estepe

Pasjonat
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O estepe

    1. 3 pikniecia i brak uzyskania komunikacji to sterownik. Jesli czujnik to swieci sie jedna pomaranczowa kontrolka abs, chyba nawet bez pikniecia zadnego. PS. Przyczyna tego jest oczywiscie wiek autka i pewnie niedociagniecie ze strony niemcow. Mialem to w aucie takim jak twoje tylko rok 98;)
    2. Sterownik abs padl, to to kolo pompy abs (te plastikowe). Rozbierasz, zabezpieczasz, wysylasz do typa na allegro i za pare stowek jest zrobione, moj padl tak ze nie dalo rady naprawic wiec kupilem juz zregenerowany za 250zł. Bez tego mozna jezdzic.
    3. Skoro tak to oddam do regeneracji, z drugiej strony ciekawi mnie strasznie co tam pada;p bo moze 15 min roboty bo pierdulka jakas (lut czy cos) a gosciu zarabia te 200zl (nie mam nic przeciwko);p
    4. Spoko, dzieki za info;)
    5. Witam, wymieniam w swojej audicy sterownik abs (ten przy pompie) poniewaz regenarecaja jest nieoplacalna. I mam pare pytan, czy podpasuje z kazdej a4 b5? Oczywiscie bede szukal do mojego modelu silnika ale w mojej drugiej a4 AVG jest identyczny, wiec jak by nie bylo to bym wzial od obojetnie jakiej. Czy byl w ogule tylko jeden producent? (BOSCH). I czy musze cos grzebac vagiem potem (VAG jest:)? Na czas wymiany odlacze aku, moze sam sie blad zresetuje;p Dzieki z gory za pomoc, pozdrawiam.
    6. Juz od mechaniora odebralem auto odp. jest w moim temacie, prawdopodobnie przeguby wewn. ale nie na 100%;p
    7. Mechanior przejrzal wahacze, ogólnie wszystko na szarpakach czy cos takiego (stacja kontroli pojazdow) przejechal sie sprawdzil pompe wspomagania, ma taka sama audi i tez mu kiera ciezko chodzi, obstawia na przeguby wewnetrzne bo tak to nic nie widzi, karze jezdzic az sie pogorszy i wtedy sprawdzimy. Obstawial automatyczna skrzynie ale wykluczyl jak mu powiedzialem ze jak lekko skrece to przestaje pukac. Zgaduj zgadula;p
    8. Jutro do mechaniora jade, moze cos poradzi i zobaczymy, jak cos to napisze na forum napewno jak sie uda znalezc przyczyne.
    9. Witam, chyba masz kolego podobny problem do mojego, pare objawow sie zgadza: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_stuki_w_zawieszeniuco_to_moze_byc-t120366.0.html
    10. Jutro do mechaniora oddaje na rozrzad to ma mi posprawdzac przy okazji wszystko i zobaczymy, jak cos to dam znac, przeguby odpadaja na pewno bo sa sprawdzone, moze jakies lozysko na alternatorze, albo jak jest i na pompie wspomagania, zobaczymy.
    11. Ale wachacze stukaly by raczej na nierownosciach? Jak jade po idealnie prostej drodze to stuka tak samo jak na wertepach naszych polskich;p
    12. Witam, szukalem na forum ale nie znalazlem chyba swojego problemu; mam taki problemi ze gdy przyspieszam sobie swoim dieselkiem bez redukcji, tylko powolne przyspieszanie cos stuka z lewej strony z przodu, jako ze problem pojawia sie tylko podczas przyspieszania nie moge na "ucho" sprawdzic co to. Stukanie ustaje gdy lekko skrece kiera w lewo lub prawo i wraca gdy znow jade prosto, jesli nie przyspieszam jest ok. Nie zauwazylem zadnych wyciekow, olej w silniku wymieniany niedawno. Dodam ze gdy kupilem auto ( 2 mies temu) bylo bardzo duzo plynu wspomagania w zbiorniczku, sporo ponad max. Opony wymienione na nowe wczoraj, lozyska kol raczej ok bo przy wymianie poruszalem i nie ma luzow. Co to moze byc i jak to sprawdzic? Dzieki z gory za pomoc i pozdrawiam.
    13. U mnie takze pojawia sie stukanie z przodu, polosie i przeguby sa ok wiec moze to lozysko kola, jak jade przyspieszajac to slychac, a jak skrecam w jakakolwiek strone to przestaje, hmm...dziwne.
    14. Wlasnie za jakis czes sie wybiore do elektryka. A tak a propo kojarzy ktos moze co to za kabelki ponizej, zauwazylem dzis ze na dole kolo wentylatora sa poszarpane i odczepione gole kable, tylko nie wiem gdzie one ida (ida do kabiny ale od kad to niewiem), czujniki wszystkie ok. Oto fotki (jest jakis kod na nalepce nawet):
    15. Witam zakupilem niedawno a4 b5 1.9 tdi 2000r silnik AVG, posiada ona lampy zespolone Valeo. Problem w tym ze po przelaczeniu przelacznika swiatel raz w gore nie swieca same switla postojowe lecz swieca razem z swiatlami mijania, to samo w polozeniu 2 w gore ( w 2 w gore jest ok bo sa pozycje ze swiatlami mijania-tak am byc). Dodatkowo Vag pokazal blad spiecia w swiatlach, i strasznie slabo swieci podswietlenie automatu, pozycje P R N D itd.. pojawia sie rownierz "bzyczenie pradu w zegarach jak sie wlaczy siwatla. Kombinowalem dzis z kostkami i moim zdanie sa zle powpinane, probowalem je miernikiem powkladac we wlasciwe miejsca ale nic to nie dalo, tak jakby brakowalo kabelka. Dodam ze schemat by mi bardzo pomogl, lampy maja tez el. regulacje oraz co zauwazylem oslona kabli jest w miare nowa i kable tak jakby dorabiane. Co robic, dac do elektryka, a moze wagiem cos podzialac? Z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi, pozdrawiam.