-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jaca.gsm

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Chyba powrócę do starego kata bo nie widziałem aby był zużyty, tym bardziej że wymiana nic nie dała.... A jeśli chodzi o świece to wymieniałem w zeszłym roku na nowe NGK jakieś 25000km temu. One mają taką żywotność?
-
Jeśli termostat do wymiany to jaki kupić? Pompkę sprawdzę. Kata włożyłem nowego - zamiennik nie pamiętam jakiej firmy. Tylko skąd ten CHECK ENGINE co jakieś 1000km???
-
Porobiłem logi - pierwszy raz więc jeśli coś nie tak to napiszcie... VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Poza tym dzisiaj kolejny raz zaświecił check i pokazał na VAGu: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Przypominam że jest po wymianie kata na owy i pierwszej sondy lambda. Na zimnym wczoraj kopcił strasznie...
-
postaram sie ogarnąć jutro. nigdy logów dynamicznych nie robiłem ale zobaczymy ...
-
Czyli odczytać wartości z tych bloków?
-
Wody chyba nie wyrzuciło, wydawało mi się za mało płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym więc dolałem 1 litr. Silnik dobrze się zachowywał, nie odczułem żadnych różnic poza chłodnicą która chodziła chyba na najwyższych obrotach.
-
Witajcie:hi: Właśnie wywaliło mi czerwoną kontrolkę "Coolant" , silnik podgrzało do 130 stopni i następujące błędy na VAGu: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Dodam tylko, że trzy dni temu wymieniłem u mechanika katalizator na nowy bo spaliny śmierdziały zgniłymi jajami i pierwszą sondę lambda też na nową. Od tej wymiany zroniłem zaledwie 500km Jestem w tej chwili 350km od domu.... pozostało lawetą wracać?
-
Odświeżam temat bo jeszcze nie zabrałem się za wymianę sondy....a wczoraj zapaliła mi się kontrolka Check Engine. Sprawdziłem błędy i pojawił się dodatkowy: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Czy trzeci błąd odnosi się do tej samej sondy lambda co drugi błąd czyli do pierwszej sondy przed katalizatorem?
-
czujnik temperatury silnika czy termostat? wydaje mi się że czujnik temperatury działa prawidłowo...przynajmniej wyświetla 90 zawsze
-
hmmm rano po odpaleniu trzęsie przez ok 3 minuty. niezależnie od temperatury zewnętrznej.
-
Dzisiejsze błędy: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Czy drugi błąd wskazuje na uszkodzoną sondę lambda przed katem? Szukać nowej czy w jakiś sposób diagnozować? Dodam że błędy wracają
-
U mnie słychać podobny świst opisywany w tym wątku....ciśnienie oleju sprawdzałem...i również nie namierzyłem przyczyny
-
Jaki regulator napięcia polecacie do 1.8T ?
-
Jakieś firmy z okolic Gdańska polecacie? Ktoś zakładał? Chodzi mi po głowie instalacja LPG w 1.8T....
-
W ASO Skody komplet z pompą wody i robocizną kosztuje 1100zł