KluBB
Pasjonat-
Postów
46 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O KluBB
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia KluBB
0
Reputacja
-
Panowie słyszeliście o jakimś miejscu gdzie można podjechać ze swoją chemią i umyć samemu auto na 2 wiadra? Bezobsługowe odpadają. Kiedyś były takie miejsca, np na Rychtalskiej...
-
jakieś białe lampki do halogenów też ogarnie do b8? jak otwieram auto wieczorem i widzę białe neony, a pod nimi żółte przeciwmgielne to aż wstyd....
-
Z wtrysków błędów nie ma? W Tiguanie mi budą szarpało ( prawdopodobnie bo zalaniu syfiastego paliwa). Też nie zawsze, od czasu do czasu po odpaleniu szarpał, zazwyczaj po przejechaniu krótkiego odcinka wszystko ustawało. Po kilku kolejnych tankowaniach samo ustąpiło. .... ale ja miałem ewidentnie błędy na jednym wtryskiwaczu.
-
Moje b7 idzie na sprzedaż. Jakby ktoś szukał 1.9 w avancie to całe info jest tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315711-sprzedam-audi-a4-b7-2006r-19tdi-brb-bez-dpfa-czarna-perla-avant/
-
Trzeba było dać do działu warsztat tego bażanta:-) DIY by był nowy:-)
-
Co 15 tys. Idzie Motul i komplet filtròw.
-
Bez przesady, to nie jest takie śliskie, że nie da się jeździć po tej chemii. Środki są dedykowane do skóry i gdybym miał utrudnioną jazdę to bym ich nie stosował. Tyle w temacie.
-
Nie, tu był spokój. Ale żeby ruszyć na mocno rozgrzanym musiałem naprawdę przygazować. Inaczej szarpało jakby bieg nie wszedł do końca.
-
Miałem to samo w b5, Sprzęgło brało dosłownie na ostatnim 0,5cm, szarpało przy ruszaniu, ale nigdy się nie ślizgało, Raczej jeszcze pojeździsz zanim zacznie się ślizgać i to pewnie kilka miesięcy.
-
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295243-lakiernik-warszawa/#entry4456203- tu koledzy dają kontakt do lakiernika z Wawy.
-
A może to jakiś moduł od czujnika zmierzchu albo deszczu skoro w lampce siedziało.
-
Mi się w poprzednim b5 nie paliła kontrolka od grzania świec, powód przepalona żarówka. Nie wiem jak tam z dostępem w b6/b7 ale może i u Ciebie się przepaliła.
-
Poszukaj na forum, napewno ktoś polecał już dobrego lakiernika z Waw-y.
-
Najlepiej podjechać do dobrego lakiernika i się dogadać co będzie szybciej i taniej. Jak się znajdzie dobrą używkę bez odprysków to szybciej będzie przemalować, czy taniej/drożej nie wiem. Kwestia ceny błotnika i lakierowania.
-
Po wciśnięciu guzika powinna zapalić się pomarańczowa kontrolka na desce, że ESP masz wyłączone. Także jak wyżej chłopaki piszą masz coś nie styka u Ciebie pewnie.