Skocz do zawartości

a4_b6_wlkp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O a4_b6_wlkp

Osiągnięcia a4_b6_wlkp

0

Reputacja

  1. też własnie musze zobaczyć czujnik polożenia wału, bo słyszałem, że tam jest magnes i zbierają sie opiłki i czasem wystarczy go wyczścić.....musze tylko go zlokalizować, a najpier zając sie tym czujnikiem temperatury powietrza....własnie - napisałeś, ze m.in wymieniłeś czujnik temp.....ale czujnik temp chłodziwa czy powietrza?
  2. Nie wiem czy dobrze rozumiem....odczytać w jeden dzień rano wartości przed odpaleniem i porównać z wartościami na drugi dzień tez rano i też przed odpaleniem?
  3. czujnik temperatury chłodziwa wymieniałem już i nie pomogło, ale jeśli byś mi podał jakie wartości ma odpowiednie i jakiś pewny link do polskiego VAG`a (jeśli nim to sprawdze) to moge to zrobić...ja mam vaga nie spolszczonego, bo podobno ma więcej funkcji...ale z kolei ja nie znam angl i nie umiem się wszystkimi posługiwać
  4. Dzięki za zainteresowanie, niestety to nie to...korek poluzowany i nadal długo kręci....przypomne tylko, że chodzi o pierwsze odpalenie, wtedy długo kręci....jeśli w przeciągu jakieś pól godziny odpale znowu to odpala elegancko.....tak samo jak były mrozy zimą to odpalał dobrze, przyszły ciepłe dni i znowu długo za pierwszym razem. Dziś sprawdziłem błedy, bo znowu mi się kontrolka zapaliła i to samo: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded ja znalałem takie tłumaczenie: katalizator bank 1 niski próg sprawności 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded Readiness: 0000 0000 tłumaczenie jakie znalazłem to: Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1 -mieszanka bogata - b. jałowy Myśle, że to wina tylko tego drugiego błedu, tymbardziej, że duzo pali. Proszę o dobre rady:-), jak to tanio naprawić, bo samochód co prawda zawsze odpala, ale denerwuje mnie to długie kręcenie za pierwszym razem. Wymieniłem już czujnik temperatury chłodziwa, pierwsza sonda była wymieniana, świece też...chociaż jak załatwie klucz to zobacze jak wyglądają może one naprowadzą na coś jeszcze..... z góry dziękuję i pozdrawiam
  5. skoro nie ma mozliwosci sprawdzenia tego czujnika, a moj w mrozy duzo lepiej odpala niz w cieple dni to i tak pewnie ten czujnik, wiec jesli mozeci to napiszcie jak sie dokladnie nazywa ten czujnik, jaki kod albo cos....rozejrze sie, moze na alle... bedzie mozna kupic jakis pewny i tanszy pozdrawiam ---------- Post dopisany 20-07-2013 at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2013 at 15:20 ---------- czujnik wymieniony, a nadal cieżko odpala za pierwszym razem:( może jeszcze jakieś pomysły? Pozdrawiam
  6. dzięki kolego, czujnik wymienie, ale na razie, nie ma funduszy, a mam długi, więc muszę poczekac jeszcze miesiac albo dwa, dlatego chciałem spróbować jakiś bezpłatnych napraw i zobaczyć czy pomoże to odłaczenie...powiedz mi...jak już sie nagrzeje do normalnej temp to go odłaczyć na chwilę i podłaczyć jeszcze raz, żeby zczytał info z tych temperatur? czujnik chyba kosztuje jakieś 80zł, dobrze myśle? a co z wymianą, jestem wstanie go sam wymienić? Czy zostaje tylko mechanik lub elektromechanik? Jest możliwość sprawdzenia np miernikiem czy tamten stary czujnik na pewno jest zepsuty? Pozdrawiam
  7. na czym jeszcze będzie polegała adaptacja z wyjątkiem kodowania kluczyka i szyb? i jak to zrobić?
  8. dzięki bardzo za pomoc, jak tylko będę miał czas to sprawdzę wszystko, a teraz powiedzcie mi tylko się nie śmiejcie :-), bo pewnie nie ma takiej opcji, ale zapytać przecież mogę.....mówisz, że mam tam nieźle namieszane- zła mieszanka, za niskie napięcie itd więc czy w vag`u np nie ma jakieś opcji przywróć ustawienia fabryczne...chodzi o jakiś reset ustawień, bo ja mogę nie wiedzieć jak to wszystko ustawić. Jeśli nie ma takiej opcji, a pewnie nie ma to możecie mi napisać czy dam rade sam to zrobić? Jeśli tak, to może macie jakieś przydatne linki jak to ustawić w vag`u. Mam jeszcze pytanie o ten czujnik, który proponujesz wymienić...czy w tych błędach wykazało, że jest do wymiany? bo chyba powinno takie coś pokazać, no nie? I jeszcze jedno pytanie, czy jest możliwe, że źle zrobiłem ten skan błędów? Bo ogólnie na kokpicie w samochodzie nie wyświetla mi się żaden błąd, tylko wyszły na vag`u....może np skanowałem te błedy na zgaszonym silniku, a powinien być odpalony albo jeszcze coś innego źle zrobiłem?
  9. Chyba jednak nie zrobię tym samym kabelkiem Właściciel kabelka powiedział mi, że nie ma on VAG to tylko taki uniwersalny kabelek ELM 327. Dlatego dziękuję na razie wszystkim za dobre rady i odezwę się dopiero jak zakupię kabelek i zmienie te światła, pozdrawiam ---------- Post dopisany 30-01-2013 at 18:36 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2013 at 14:55 ---------- Kupiłem kabelek do VAG`a i zmieniłem światła na normalne włączanie, myślałem, ze pomogło bo było ok, nawet w największe mrozy, aż tu ku zdziwieniu przyszła odwilż, temperatury w plusie, a on za pierwszym razem bardzo długo kręci albo trzeba na dwa razy...problem powrócił....ale jeszcze bardziej mnie zdziwił, że w mrozy było ok, a na plusie jest problem. Może Wy macie jakiś pomysł? Może wystarczy VAG`iem zmienić wartości jakiegoś czujnika temperatury, co o tym myślicie. Poza tym mam problem z elektroniką....otóż nie działają żarówki od tablicy rejestracyjnej (tu akurat jedna, a może nawet obie mogą być przepalone bo wyświetla bład na komputerze) i wszystkie światła w drzwiach oraz brzęczek od świateł....jak je się zapomni wyłączyć. Światła w podsufitce i diody w guzikach na drzwiach świecą...nie wierzę, że wszystkie żarówki się przepaliły, bezpiecznik tez odpada...czytałem o jakimś module, który może być zalany, bo jest pod wycieraczką od kierowcy, ale nie mogę nic tam poszukać.....ponadto w błedach jest chyba, że coś nie tak z instalacją, ale nie wiem czy to zawsze sie pojawia razem z przepaloną żarówką? Może błędy pomogą: Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 557 H Component: 2.0L R4/5VS 0002 Coding: 0011501 Shop #: WSC 00060 3 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 4529 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AA Component: A4 Klimaautomat 1424 Coding: 00000 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul NDL 0517 Coding: 01012 Shop #: WSC 00010 1 Fault Found: 01504 - Bulb for License-Plate Light (X) 57-00 - Electric Circuit Failure Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 S Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00012 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 931 Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00101 Shop #: WSC 00129 WAUZZZ8E95A047530 AUZ6Z0D0253846 No fault code found. Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0704 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1512 Coding: 06986 Shop #: WSC 63251 5 Faults Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01574 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Right Rear 35-00 - - 01562 - Right Rear Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 D Component: concert II GRO 0004 Coding: 01001 Shop #: WSC 63251 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  10. Zrobię to tym samym kablem (OBD2) i tym samym oprogramowaniem co wykasowano mi ten błąd P0172? Tylko nie wiem jakie to było oprogramowanie, jak się dowiem to napisze. Jeśli to nie to samo, możecie koledzy napisać czy znajdę taki program i kabel na Allegro w rozsądnej cenie żeby kupić i mieć na stałe czy muszę jechać do elektryka i dać mu zarobić?
  11. wystarczy na chwilkę odłączyć aku? to prawda, że podłączać aku należy w "normalnej" temperaturze, a jeśli się to robi tak jak teraz na mrozie to podłączyć aku, odpalić i poczekać aż silnik nagrzeje się do odpowiedniej temperatury i wtedy odłączyć jeszcze raz i podłączyć znowu....wtedy komputer wczyta dane przy odpowiedniej temperaturze...ja ostatnio tak nie zrobiłem i może dlatego tak odpala, bo zebrał "niepoprawne dane", co o tym myślisz?
  12. Nie mam LPG (prawdopodobnie jeszcze nie mam :-) bo coś mi się wydaje, że dużo będzie paliła...to temat na inny wątek, ale w sumie może to związane z tym odpalaniem....to normalne, ze przy ruszaniu pokazuje nawet 40l spalania? niektórzy mówią że to normalne, że tak pokazuję, ale w diesel`u mi tak nie pokazywało). Z wymianą tego wszystkiego poczekam jeszcze chwilkę aż udzieli się więcej osób;) może ktoś będzie wiedział co konkretnie jest przyczyną
  13. Witam, Na wstępie zaznaczę, że założyłem nowy wątek, bo znalazłem podobne, ale do innego silnika albo modelu. (Po drugie proszę o wyrozumiałość jeśli coś nie tak, bo to mój pierwszy post)...ale do rzeczy: Jak w temacie - moje b6 2,0 długo kręci (przed wymianą aku zawsze albo długo kręciła albo było trzeba za drugim razem. Gdy kupiłem nowy aku raz odpali na tzw kopa, a raz tak jak kiedyś i nie mogę ustalić od czego to zależy). Dodam jeszcze, że gdy go kupiłem przeszło miesiąc temu był błąd "P0172 zbyt bogata wartość korekcji dawki paliwa (blok cylinder 1)", ale w ten sam dzień go skasowałem i błąd nie powrócił. Ostatnio zauważyłem, że czuć paliwo na zewnątrz zaraz po odpaleniu, ale jeszcze nie przetestowałem czy jest tak zawsze. Kolejny szczegół, który może naprowadzić na usterkę to światła (myślałem, że to zbieg okoliczności, ale czytałem, że w B5 jest też zależność ze światłami - gdy są zapalone to odpala na kopa).U mnie chyba jest na odwrót tzn od kiedy przerobili, że światła się automatycznie włączają po kluczyku to podobno od wtedy pojawił się problem z tym odpalaniem (strasznie mnie to denerwuje, bo w żaden sposób nie mogę wyłączyć świateł, a nie mam problemu jak poprzedni właściciel z zapamiętaniem żeby je włączyć). Kiedyś pytałem elektryka jak to przerobili i co zrobić żeby było tak jak kiedyś. Odpowiedział mi, że jak mam ksenony to nic nie było mostkowane tylko zmieniane pod kompem i jak chce żeby było normalnie to tez pod kompem muszę to zmienić (ale z tym problemem założę inny wątek w innym dziale;-) ) Przepraszam, że się tak rozpisałem, ale chciałem podać jak najwięcej info żeby łatwiej rozwiązać problem, z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
  14. Witam wszystkich! Robert ze Śremu - szczęśliwy posiadacz Audi, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...