Skocz do zawartości

adamo_175

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adamo_175

Osiągnięcia adamo_175

0

Reputacja

  1. MOBIL 1 SUPER 3000 X1 5W40 5W-40 5L + GRATIS (3316275371) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje., ostanio u niego zamówiłem i faktycznie paczka na drugi dzien jesli sie oczywiscie zamówi do poludnia.filtry manna tez ma do audi takze idzie jedna paczka pozdro:decayed:jako ciekawostka to olej niemiecki jest w bankach po 5 litrow a polski rozlewaja w banki 4litrowe:hi:
  2. maciek ja zalałem mobilem 5w40 i jak narazie spokój mam,min oil tez nie wyskakuje jak narazie chyba juz sie uspokoił a 10w60 to jest pełen syntetyk tylko ze to sportowych aut wiec ma lepsze własciwosci(temp pracy,lepkosc itd) niz np 5w30, jesli chodzi o oleje z pewnej reki to polecam oleje z niemiec, na allegro jest ich pełno ja zawsze je tam kupuje i nigdy sie nie zawiodłem:wink:
  3. dokładnie, grunt do dobry i zaufany mechanik ktoremu srubki nie zostaja po skreceniu silnika:decayed:
  4. maciek mi po remoncie takze wyskakiwał min oil, dokładnie po 350 km ale po 10min postoju na bagnecie było 1/3 stanu wiec nic nie dolewałem tylko jechałem dalej,a zeby było smieszniej to jak sie pokazał min oil i po nocnym postoju auta sprawdziłem poziom oleju to było full, wyglada na to ze czujnijk oleju doznał szoku jak auto nie pobiera oleju i poprostu co jakis czas musi sie załaczyc zeby uzytkownik sprawdził stan oleju,jesli chodzi o to ze olej juz jest przepracowany mysle ze tez nie ma znaczenia poniewaz czujnik właczył sie nawet wtedy(po przejechaniu ok 300-400km nie pamietam dokładnie) jak wymieniłem olej poraz drugi po remoncie,teraz juz jest spokój narazie sie nie włacza tylko ten raz po wymianie oleju sie załaczyl a zrobiłem ok 900km od wymiany oleju,łacznie 2900km od remontu i stan full:naughty: koledzy macikowi wyszedł tyle ten remont poniewaz wymieniał wiele innych rzeczy jak np sprzegło i docisk czy napinacz wałków rozrzadu które swoje kosztuja i jeszcze pare innych drobiazgów których nie pamietam. równiez po skasowaniu cheat engine który sie swiecił przed remontem (od katalizatora ktory nie mogł oczyscic spalin przez pobór oleju) jak narazie nie wyskoczył spowrotem:decayed:
  5. tak planowanie wraz ze sprawdzeniem szczelnosci zaliczyłem do robocizny.
  6. nie ma co za duzo opisywac wymiana pierscieni uszczelek i uszczelniaczy zaworowych,czesci wyszły 650zł plus 2x olej i filtr i robocizna, tydz czasu roboty pali jezdzi i oleju nie bierze.
  7. pierscienie 400zl uszczelka pod głowice 150zł uszczelka pod klawiature 50zł uszczelniacze zaworów 40zł, simering wału korbowego od strony skrzyni wczesniej wymieniałem ale jak masz tam sucho to nie musisz tego ruszac, ja juz nie pamietam ile za niego dawałem,olej i filtr x2(po załozeniu nowych pierscieni i po przejechaniu 2tys km),plus robocizna
  8. koledzy ja juz po remoncie silnika przelatane 2,5tys km i jak narazie nie bierze oleju,przed remontem ubywało go 1l/800km:kox: sylwek01_18 najprawdopodobniej napinacz łancuszka faz rozrzadu, znajduje sie z tyłu silnika (od strony sciany grodziowej),łaczy oba wałki rozrzadu, nie trzyma on oleju i zanim dojdzie do niego olej przy porannym rozruchu badz przy dłuzszym postoju robi sie własnie taki warkot:wink:
  9. ja zrobiłem u siebie remont i jak narazie przejechane 2,5tys km i jest ok nie bierze oleju:) a przed remontem 1l/800km
  10. jakiej firmy pierscienie wzadziłes? mi mówia ze sa tylko mahle,i ida one na pierwszy momtaz.
  11. Maciek remont gitara,po tym co piszesz (zdjecia mi sie niestety nie otworzyły:cry:, jak bys mógł mi je wysłac na priva byłbym bardzo wdzieczny:hi:) równiez sie do niego przymierzam czekam tylko az mój mechanik bedzie miał wolne miejsce w garazu co sie za to wezmie i tak samo jak u ciebie silnik na zewnetrzny wyjezdza zeby mozna było go całego bez problemu rozebrac i poskładac do kupy,w moim przypadku apetyt na olej wynosi 1L/800km:dziura: (zastanawiałem sie czy nie kupic całej beczki odrazu 200L zeby miec zapasik:polew:)a remont chce zrobic z takich samych powodów jak ty ze szajsu nikomu nie wcisne a uswiadamianie o takim apetycie na olej i sprzedanie za 15tys nie ma sensu.jesli chodzi o wymiane silnika to bardziej bym sie skłaniał do wymiany na 2.4l chociaz nie wiem ile bym musial przerobic pod maska zeby go wsadzic, moze którys z kolegów jest bardziej rozeznany w tym temacie.pozdro:decayed:
  12. powiem ci ze takie zuzycie oleju jest w normie,ja bym na twoim miejscu nic nie robił,jak chcesz to przerób odme duzo to nie kosztuje u mnie wyszło ok 20zł i 2godz przy samochodzie,regularne wymiany oleju plus filtr manna lub knetch, banka oleju do bagaznika, bak pod korek i w droge:decayed:
  13. kolega ma racje poczytaj watek, pierscienie maja wine przez co sa duze przedmuchy i olej sie pcha przez odme do dolotu,mozesz przez przeróbke troche ograniczyc ale nie wiele. ja zrobiłem moda odmy ale nie zauwazyłem poprawy dalej niecały litr na 1000km. ile ci wogole bierze tego oleju??
  14. nic nie demontuj oprocz odmy,wyciagasz zawleczke przy gruszce wyciagasz ja z bloku i pchasz w strone kabiny az ci sie wezyk schowa pod kolektor,nastepnie do przodu pomiedzy kolektorem a alternatorem smiało przejdzie jak odłaczysz wtyczke od alternatora, ja tak zrobiłem nic nie musiałem demontowac,spowrotem w odwrotnej kolejnosci:)
  15. u mnie do wymiany uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni,dlatego tyle schodzi tej oliwy,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...