymi parametrami jeśli tego motor wymaga no i są najlepszym monterem w okolicy. Wszyscy ich polecają ze działają bezproblemowo instalacje. Po za tym nie wiem po co do dosyć niewysilonego silnika jak 1.8 czy 1.6 montować coś mocniejszegO:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat bardzo prosta odpowiedź: z czasem reduktor się zużywa, tak jak wtryski. Jeśli na początku, gdy są nowe pracują na granicy swoich możliwości, to pomyśl, co będzie, gdy obniżą swoje parametry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale to zależy bardziej od tego co chce klient. Po za tym z tego co się orientuje elemnety instalki są dobierane do pewnych przedziałow mocy silników. I zakładając instalkę( jeżeli chcemy zrobić to dobrze) to oczywiscie powinna być dana tolerancja w górę. I myślę że większośc szanujących się zakładów tak właśnie robi :cool1: A po za tym na wszystko jest gwarancja. Nie mówie że nie warto zakładać lepszych partów instalki bardziej renomowanych firm ale wiem po sobie że te tańsze i chyba częsciej używane też dają rade. Zakładając Staga mogłem również wybrać instalkę BRC w podobnych pieniądzach ale nie wziałem i nie żałuję:hi: Moje auto zrobiło 40tys na gazie i było wszystko dobrze. Spalanie dochodziło do 13 litrów ale chciałem zeby dobrze chodziło a nie mało paliło i tak mi ją wystoili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...