Skocz do zawartości

jaca.gsm

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jaca.gsm

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jaca.gsm

0

Reputacja

  1. Chyba powrócę do starego kata bo nie widziałem aby był zużyty, tym bardziej że wymiana nic nie dała.... A jeśli chodzi o świece to wymieniałem w zeszłym roku na nowe NGK jakieś 25000km temu. One mają taką żywotność?
  2. Jeśli termostat do wymiany to jaki kupić? Pompkę sprawdzę. Kata włożyłem nowego - zamiennik nie pamiętam jakiej firmy. Tylko skąd ten CHECK ENGINE co jakieś 1000km???
  3. Porobiłem logi - pierwszy raz więc jeśli coś nie tak to napiszcie... VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Poza tym dzisiaj kolejny raz zaświecił check i pokazał na VAGu: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Przypominam że jest po wymianie kata na owy i pierwszej sondy lambda. Na zimnym wczoraj kopcił strasznie...
  4. postaram sie ogarnąć jutro. nigdy logów dynamicznych nie robiłem ale zobaczymy ...
  5. Wody chyba nie wyrzuciło, wydawało mi się za mało płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym więc dolałem 1 litr. Silnik dobrze się zachowywał, nie odczułem żadnych różnic poza chłodnicą która chodziła chyba na najwyższych obrotach.
  6. Witajcie:hi: Właśnie wywaliło mi czerwoną kontrolkę "Coolant" , silnik podgrzało do 130 stopni i następujące błędy na VAGu: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Dodam tylko, że trzy dni temu wymieniłem u mechanika katalizator na nowy bo spaliny śmierdziały zgniłymi jajami i pierwszą sondę lambda też na nową. Od tej wymiany zroniłem zaledwie 500km Jestem w tej chwili 350km od domu.... pozostało lawetą wracać?
  7. Odświeżam temat bo jeszcze nie zabrałem się za wymianę sondy....a wczoraj zapaliła mi się kontrolka Check Engine. Sprawdziłem błędy i pojawił się dodatkowy: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Czy trzeci błąd odnosi się do tej samej sondy lambda co drugi błąd czyli do pierwszej sondy przed katalizatorem?
  8. czujnik temperatury silnika czy termostat? wydaje mi się że czujnik temperatury działa prawidłowo...przynajmniej wyświetla 90 zawsze
  9. hmmm rano po odpaleniu trzęsie przez ok 3 minuty. niezależnie od temperatury zewnętrznej.
  10. Dzisiejsze błędy: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Czy drugi błąd wskazuje na uszkodzoną sondę lambda przed katem? Szukać nowej czy w jakiś sposób diagnozować? Dodam że błędy wracają
  11. U mnie słychać podobny świst opisywany w tym wątku....ciśnienie oleju sprawdzałem...i również nie namierzyłem przyczyny
  12. Jaki regulator napięcia polecacie do 1.8T ?
  13. Jakieś firmy z okolic Gdańska polecacie? Ktoś zakładał? Chodzi mi po głowie instalacja LPG w 1.8T....
  14. W ASO Skody komplet z pompą wody i robocizną kosztuje 1100zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...